Hakutulokset

  1. F

    40+ so what wol.13

    Voi Tyydeli :hug:. Kävin tänään gynellä, kun halusin varmistaa että miltä näyttää, onko mitään hälyttävää. Tää gyne oli erikoistunut lapsettomuuten ja vaikutti hyvin asialliselta. Kaikki näytti olevan kunnossa, munasarjat kuulema näyttivät oikein hyviltä, mittasi limiksen. Kyselin sit siitä...
  2. F

    40+ so what wol.13

    Minäkin olen kerran saanut samanlaisen kiiltävän valkoisen harmaan viivan paikan kuin Sahramiini. Ja se todellakin oli vain paikka. Tyydelin viiva on viiva eikä paikka :).
  3. F

    40+ so what wol.13

    Älyttömän paljon onnea Sahramiinille plussasta! Aivan ihana juttu :). Minä en haluaisi että kukaan lähtee täältä pois :(. Minun mielestäni kukaan ei ole täällä pröystäillyt raskaudestaan, mutta ymmärrän että kun oikein kovasti toivoo ja monta kertaa joutuu pettymään, niin voi tuntua ikävältä...
  4. F

    40+ so what wol.13

    Onne bugsylle "mummoutumisesta" :). Mäkin luin tota kuinka kauan kesti raskautua ketjua. Tuli ihan plääh olo :(. Mun mies on ihan toiveikkaana tässä touhussa, etten sanois liiankin optimistinen mun mielestä. Sillähän ei olis ollu vielä edes kiire alkaa yrittämään ja oli sitä mieltä ettei...
  5. F

    40+ so what wol.13

    Kp1. Että voikin taas masentaa.
  6. F

    40+ so what wol.13

    Hedelmiinalle paljon onnea, aivan mahtava uutinen :). Mulle voi päivittää samat dpo:t kuin MaiMeillä. Jos ei täällä ala kohta tärppäämään, niin täytynee minunkin varata aikaa sinne gynelle. Yritystä ei oo vielä kauan takana, mutta voihan sitä käydä tarkistuttamassa että ei näy mitään täysin...
  7. F

    40+ so what wol.13

    Katjusmaaret tervetuloa :). MaiMein kanssa mennään näköjään samassa rytmissä. Täälläkin dpo -1 tänään. Täytyypä täälläkin sitten testata, että onko se dpo -1 hyvä ajankohta panna jotain alulle :). Tosin tämän yhden päivän varaan en uskaltanut tätä yritystä jättää, vaan pitihän se touhuta jo...
  8. F

    40+ so what wol.13

    Kiitos Jopo73 rohkaisevasta kommentista :). Ja toivottavasti Hedelmiinalla menisi kaikki nyt loistavasti, kun olet saanut ihan tarpeeksi kipuilla. Tein juuri ovistestin ja viivat oli aikalailla tasavahvat ehkä hitusen vielä oli vaaleampi. Vaikea sanoa. Aamulla uusi testi vielä. Onneksi päivällä...
  9. F

    40+ so what wol.13

    Ihana lukea kaikkien kuulumisia :). Itsellä mieli vähän apeana, kun toiveet viime kierrolle oli niin korkealla. Tikutin oviksen ja peittojakin heiluteltiin tosi ahkerasti. Silti sai pettyä :(. Nyt olenkin miettinyt, että onko tässä iässä enää edes mahdollista raskautua luomusti. Jotenkin ei...
  10. F

    40+ so what wol.13

    Kyllä se on tuo kp2, piinailut on päättynyt :(. Nyt oli kyllä toiveet niin korkealla, kun sen ovis plussan sain ja yrityksetkin oli kohillaan. Miettiny tässä että pitäskö se tämä kierto vielä kattoa ja sit varata gynelle aika. Eihän meillä alkanu kuin vasta yk3, mutta pelottaa ku kesällä tulee...
  11. F

