Hakutulokset

  1. Kahlan

    Paras raskaustesti?

    Apteekin oma-testi :) ei tartte arvuutella senkään kanssa mun mielestä, en ole koskaan saanut siihen haamun haamua, ennen kuin olin sitten oikean oikeasti raskaana!
  2. Kahlan

    Mun naama on pahemmassa kunnossa kun 13v teineillä täynnä FINNEJÄ. nyt apuja

    Ahaa...No sitten noi mun mainitsemat lääkkeet ei oo käytettävissä... Itellä tais alussa naama hiukan kiukutella, mut nyt puolenvälin jälkeen on pysynyt suht kuosissa :) Koht rv.38...
  3. Kahlan

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Miimau :D mutta kun se tuntuu tuolla...tuota alapäässä...Ja meitin ukkelo on jo kiinnittynyt...eli peppu ja pissivehkeet pitäis olla eri suunnilla...Mä meinaan et se on vaan sit jotain...painetta tai oma värkki alkaa jo falskaamaan :D Ja tervetuloa Pii empähän puusilmä huomannut kommenttiasi...
  4. Kahlan

    Mun naama on pahemmassa kunnossa kun 13v teineillä täynnä FINNEJÄ. nyt apuja

    Itse kärsin kans jossain vaiheessa pahasta aknesta...Sain lääkäriltä lääkitykseksi apocyclin 500 mg ja ne auttoivat :) Nyt vanhempana nassu sentään hiukan rauhoittunut... :) Katotaan millanen pizza-face olen raskauden jälkeen taas :D
  5. Kahlan

    Jokohan kohta pääsis synnärille (limatulppa ym)

    Mulla on taas viimeisen pari viikkoa tullu limatulppaa vähitellen, kaulaa ei enää jäljellä, muksu kiinnittynyt ja kohdunsuu 3cm auki (oli jo rv.35...) :) (ja esikoistamme odotan...) Piti ottaa rauhallisemmin viikko, ettei ihan heti synny...Nyt olen saanut taas luvan "rehkiä" enemmän (meillä...
  6. Kahlan

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Hyyppäjäinen ole huoleti (tai huolissani kanssani...) mulla on ihan samantyylisiä ajatuksia ;) Tää pallero olotila alkaa pikkuhiljaa piisaamaan meikäläiselle...Jos joskus toista lasta aletaan yrittämään, lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon, etten anna itseni kerätä näin paljon painoa...
  7. Kahlan

    Lapsi nuolee

    Kummitytöllä oli 3-vuotiaana sama vaihe :) meni onneksi melkoisen nopeasti ohi :) Nuolaisi kanssa silloin poskea tai kättä :D
  8. Kahlan

    Tuuleeko?

    Jep ja vettäkin satelee...
  9. Kahlan

    siis miten niin raskaana ei saisi syödä poroa?!!

    Tjaa-a...En ole minäkään kuullut sellaista kieltoa, etteikö poroa muka saisi raskaana ollessa syödä... Ääntä kohti vaan!! :) Mä ainakin söisin!
  10. Kahlan

    Juotteko raskaana välillä 1-2 annosta alkoa?

    En juo! Tätä raskautta on toivottu sen verran pitkään, etten todellakaan halua millään tavoin riskeerata odotustani..
  11. Kahlan

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Heh, no sitä on vaikea selittää...Mitään ääntä ei siis tietenkään kuulu :D vaan sellainen ihmeellinen värinä/surina tunne... :D Äh, hämyä...Mut mä luulen et sen tunteen varmaan aiheuttaa se, että tulee jotain vuotoa... Onnea eevaN pikku poissulista :heart: Huh, mä jämähdän varmaan...
  12. Kahlan

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Astre tääl on sama homma...Suppareita tulee hajanaisesti tyyliin "klo.16-20.00" ja sit loppuvat kuin seinään...en oo viittyny edes laskeskella, et millasin välein ne tulee, kun ovat kuitenkin niin hepposia.. Välillä tulee sellanen olo, et ei tää synny koskaan!! Et kaikki muut saavat vauvat ja...
  13. Kahlan

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Tervetuloa uusille!! :) Lapitar-77:lle tsemppistä "koetukseen" :heart: Kumpa tässä itsekkin pääsisi tosi toimiin jo... :)
  14. Kahlan

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnea Joulumammalle :heart: Ja joku muukin oli...Onnea kaikille synnyttäneille :flower: (tyhjäpää ei taas muista...:ashamed: )
  15. Kahlan

    Tää sitten uudistui TAAS ihan kaikessa hiljaisuudessa?

    Hah, mulle tuli tää muutos kans yllärinä :D emmää sokia mittään ketjua aiheesta ollu huomannu... :whistle: Aika simppeli ulkoasu, mut ihan toimiva! :)
  16. Kahlan

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Vainoharhaisuuden huipentuma...Poika ollu massussa perin rauhallinen pari pvää...Käytiin sitten käyrillä sairaalassa... :ashamed: Ihan kunnossa pikku-mies oli, vaikka nukkuikin ensimmäiset 25 minuuttia :D Lasillinen omenamehua ja sitten piristyttiin :) Aina kun isukki jutteli jotain mahan...
  17. Kahlan

    Vanhasta uutta

    Upeat!! Voi että kun itselläkin olisi tuollainen taito hyppysissä!! =)
  18. Kahlan

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Paras aamu pitkään aikaan!! Soitin teho-osastolle ja kyselin mitä sydänleikkauksesta toipuvalle isälleni kuuluu..Isä oli jo niin pirteässä kunnossa, että sain puhua hänen kanssaan puhelimessa :heart: Eilen käytiin tsekkaamassa uusi asunto ja on se kyllä NIIIIIN paljon isompi kuin tämä vanha...
  19. Kahlan

    Onko kukaan ollu raskaana ilman MITÄÄN oireita?

    Mulla ei myöskään ollu alkuraskaudessa mitään erikoisia oireita :) Tein vaan piruuttani testin kokeillakseni toimivatko (jotain ulkomailta tilattuja halpistestejä...) :D Yllätys oli todella suuri kun plussasin!! Puolentoista vuoden yrityksen jälkeen ensimmäinen alkanut raskaus ja nyt...
  20. Kahlan

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Tulin korkkaamaan/merkkaamaan pinon :) Kahlan ja täysaikainen poikanen 37+0 POKS (joka vois kuulua myös tuolta massukasta ja avata lapsivesi-hanat...) :D Niin ja tärkein...Kiitosta taas Poppeliini uudesta pinosta :heart: Meiän kuukausi :xmas: Ajatelkaa miten nopeasti aika menee!! Hui!! :)

Yhteistyössä