Hakutulokset

  1. Ammu Moolok

    Miksi työttömien elämä pitää tehdä mahdollisimman ikäväksi ja vaikeaksi?

    Tilanne on pikemminkin se, että kun se yksikin ilmoitettu paikka on ollut kolme vuotta täyttämättä eikä hakemuksia ole tullut, ei niitä muitakaan avoimia paikkoja laiteta esiin. Työpaikkoja on avoimena paljon, paljon enemmän. Niille on jopa oma terminsäkin, piilotyöpaikat. Sen verran yleistä se...
  2. Ammu Moolok

    mitä tuumaisit jos jälkeläisestäsi tulisi 18v isä tai äiti?

    Toteaisin, että hyvä juttu! Eipähän olisi ainakaan mikään syrjäytynyt nettipelaaja, joka on neitsyt vielä nelikymppisenäkin. Kun on omia lapsia, on jokin syy elää elämänsä fiksusti, ja tarve olla mokailematta. Ainakin normaaleilla ihmisillä on, toki poikkeuksiakin löytyy.
  3. Ammu Moolok

    Voisinkohan olla raskaana?

    Jos äijä haluaa vedellä hedelmällisessä iässä olevaa naista paljaalla eikä ole käynyt vasektomiassa, niin kyllä se silloin haluaa lapsen, vaikka muuta väittäisikin. Osta raskaustestejä, niin sillä se selviää, oletko raskaana vai et.
  4. Ammu Moolok

    Lauri, 40, vaihtoi nuupahtaneen liiton 15 vuotta nuorempaan naiseen: ”Seksi on hyvää”

    Wt taas vauhdissa. Kuka muu kuin wt retostelee julkisuudella tällaisilla asioilla?
  5. Ammu Moolok

    Tuija laihtui ja vatsakivut loppui - vain 2 pientä muutosta

    Tarkoitat varmaan, että maailmassa ei olisi paljon laaduttomia nettisaitteja, vaan pelkästään laadukkaita. Sehän tässä on ideana, eli kuihduttaa pois ne sivustot, jotka tekevät kiusaa kirjoittamalla klikkiotsikoita. Laadukkaita otsikoita voi toki klikata, mutta ei koskaan klikkiotsikoita.
  6. Ammu Moolok

    Tuija laihtui ja vatsakivut loppui - vain 2 pientä muutosta

    Tyypillinen klikkiotsikko. Ei voi klikata ihan puhtaasti sen vuoksi.
  7. Ammu Moolok

    Vittu noita lapsia

    Kännykät pois ja valot pois ja lapset eri huoneisiin. Tarvittaessa irrota sulakkeet lastenhuoneista klo 20.00, jonka jälkeen mitään valoa tai sähkölaitetta ei saa päälle edes salaa. Riittävän tylsää kun on, rupeaa yllättäen myös nukuttamaan.
  8. Ammu Moolok

    Sain pakit. OMASTA mielestä huonosta syystä

    Porvoostahan tämä aloitus on, mutta vastaan silti. Ei kannata seurustella niin pinnallisen ihmisen kanssa, jonka mielestä alushousujen mallilla on yhtään mitään merkitystä -- ellei sitten ole itsekin yhtä pinnallinen.
  9. Ammu Moolok

    Netflix ja muut suoratoistopalvelut

    Holalla saa Netflixistä näkyviin USAn ohjelmavalikoiman, joka on moninkertaisesti suurempi kuin pohjoismaiden valikoima.
  10. Ammu Moolok

    Netflix ja muut suoratoistopalvelut

    Kai sinulla on Hola käytössä?
  11. Ammu Moolok

    Miten unohtaa ihminen, jota ilmeisesti en saa

    Tämä ajattelu on se, missä kohtaa sabotoit omia yrityksiäsi unohtaa hänet. Eli sinun pitää ihan itse päättää, että sinä itse haluat hänet unohtaa lopullisesti, ja sen jälkeen sillä ei ole merkitystä kuinka paljon vetoa häntä kohtaan tunsit. Sillä ei ole väliä, koska se ei tapahdu enää...
  12. Ammu Moolok

    Miksi työttömien elämä pitää tehdä mahdollisimman ikäväksi ja vaikeaksi?