    40+ so what wol.13

    Joo, eipä tarvi täälläkään jännäillä enää. Maanatai illasta asti tullut vähän väriä pyyhkiessä, mutta pikkuhousunsuojaan asti ei tullut ennenkuin juuri äsken. Eli taitaa nämä jonkinsortin kuukautiset olla, vaikkei tämmöistä ole ennen ollut. Tähän asti on alkanut aina kerta rysäyksellä. Onhan...
  12. F

    40+ so what wol.13

    Tervetuloa uusille, mukavaa kun täällä on väkeä. Vauvatoiveiselle jaksamista, toivotaan että tuhruttelu loppuu pian. Täällä ei voi nyt oikein kuin odotella, on tämä turhauttavaa :). Kp18 illalla alkoi mahajomotukset, joita oli enempi alhaalla oikealla. Jomotteli yhtä soittoa koko sen iltana...
  13. F

    40+ so what wol.13

    Äiskä-73 :hug: Vauvatoiveinen :hug: Ja kaikille meille muillekin :hug: Minä olen saanut tänään aamulla elämäni ensimmäisen ovisplussan =). Olin niin innoissani koko päivän, kun ajattelin että eilen illalla touhuttiin ja aamulla tuli plussa, niin että jos tänään illallakin touhutaan...
  14. F

    40+ so what wol.13

    Hirmu paljon onnea vauvatoiveinen :flower:. Toivon todella, että kaikki menee teillä hyvin :). Ja meillä muillahan alkaa kans plussat ropiseen, on pakko alkaa :). Minä alotin noin viikko sitten greippimehut ja vitamiinien syönnit. Saman aikaa on ollut myös migreeni, joten täytyy lopettaa nuo...
  15. F

    40+ so what wol.13

    Ihanaa kun täällä on niin positiiviset tuulet vaikka osalla on kipeitäkin asioita osunut kohdalle.Toivottavasti vuosi 2015 on kaikille hyvä vuosi ihan millä elämän osa-alueella tahansa. Jos tulee näitä pettymyksiä, niin olisi myös jotain mukaviakin tapahtumia vastapainoksi. Lounakehto pyysi...
  16. F

    40+ so what wol.13

    Onnellista uutta vuotta kaikille kuumeilijoille ja plussanneille =). Hyvin alkoi täällä tämä vuosi eli kp1 tänään :(.
  17. F

    40+ so what wol.13

    Täällä alkaa olla joulu taputeltuna ja huomenna paluu arkeen. Tätiä odottelen saapuvaksi uuden vuoden aaton seuduilla. Ei ole mitään tuntemuksia joten tuskinpa on tärpännyt. Jos ei keskiviikkona ala, niin täytynee silloin kuitenkin testata, niin näkee että voiko ottaa vähän kuplivaa uudelle...
  18. F

    40+ so what wol.13

    Täällä on syöty pamolia ja juotu pullollinen yskänlääkettä. Illalla pääsin kuitenkin jo vähäksi aikaa sängystä ylös ja nyt olo on jo vähän parempi. Flunssasta huolimatta talletuksia on tehty eilen illalla ja tänään aamulla. Minäkin sitten elämäni ensimmäistä kertaa tikuttelin ovista ja tämän...
  19. F

    40+ so what wol.13

    Onnea äiskälle plussasta :), niin ihana joululahja. Mulle iski kauhea flunssa ja huomasin, että buranaa ei sais syödä kun yrittää raskautua. Tiedättekö miten on muiden särlylääkkeiden kanssa? Löysin pamol pakkauksen, siinä ei sanottu mitään asiasta. Uskaltaisikohan sellaisen ottaa? Mulla...
  20. F

    40+ so what wol.13

    Tänne voi päivittää kp1 :(. Minä olisin ollut valmis aikaisemmin jo aloittamaan tämän vauvaprojektin, mutta mies halusi ensin että tunnetaan toisemme varmasti kunnolla. Ei varmaan vieläkään oltaisi alettu yrittämään, mutta sain sellaisen itkukohtauksen jossa itkin miehelle sitä että olisin...

Yhteistyössä