Hakutulokset

  1. S

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Kierto lyheni sitten taas. Mulle voi siis päivittää kp 1/24-28 yk 3. yritin saada kännyllä värin punaiseksi, katotaan onnistuuko. Mieli on nyt vähän apea mutta ei pelkästään siksi etten oo raskaana.. ois mökille lähtö ollu huomenna mut en koe oloani mukavaksi sellasissa olosuhteissa (ei...
  2. S

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Pitkään aikaan ei oo jotenki yhtään innostanut kirjottaa mitään kun eioo yhtää sellanen olo että tässä mitään ollaan raskautumassa.. Ensin pahoittelut HooKoo että taas kävi näin ;( ja muillekin joita ei onni vielä suosinut. Sitten hirmusti onnea plussanneille, ihana lukea toisten onnellisia...
  3. S

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    BebeBanbino; suurin todennäköisyys kyllä on ettei kyse ole mistään vakavasta. Ja vaikken halua pelotella ja toivon tietenkin yli kaiken ettei se ole mitän, niin jo tulevan ammattini (kätilö) puolesta haluan kuitenkin tuoda esiin että suosittelen asian tarkistuttamista lääkärillä, jos ei patti...
  4. S

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Huomenta! On vähän lomalla (etenkin kun muksutkaan ei oo herättämässä) nää rytmit vähän hukassa... illalla tekee mieli kukkua ja aamulla tietennii nukkua :D Mussukalla on siellä hämmentävä tilanne, menkat ei ala mutta testitkin olleet muistaakseni negaa, höh :/ nyt toivotaan pikaisesti testin...
  5. S

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Kiva tosiaan kun mukana joku muukin uusperhekuviossa :) täällä viikonloppu meni extempore mökille lähtiessä, kohta kotiinpäin. Olen lueskellut kaikkien jutut mutta kirjoittelen paremmin taas kotosalta!
  6. S

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Heipsan. tässä yksi joka tahtois liittyä joukkoonne! Joillekin ehkä tuttu tuolta hätähousujen pinosta, mutta muille pikapäivitystä; 33-v. kahden lapsen (syntyneet 05 ja 07) äiti, joka nyt elänyt 2 vuotta uusioperheessä johon kuuluu myös miehen 4 v. poika noin kolmasosan kuukaudesta. Ensimmäistä...
  7. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tänään kp1. Kierron pituudeksi muodostui 26, mikä mulle lyhyt. Mulle ei ei davidit eikä one stepit antanu ainaka yhtään mitään edes viivanpaikkaa,;et ehkä pitöydyn ens kierrossaki niissä, jos sattuu tärppää ni voi ehkä sit uskoa. No,nyt vaan ovista odottelemaan sitten, pikkasen tää harmittaa...
  8. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hyvä juttu Heilanga että kaikki hyvin! :) Mulla nyt menossa kp 25/28-30 ja luultavimmin dpo9. Tämän aamun Davidin r-testiin ei niin mitään,;ei ees viivanpaikkaa. Oireita saan kehiteltyä vaikka mitä, rinnat arat ja ihme viiltelyt kohdun kohdilla, ällöä oloa kohtauksittain nyt parina pv...
  9. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mä en vaan tajua, miksi valtaa täytyy käyttää väärin? Satuttaa toista? Mulla on kokemusta törkeestä gybestä esikon odotuksessa ja sehän on ihan perseestä kun vaikuttaa koko raskausajan fiilikseen pahimassa tapauksessa. Olen kovin pahoillani Seawind että oot joutunut kokee tuollaista! Yritä olla...
  10. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyt tulee sitten niin tyhmää juttua mutta pakkohan tää nyt jonkun kans on jakaa... miehellekään kehtaa sanoo.. Meillä käytetään sellasta vessapaperia missä punasia ja oransseja kukkia, no milläs hitolla mä erotan josko jotain kiinnittymisvuotoa vaikka tiputtelis.. :D äskenkin olin näkevinäni...
  11. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tänään ehkä dpo5, oon tuntenut ns. menkkakiouja lievinä dpo1 saakka. Muistini mukaan noita tuntemuksia on tullut yleensä vasta pari pv ennen kuukautisia. No, voihan kroppa olla sekaisin viel Mirenan jäljiltä, turha innostua vielä että tää mitään merkkais.. on tässä hätähousuna jokusen...
  12. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    No nyt kyllä miekii näin sulla neIMH ihan värillistä viivaa! Piän peukut pystyssä! Kyllä on hienoa ( lue ärsyttävää) ku on ihan pro tarkkailemaan omaa kehoaan ja siinä tuntuvia nipsaisuja... nyt mielestäni alavatsalla paineen tunnetta tai mitenkä sitä kuvailis, sellanen lämmin ja painava...
  13. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mur-mur, miekii näjen haaleaa viivaa :) NeIMH sulla en onistu valitettavasti viivaa näkemään :/ HooKoo, huippua jos vuoto tosiaan olikin vain harmitonta ja raskaus jatkuu!!! Mä täällä koitan takoa järkeä omaan päähäni. Peittojen heiluttelusta 4 ja 5 pv ja ovis oli ehkä 3 pv sitten ja...
  14. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Suuret pahoittelut kaikille jotka lähdössä kohti uutta kiertoa :hug: omassa navassa ei mitään uutta.. en ole varma milloin oli oikeasti ovis + kun kokemattomana täällä häärin, joten ei tietoa myöskään dpo:sta. Tosi alussa kuitenkin eikä mitään oireitakaan ole. Voi olla ettei tärppimahiksia...
  15. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    HooKoo-82, tuliko verta runsaastikin? Mä pelästyin ja heitin kirveen kaivoon esikon odotuksessa kun ihan ihan alussa just plussattuani jonkun lenkin jälkeen tuli housuihin isohko läntti verta. Mutta se ei ollutkaan onneksi mitään, neiti täytti juuri 9 v. :) Sitten taas kyssäriä, jos...
  16. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kiitos joukkoonne hyväksymisestä! Täällähän on taas jänniä tilanteita meneillään! Pippurihännälle paljon onnea!!! :) Tänään oli omassa o-testissä (pc) tasavahvat viivat vaikka eilen illalla ihan hailukka. Onko se nyt siis ovisplussa jos viivat tasavahvat? Vai pitääkö saada tummempi viiva kuin...
  17. S

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heips! Pakko myöntää, käytin tänään useamman tunnin lukiessani tän ketjun, lähes kokonaan :D Meillä sellainen tilanne, että olemme uusperhe, mulla tytöt 6 ja 9 ja miehellä poika 4 v. Nyt ajatuksissa ja toiveissa vielä yksi lapsi tähän perheeseen. Mirena poistettu 14.5 ja 17.5 alkoi jo menkat...

Yhteistyössä