Hakutulokset

  1. M

    1v synttärit

    :wave: :wave: mä tein pojalleni autokakun!!! Sellasen uunipellin kokosen.... :whistle: katon miten saisin kuvan sulle......siis pitänee mennä anoppilaan eka....
  2. M

    Hei äityliininen

    ilmoittauduit raahelaiseksi??? meil sama nimimerkki....... :laugh: :laugh: :laugh: :p :p
  3. M

    Paikkakuntagallup

    \ näin myös!! B) :wave: :wave:
  4. M

    matkapahoinvointi

    autossa ei saa lukea ja koko ajan pitää katsoa eteen päin.. Mulla pahensi jos join jotain sokerista esim. pillimehu...
  5. M

    Äidit,jotka syntyneet 1980

    :wave: :wave: tääl myös yks kasikymppinen.... :whistle: kolme lasta on 7v, 5v, ja 1v (tyttöjä ja poika löytyy) kotiäitinä olen, työt pitäis aloittaa elokuussa... :o :wave: :wave:
  6. M

    Kevytmaitoa??

    keskustelin ravitsemusterapeutin kanssa juuri viime viikolla tästä aiheesta, koska minä olen saanut paljon "ihmettelyjä" kun en anna lapsilleni muuta kuin rasvatonta maitoa!! muut ihan normaaleja, sen kummenpaa rasvoihin katsomatta. meinas ravitsemmusterapeutti, että nykyään suositukset sanovat...
  7. M

    kasvukipuja..

    \ Meidän neitokainen kävi 4½ vuotiaana reumakokeissa kun jalat aina kipeet ja niil ei välttämättä päässy aamula ees käveleen.... :\| kokeissa ei mitään! Onneks!! koko telven oli aika ajoin itkua ja valittamista jalkojen särystä mut nyt taas on menny aivan mahottomaksi!! :o Nyt on kaksi...
  8. M

    EI TOSIKOILLE

    hei ursula!!! Olen kuullut sanonnan, että viisivuotias on seesteinen ja se on lapsen elämässa rauhallista aikaa ilman uhmaa....??? mein typy täytti viis viimeviikolla mut mistään seesteisestä ajasta ei ole tietoakaan...sama uhma jatkuu!!!!! (joka päivä) Miten on onko tällainen väite ihan...
  9. M

    Mistä taaperonne juovat?

    parempi vaan ettei juo mistään nokkamukeista!!! Meidän kolme muksua on juonut ruokajuomansa 3kk ikäisestä asti mukin reunalta hörpäten. ensin tietenkin se oli vähän koheltamista mutta kuukausi-kaksi meni ja muksuki oppi miten se tapahtuu. Tätä kolmatti imetin niin kauan eettei se koskaan ole...
  10. M

    korvat

    Meilä tehty 5 tuubitusta ja kitarisan poisto yksityisellä. Pelkkä tuubitus maksaa noin 800? ja kitarisan poiston kanssa olisko joku 1000-1200 euroa..... (Vakuutus onnex korvaa!!) Meillä operaatiot tehty oulusa että silläkin saattaa olla jotain merkitystä....Siis muualla voi olla aivan eri...
  11. M

    Paikkakuntagallup

    liityn (lukuisten) RAAHElaisten joukkoon :laugh:
  12. M

    Paikkakuntagallup

    liityn (lukuisten) RAAHElaisten joukkoon :laugh:
  13. M

    kuume 1-v.rokotuksesta?

    Meillä poika on oireillu kaikista saamistaan rokotuksista! neuvolassa sanottiin, että on hyvin siedetty ja näistä uusista rokotuksista ei tule oireita vaan tulipa meille. todella korkea kuume!! jota kesti noin 2-3 päivää. tästä yksvuotis rokotuksesta kuume ei kestänyt enää kuin vuorokauden. :)...
  14. M

    G: Lapsen ikä ja minkä kokoiset haalarit

    tyttö 6v 11kk/134 toppapuku tyttö 4v8kk/110 toppapuku poika 1v 1vk/86 ja 92(reilu) toppapuku (poika yli 80cm pitkäki...) :)
  15. M

    putkituksesta

    Hei. Meidän typy on putkitettu 3,5 vuoden aikana 5 kertaa ja toisen tuubituksen yhteydessä leikattiin kitarisa. Ensimmäinen leikkaus tehtiin puudutuksella ja se oli kamala kokemus, siis tyttö huusi ja viisi ihmistä piti kiinni (ikää vajaa 8kk). seuraavat putkitukset ollut ihan tavallisia...
  16. M

    laktoosi??

    Kiitos vastauksistanne! ihmettelen kuitenkin miten s tuo oma maito voi kuitenkin olla ok? Vai onkohan se sittenkään..pitäs varmaan llopettaa imetys niin sais varmempia tuloksia aikaiseksi....Vai? Olen vähän ulalla näistä asioista kun en tiedä mitään, ei oo kellään tutullakaan tai ei oo ainakaan...
  17. M

    laktoosi??

    Mitä mun pitäs tehä??? jatkanko laktoositonta ja sit joskus kokeilen oikeeta maitoo vai pitäiskö pyytää verikokeita?? Näyttääkö nekään mitään??
  18. M

    laktoosi??

    Poika on nyt vuoden vanha ja juo oikeaa maitoa ja imetänkin vielä kaksi kertaa päivässä. Hän on juonut rasvatonta maitoa n. kaksi kuukautta. joulun aikoihin alkoi ripulointi ja kamalan hajuiset rupsut. Allergia testit (ihotesti) ei näyttänyt mitään. Päätin sitten itse kokeilla laktoositonta...

Yhteistyössä