    Avaapa vaikka ihan Monsterin webbisivut, siellä on avoimia työpaikkoja vaikka kuinka. Vai luuletko koko sivuston olevan suuri salaliitto, ja puhdasta huijausta? Jos luulet, sitten suosittelisin hakemaan psykiatrista apua.
  13. Ammu Moolok

    Miksi työttömien elämä pitää tehdä mahdollisimman ikäväksi ja vaikeaksi?

    En minä heitä kadehdi. Miksi kadehtisin sellaista ihmistä, joka itse haluaa valinnoillaan vaikeuttaa omaa elämäänsä? Ja juu, hetkellisesti saatan olla kaverille kateellinen, kun hän saa ravintolassa paremman näköisen annoksen (koskaan ei annosten nimeen perusteella tiedä etukäteen, mikä on...
  14. Ammu Moolok

    Miksi työttömien elämä pitää tehdä mahdollisimman ikäväksi ja vaikeaksi?

    Leikkaukset ja pupuleikit loppuvat heti, jos ilmoittaa, ettei enää tarvitse kelan tukia tai menee töihin. Aivan yksinkertainen ratkaisu.
  15. Ammu Moolok

    Miksi työttömien elämä pitää tehdä mahdollisimman ikäväksi ja vaikeaksi?

    No katsotaanpa. 1. Ei osu. Olen ihan normaali nörtti, jolla ei ole hirveästi kontakteja. Kontaktit ovat introvertille työläitä, joten ihan minimillä mennään. En tykkää valehtelusta yhtään, joten en edes yritä väittää, että minulla olisi suhteita mihinkään. 2. Ei osu. Ihan normaali nörtti olen...
  16. Ammu Moolok

    Miten unohtaa ihminen, jota ilmeisesti en saa

    Kuvittele, että kyseinen henkilö on kuollut. Silloin pystyt tajuamaan asian lopullisuuden, ja pystyt jatkamaan eteenpäin.
  17. Ammu Moolok

    Miksi työttömien elämä pitää tehdä mahdollisimman ikäväksi ja vaikeaksi?

    Höpöhöpö. Minulla ei ole koulutusta, mutta minulla on pitkä työkokemus IT-alalta. IT-alan ihmisistä on tällä hetkellä kova pula, erityisesti sellaisista, joilla on jo kokemusta. Ketään ei kiinnosta, onko koulutusta vai ei, vaan kokemus ratkaisee. Minä olen kotona siksi, että aina välillä on...
  18. Ammu Moolok

    Miksi työttömien elämä pitää tehdä mahdollisimman ikäväksi ja vaikeaksi?

    Niin, moni työtön on sitä mieltä, että rahaa voi törsätä rajattomasti, ja jos palkkaa ei saa yhtä paljon kuin rahaa menee, on silloin palkka niin pieni, ettei sillä pysty elämään. Omien menojen rajoittaminen ei tule kysymykseen, ja tässä jälleen yksi syy maata päivät pitkät räkimässä kattoon.
  19. Ammu Moolok

    Miksi työttömien elämä pitää tehdä mahdollisimman ikäväksi ja vaikeaksi?

    Järjestelmävirheiden korjaamisesta/korjauttamisesta. Maailmassa on todella paljon järjestelmiä, jotka toimivat huonosti, eikä niiden vikoja korjata, ja silti maailma jatkaa pyörimistään. Firma ei voi myydä korjauspalveluja asiakasyritykselle, jos ei firmalla ole siihen väkeä, joten firma ei saa...
  20. Ammu Moolok

    Miksi työttömien elämä pitää tehdä mahdollisimman ikäväksi ja vaikeaksi?

    Siis vähimmäispalkka. :D Mikään ei estä maksamasta enemmänkin. En ole vuosiin ollut sellaisesa paikassa töissä, jossa asiantuntijoille maksettaisiin vähimmäispalkkoja, vaan ihan runsaasti enemmän.

Yhteistyössä