Hakutulokset

  1. E

    Lapin suunnalla asuvat nyt tartteis apua!!

    Kiitos! autolla päästään kyl liikkumaan et ei tartte olla ihan kävelymatkan päässä mut ei nyt ihan Rovaniemellä astikkaan... ;)
  2. E

    Lapin suunnalla asuvat nyt tartteis apua!!

    Ollaan tulossa Pyhälle pääsiäislomalle ja tiedustelisin et onko siellä kylpylöitä tai uimahlleja missä ois kiva käydä koko perheen voimin?
  3. E

    Mä en sitten enää ole raskaana

    :hug: Saman kokenut puoltoista vuotta sitten!! Monta kertaa vielä ajattelen sitä et minkälaine lapsi siitä olis tullu, tyttö vai poika jne. Onneks kuitenkii tärppäs melko pian uudelleen ja nyt tuolla vaunuissa tuhisee 8kk poika!! :heart:
  4. E

    Kiva kommentti lapselta..

    Juu mullekkii tyttö 3v on pari kertaa sanonu et kiitos ku autoit leipomisessa! Ja mä ku luulin et tyttö autto mua... :/ :D
  5. E

    AUTTAKAA!! Täytekakun täytteestä!!

    Kiitos kaikille!! Taidanpa pistää jotain Blue Blånd(?!) valmis mousseja ja suklaarouhetta toiseen väliin!! Kiitti vinkeistä!!
  6. E

    AUTTAKAA!! Täytekakun täytteestä!!

    Viikonloppuna ois tytön 3v.synttärit, ja täytekakkuun pitäs saada takuuhyvä täyte! Mutta ongelmana on se et mulla on pää ihan tyhjä. Yhteenvälin vois laittaa banaania ja mansikkasosetta mut mitäs toiseen?
  7. E

    Liberoista!!!!

    Mä kerran laitoin sähköpostia Pampersille samanlaisesta viasta ja takas tuli viesti et pitäs soittaa niille ja kertoo tilinumeronsa niin ne maksaa tilille viallisten vaippojen hinnan! Eli ku meillä oli muistaakseni 5 viallista ja ne maksaa kpl n.17s nii takas ois tullu todella hyvä korvaus...
  8. E

    Melkein 6kk vauva heräilee tunnin välein - apua!

    :wave: Täällä kohtalo toveri!! Meillä yöt vähä parani ku rupesin antamaan päivällä enemmän ruokaa. Meillä poika ei syö tuttia niinpä sen sit pitää aina yöllä herätessään päästä tissille rauhottumaan. Mä en raski huudattaakaan ettei tuo vanhempi mukula herää!!
  9. E

    VASTASYNTYNEIDEN KUVIA PINOON!!

    EIII!!! Mä arvasin et tätä pinoo ei ois sittenkää pitäny avata!!! Nuo vastasyntyneiden kuvat on niin söpöjä! Väkisinkii pukkaa vauvakuumetta!! nim.nuorimmainen vasta 6,5kk!! :heart: :D
  10. E

    Miikuli sai tytön!

    IHANAA!! Paljon onnea koko Miikulin perheelle!!!!! :heart: :heart:
  11. E

    Minkäikäisenä eka hammas aikaisintaan?

    Juu toi kuolaaminen ei merkkaa hampaiden tuloo. meidän esikoinen rupes kuolaamaan kans joskus 3kk iässä mut eka hammas tuli vasta 11kk iässä!! ja nyt vasta tulee viimeset kaks hammasta ja tyttö täyttää kuukauden päästä 3vuotta!!! :xmas:
  12. E

    tyttö 2v6kk,kummat: luistimet vai sukset??

    meillä pukki tuo sukset tuolle 3v tytölle! luistimet hommattaan ehkä sit myöhemmin tai sit ens talvena. eli siis suksien puolella minäkii! varmaan helpommin opittava taito ku luistelu.
  13. E

    Te kellä on tuota iittalan teema astiastoo

    Mulla löytyy mustat matalat ja keltaset syvät. Niitä mustia ei vissiin enää tehä. Mä haluisin noille kaveriks sitä hiekkaa ja ruskeeta!! Ne keltaset syvät lautaset vois joskus vahingossa tippua yksitellen lattialle... en enää tykkää niistä ja sillon ku mä ne sain nii ei ollu niitä ihania uusia...
  14. E

    Koska oootte antanu lapselle..

    oisko joskus reilu vuoden vanhana saanu. Muoks.siis esikoine saanu, poika ei oo vielä kun ikää vasta 6kk
  15. E

    Menee hermot! ne keillä jotain allergiaa+ atooppista ihoa, auttakaa..

    Mulla kans atooppinen iho ja ei siihen muuta syytä tarvita ku se sää!! Eli talvella kylmyys kuivattaa! Mä oon saanu ihonii kuntoon apteekissa myytävällä A-derma nimisellä rasvalla. Jos on ihan rikki iho niin kannattaa alottaa sarjan Epitheliale nimisellä rasvalla ja sit ku iho on korjaantunu...
  16. E

    Lelu apua kaipailen!

    No voi vitsi! Ois pitäny tulla kyseleen apuja tänne jo aikasemmin. Mies on nimittäin siellä helsingin päässä koulutuksesta ja ajellu sen jumbon ohi monet kerrat. mut tänään ei varmaan enää ehi ku kotiinkii pitäs tänään tulla... Kiitos vieraalle neuvosta pistänki heti viestiä menemään nii jos...
  17. E

    Lelu apua kaipailen!

    Juu oon,eikä ollu sielläkään. Ne on semmosia eläimiä jotka on nukkapintasia. Ollu viimeks myynnissä 20vuotta sit ja mulla oli niitä ku olin pieni, ja itseasiassa ne mun vanhat on nyt mun tytön leikeissä ja haluisin niitä lisää ku ne on niiin syötävän söpöjä. Korkeutta niillä on n.10cm...
  18. E

    Lelu apua kaipailen!

    Onko kukaan törmänny kaupoissa Sylvanian families leluihin? Mä oon kirtäny (Kuopion) kaikki kaupat ja missään ei tiedetä niistä mitään! Ja yhessä lelukirjassa oli et ne tuli uudestaan markkinoille. Pitääkö tässä ruveta ruinaamaan joltai kaupalta et tilais niitä varta vasten meille... :saint:
  19. E

    Saanko esitellä meidän tulevan perheenjäsenen =)

    Olen toi muppelo harmaana. Mut kirjauduin uudestaan ku ei hyväksyny vanhoja salasanoja ym. No hyvä että tiesit! :) Moni ei tiedä sitä ja sit tulee tosi ikävä yllätys!! Mut tosi ihana tulokas teillä!! Mullakii on ollu kaks marsua (ym.jyrsijöitä) ja on ne niin ihania. Tällä hetkellä löytyy...

Yhteistyössä