Hakutulokset

  1. M

    Kenenkään lapsella ollut tollasta Chicken egg "lemmikkiä"...

    meillä oli sellaset muksuilla ja sit kun ne oli kasvanu ja otetttin vedestä pois niin kun ne kuivui niin ne kutistui.. :( siis niistä tuli ihan sellasia pieniä ja vähän kamalan näkösiäkin.. nyt jo heitetty roskiin.. :( mukulat tykkäs ihan hirveesti niistä ja porukalla ihimeteltiin sitä...
  2. M

    G:Ideoita 4- ja 6-vuotiaiden tyttöjen synttärilahjoiksi???

    roolivaatetta, tarroja, ulkoleikki juttuja, my litle pony-juttuja, kirjoja, dvd, oma kukka (oikee tietty), pelit (ulos ja sisälle), oma pyyhe (prinsessa, winxit yms) Noi oli ainakin jotain sellasta mistä meän mukelot tykkää... Tollasen pyyhkeen neiti saa nyt pe lahjaksi ja sit se saa oman...
  3. M

    Mitä miehenne tekee parhaillaan?

    otti kaikki muksut ja käyttää vanhinta suunnistuskoulussa. :) ja mää saan olla yksin kotona sen aikaa.. :whistle: =) B)
  4. M

    Mitä tekisit jos Suomi voittaisi

    \ Tätä on hyvä peesata. siis oishan se siistii jos suomi voittas, mut ei se mun elämänmenoon vaikuttas mitenkään... :/
  5. M

    jokos miehet kotona?

    parin tunnin päästä kotona.
  6. M

    Missä/miten sinulla meni lapsivedet?

    ekalta meni ponistusvaiheessa tokalta puhkastiin sairaalassa kolmanelta heräsin yöllä, et nyt tulee jotainja salamana sängystä ylös..yhtään tippaa ei menny sänkyyn..kaikki sängyn viereen lattialle ja loput sit myöhemmin olohuoneen lattialle...
  7. M

    G:Sakkoja?

    yhet sakot sain 16vuotiaana, kun istuin takapenkillä ilman turviksia.... :whistle: :/ :laugh:
  8. M

    5 asiaa jotka pitää tehdä tänään =)

    käydä suihkussa käyttää poika parturissa viiä kaikki muksut hoitoon lähtä ouluun hakee muksut kotiin nukkumaan =)
  9. M

    Tommy Hilfigeristä kaivataan tietoa

    1. Ostatko Tommy Hilfigerin vaatteita lapsellesi? en yleensä. näin huutonetissä kuinka kalliita ne ovat.. sit löysin kirpparilta aivan ihanat housut pojalle (sellaset kangashousut), maksoi 1? :) 2. Onko hinta-laatu-suhde kohdallaan? kait se on..en tiedä, ei oo housuja kokeiltu vielä. 3. Mitä...
  10. M

    Vertaistukiryhmä AD-HD lasten vanhemmille

    \ siis mitä voi thä auttaakseen tuota muksua.. Arki on tosi kamalaa just ton aistiyliherkkyyden takia ja enimmät taistelut tulee just sen takia.. \|O :ashamed: kun olis keinot auttaa nii helpottus kaikken elämä... :/ :snotty:
  11. M

    Ehkäisystä??? auttakaa??

    mul on se ehkäisy piikki...(en tietenkään nimeä muista..)
  12. M

    Vertaistukiryhmä AD-HD lasten vanhemmille

    millaset on ad-hd testit?? :ashamed: Mitä niissä tehään?
  13. M

    Vertaistukiryhmä AD-HD lasten vanhemmille

    siis mä en ole aivan hakoteillä? Hassua ja ihanaa kuulla, et joku on mun kans samaa mieltä ja ymmärtää huoleni. kun olen jollekkin tytöstä puhunu, aina olen kuullu, että "se kuuluu ikään ja menee ohi aikanaan.." Tietenkin miehen kanssa ollaan puhuttu, mut eipä siitäkään mitää selvää asiaa oo...
  14. M

    Vertaistukiryhmä AD-HD lasten vanhemmille

    hei!! en tiä kuuluuko tää mun juttu tähän mut ajattelin et tääl voitas tietää eniten... Siis neiti 5vee. Hän on ollu todella helppo ja ihana vauva, alkoi puhumaan jo tosi aikasin ja selvää puhetta tuli heti. muutama vuosi meni mielestäni ok mut nyt on ollu jo ainakin pari vuotta ongelmia...
  15. M

    Minkälaisia sänkyjä

    meillä on typyillä 7 ja 5 veet 90cm runkopatjasängyt ja tykänneet ovat. Nuorimmalla viel päästäveettävä.
  16. M

    6v tytön synttärit

    meilä on leikitty avaimen piilotusta (tai joku muu esine), ongintaa, sokkosta . No noita ainakin ja pitää kuitenki olla sitä leikki aikaaki.. ja lahjojen aukominen on yksi ohjelmanumero ja sýöminen.... :p
  17. M

    Kirjoja joihin teillä on ihastuttu?

    Muumit, Puppe, franklin kirjat on ainakin kovasa huuosa ja ne kultaiset kirjat! Pasi-sarja on aivan ihana ja Mauri kunnaksen kirjat kaikki. Isommat muksut tykkää (ja aikuset) sellasesta kirjasta ku "Pikkumyyrä joka tahtoi tietää kuka kehtasi kakkia kikkaran suoraan hänen päähänsä" :laugh...
  18. M

    Minkäkokoisia ekaluokkalaisia?

    Meijän neitikkä (02/99) oli ny kouluun lähteissään 134 pitkä ja 30 painava. Oikein sopusuhtainen neitikkä!! =)
  19. M

    onkohan tämä astman alkua??

    kyllä se voi olla, meillä neidillä alkoi toi yskiminen nimen omaan yöllä ja sit päivällä rasituksessa. vein lääkäriin ja sanovat et rasitusastma on tai siis kuullostaa siltä. Se yskä helepottaa ku antaa vähän hörpätä vettä. Astmaan kuulluu nimenomaan kuiva yöyskä! :/ kannattaa käyttää...
  20. M

    1,6 - 2-v. kengän koko?

    \ meil poika saman ikäinen ja hälle sopiipi 23-24. 22 aivan liian pieni...

Yhteistyössä