Mä repesin ja totaalisesti!!! Tämän illan paras!!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25154440:kyl mää olen vedellyt huoletta poroa, hirveä sekä peuraa- ei oo tullu mieleenkään ettei sais
Samasta syystä kuin naudankin liha, eli toksoplasman takia. Luulisin.Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25154332:Miksi ihmeessä?
Se voi sitten leikkiä mun vauvan kanssa, raukka sai jo alkiovaiheensa ensimetreillä radioaktiivista säteilyä itseensäAlkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25154459:damn.. hohtaakohan miun vauva sitten pimeässä ?
se on jo esikoisella ihan oikeasti, tytön nenä oli vauvana AINA muuta ihoa punaisempi ilman pakkasen vaikutusta, ihottumaa tms. nyt nenän väri tosin jo normalisoitunut, mutta 1-vuotis kuvassa poseeraa varsinainen petteri punakuono..Sun lapselle tulee punainen hohtava nenä kuten Petterillä.
Ellen ole ihan väärin ymmärtänyt, niin se liha pitäisi olla 73asteista, jotta toksoplasmoosiriskiä ei olisi ja silloin se ei todellakaan ole punertavaa.Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25154738:Lihan jättäminen hieman punertavaksi ei tarkoita, että se olisi raakaa. Raaka lihahan on se, mistä toksoplasmoosin voisi saada.