Menee hermot! ne keillä jotain allergiaa+ atooppista ihoa, auttakaa..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli lapsipuolella on ollut aina atooppinen iho. Kesällä terveempi, talvella pahempi.
olen pähkäillyt mistä kaikesta voi johtua,viimeksi testit tehty 5 vuotta sitten...
Mitään erityistä syytä ei ole, miksi ihottuma pahenee, no vuodenaika tietty vaikuttaa.
Isä sai vihdoin hankittua lääkäriin ajan.
 
Mulla kans atooppinen iho ja ei siihen muuta syytä tarvita ku se sää!! Eli talvella kylmyys kuivattaa!
Mä oon saanu ihonii kuntoon apteekissa myytävällä A-derma nimisellä rasvalla. Jos on ihan rikki iho niin kannattaa alottaa sarjan Epitheliale nimisellä rasvalla ja sit ku iho on korjaantunu nii vaihtaa Exomega-rasvaan! Suosittelen kokeileen!
 
vieras
Joskus on väitetty, että lapsi on eläimille allerginen. En kuitenkaan itse usko tähän, koska sillä ei ole mitään vaikutusta tuohon ihottumaan jos lapsi on eläinkontaktissa.
ja eikös eläinallergia aiheuta ihan muuta kuin atopiaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli lapsipuolella on ollut aina atooppinen iho. Kesällä terveempi, talvella pahempi.
olen pähkäillyt mistä kaikesta voi johtua,viimeksi testit tehty 5 vuotta sitten...
Mitään erityistä syytä ei ole, miksi ihottuma pahenee, no vuodenaika tietty vaikuttaa.
Isä sai vihdoin hankittua lääkäriin ajan.
ei kukaan tietä mistä atooppinen iho johtu mun esikoisella myös lievä atoopia,talvella pahempi kesällä ei ole mitään,ehkä se on perinnöllistä,oliko sun suvussa atoppinen iho?
 
On se perinnöllistä.

Ja meillä atooppinen iho esikoisella, talvisin huono, kesäisin parempi, nykyään.
Pienempänä oli toisinpäin.

Ja parani lähes kokonaan, kun mummolasta lähti kissa. ---> allergia?
 
Atoopikko
Tuli tästä mieleen, että eräs ystäväni pitää atooppisen ihon kurissa syömällä helokkiöljykapseleita talvella, pitää itsekkin käydä ostamassa ja testata! Iho kuivaa hulluna, kun alkoi nuo pakkaset...)=
 

Yhteistyössä