Jokohan kohta pääsis synnärille (limatulppa ym)

  • Viestiketjun aloittaja loppu häämöttää
  • Ensimmäinen viesti
loppu häämöttää
Viikot jo 41+0 et saishan tuo jo syntyä :)
Hieman lisänä pelkoa kun la siirretty 10 päivällä eteenpäin eli ekan mukaan ois jo 42+3 et toimiiko istukka kunnolla, onko virtaukset ok jne. Mut kai kaikki hyvin kun liikkuu vauva.

Mutta joo limaista vuotoa ollut jo muutaman päivän. Äsken oli pikkareihin tullut sellainen euron-kahden kokoinen geeliklöntti :X Alamahassa menkkajomotusta.
Vko:lla 38 paikat oli jo 2cm auki, kanavaa 1-2cm ja täysin pehmeät.

Mites muila kun on tommoista limaa tullut? Onko merkannut mitään vai onko piakkoinkin pääästy laitokselle?
 
"mä"
mulla on kans limatulpasta max viikko niin lähtenyt synnytys käyntiin.

viime raskaudessa olin 4cm auki 4pv eikä se mokoma vaan tullut sieltä. piti lopulta käynnistää.
 
"tarja"
mullakin vika kuukausi menossa ja alkaa jännittää kyllä.Nyt olen ilmeisemmin influenssassa ja siksi supistelee ja jomottaa. Tuo sinun tilanne on jo aika "hurja" .... luulisihan tuo että lähihetkinä synnytät jos limatulppa tullut. Tsemppistä!
 
Mulla on taas viimeisen pari viikkoa tullu limatulppaa vähitellen, kaulaa ei enää jäljellä, muksu kiinnittynyt ja kohdunsuu 3cm auki (oli jo rv.35...) :) (ja esikoistamme odotan...)
Piti ottaa rauhallisemmin viikko, ettei ihan heti synny...Nyt olen saanut taas luvan "rehkiä" enemmän (meillä muutto meneillään...) ja olen lenkkeillyt..Aikaiseksi saan muutaman hikisen harkkari-supparin, eikä mitään muuta tapahdu...Saa nähdä mennäänkö kaikesta huolimatta yli-aikasiks...
Olisin aika valmis jo synnyttämään :D
 
"banana"
[QUOTE="allukka";25157680]Mulla on molemmilla kerroilla käynnistynyt synnytys vuorokauden kuluessa siitä kun limatulppaa on alkanut irrota. Eli lähellä se on sullakin nyt. Tsemppiä! :)[/QUOTE]

mulla myös näin:)
 
loppu häämöttää
Tää on jo viides synnytys mut eka kerran näin tän kyseisen klöntin siis jos se se nyt oli :D
Kaks on käynnistetty, yks lähtenyt vesien menolla ja yks suppareilla.
Vuotoa tulee koko ajan mut ei paljoa. Mahassa pientä jomottelua. Rehkiessä kunnon supistus mut ei oikeastaan kipeä.
Saas nähä joko kohta pääsis :) no viimeistään pe aletaan käynnistellä :)
 
loppu häämöttää
Ja limaa tulee :X mut eipä muuta. Huokaus. On kait se neuvolaan vaan raahauduttava...taas.
Alapäässä on kuin ois joku vesikupla. Tunne et tekis mieli neulalla tuikata niin helpottais. Kait ne kalvot sit jo pullottaa mut ei vaan puhkee...
 

Yhteistyössä