Paras raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Hei!
ensinnäkin anteeksi kun tulle tänne kyselemään,mutta teillä tuntuu olevan kokemusta tuosta apteekin omasta raskaustestistä..onko siinä viivan paikkaa? tein tänään kyseisen testin ja sain sen 3min kuluessa näkyviin todella haalean,melkeinpä valkoisen viivan..

näin mulla
Clearbluen viikkotesti on ihan paras. On noita muunlaisiakin käytetty, mutta mun sydäntä sykähdyttää kyllä eniten se kun saan lukea sanan 'Raskaana'. :) Lisäksi omien kokemuksien perusteellalla se on myös herkin. Tein muita testejä parikin ja negaa näyttivät ja sitten Clearbluen digiviikkotesti näytti plussaa. Plussan voi siis saada näkyviin jo neljä päivää ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa.

edellinen
Hei!
ensinnäkin anteeksi kun tulle tänne kyselemään,mutta teillä tuntuu olevan kokemusta tuosta apteekin omasta raskaustestistä..onko siinä viivan paikkaa? tein tänään kyseisen testin ja sain sen 3min kuluessa näkyviin todella haalean,melkeinpä valkoisen viivan..
Käy hakemassa se digitesti niin sillä luulisi näkyvän kun on niin superherkkä.. Itse en tiedä tuosta Apteekin testin viivanpaikasta.

Turha kapine
Clearblue viikkonäytöllä, eipä tarvi ainakaan tarkastaa palstalta näkyykö 2 viivaa.
Kovin suppeasti ilmoitti viikkoja 3+, markkinointi antoi ymmärtää kyseessä olevan tarkempaa infoa. Meillä kuitenkin viikkoja oli runsaasti enemmän.
Keskenmenon jälkeen ei kuitenkaan jäänyt edes positiivista testiä muistoksi, sitä surin ja suren edelleen :(

Yhteistyössä