Hakutulokset

  1. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hellou! Pitkästä aikaa.. Viime su oli ovis.. Ja eilen tuhrua ja tänään lämmön notkahdus ja menkkamaisia kipuja.. Jännää
  2. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eilen tuli ruskeeta tuhrua valkkarin mukana.. tänään ei mitään merkittävää toistaiseksi. Mä ajattelin vielä hetken kuvitella että tämä on jotain kiinnittymistä ja blaa :D Kierto huitelee 48 kohdalla.. eilen nega testissä ja alavatsalla menkkakivut ja tissit kipeenä ollut mun mielestä koko...
  3. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Niin ymmärrän mitä tarkoitat :D
  4. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea mippis plussasta :) Me muut tullaan perässä, eiks niin? :) Malttamattomuuden malttamattomuus!!! Tä kierto tuntuu kestäneen kohta vuoden! No tyhmänä testailin tänään ja veikkaan että oli hailakka kontrolliviiva minkä näin ja mieskin näki.. lauantaina ois pakko katsoa uudelleen, vaikka...
  5. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä taustalla olen muutaman viikon teidän tarinoita lukenut. Ihania ja myös harmillisia uutisia. Itse en ole viitsinyt päivitellä mitään kun ovulaatio oli niin epäselvä.. Mutta nyt keskiviikkona 27.7. alkoi ihan kamala vatsakipu, lämmöt 36.8 ja tissit tulessa (limat yms.) Tein myös...
  6. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta :) ihanan aurinkoinen päivä tänään.. Vois mennä rannalle :) Mulla menossa kp28 ja veikkaan että dpo1. Viime kuussa kierto oli 40 ja veikkaan että nyt menee aika samoille. Ostin lopulta niitä ovis testejä kun alkoi mennä hermo tähän ihmettelyyn :') No viivat vahvistui eiliseen melko...
  7. mamitas

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä kyllästyin tänään tähän oviksen veikkailuun ja ostin ovis testejä :) Viime perjantaina ois virallisesti ollut ovulaatio, mutta en kyllä yhtään tiedä oliko vai ei :( nyt ollut siitä lähtien sellainen olo että on tulossa ovis limoista päätellen. No tänään juilii alavatsa ja selkä ja aamulla...
  8. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html?m=1 Bongailua bongailua.. Musta ei oo kyllä siihen, eli ens kerralla tikut käyttöön.. Ei mitään tietoa onko ovia ollut mennyt menossa vai kadoksissa.. Hmm.. 6 päivää oon ollut varma että nyt ois, mutta mitään kuivaa...
  9. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Aivan... Siihen kun sais lopun siihen heittelyyn niin ois hyvä ;) hah
  10. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenta :) omaa napaa: Eilen olisi pitänyt olla ovis..mutta ei ainakaan mitään selkeää merkkiä siitä oo näkyvissä. Seuraavassa kierrossa taidan hankkia niitä tikkuja... Tai toisaalta voishan sitä vielä tänäänkin hakea. :)
  11. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Todellakin :) meillä 7 ja 6 vuotiaat ja ihan tuntuu kuin esikoista toivottaisiin :) jännää jännää!
  12. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hahah :) ehkä odotan siihen saakka että ees näkyy joku merkki mahdollisesta raskaudesta :D Kertaalleen jo niin kovin varmana "vahingossa" raskautumisesta hain vitamiinit valmiiksi :) mut mikäpäs siinä, kun nyt tulevat hyvään käyttöön! Ainiin. Löysin puhelimeen sovelluksen nimeltä Period...
  13. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jaksamista kaikille pettyneille ja tsemppiä uusiin kiertoihin :) Täällä jännitän muidenkin puolesta! Mulla pitäisi olla tänään ovulaatio kaikkien kuvitelmien mukaan, mutta viime kierron 13päivän heiton vuoksi en oikeen uskalla luottaa siihen. Eilen kyllä juili alavatsaa ja rinnat vihloo...
  14. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    ÄippäVm82 ihan selkeä plussa :) Lumirinsessa, tulkitsisin myös plussaksi, mutta huomenna varmaan näkyy jo paremmin :) jännää!! Täällä ovista odotellessa.. Perjantai lähestyy :) tosin voisin tilata sen jo huomiselle kun perjantaina ois mökkeilyä suvun kanssa tiedossa x) jos ei huomenna yllätä...
  15. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Paljon ihania uutisia tullut viikonlopun aikana :) onnea plussista ja ketjun ensimmäisestä vauvasta <3 myös jaksamista ja tsemppiä haasteiden kanssa kamppaileville.. Kiitos listan päivityksestä :) tuntui kivalta nähdä oma nimike listalla.. Vielä kun malttaisi odottaa ovista..... Jospa...
  16. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ei niin millään malttaisi odottaa ens viikon ovista :) pääsisi jo jännittämään! Helpottaa ehkä odotusta kun loma alkoi ja voi vielä nauttia lasin kuohuvaa ;) mukavaa viikonloppua kaikille!
  17. mamitas

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei kaikki Minäkin taidan liittyä teidän seuraan. Tässä kuussa alkaisi ky1 ja menossa kp8/29. Meidän perheessä lapsia on jo kaksi, mutta meidän perheelle olisi ensimmäinen yhteinen

Yhteistyössä