Lelu apua kaipailen!

Onko kukaan törmänny kaupoissa Sylvanian families leluihin? Mä oon kirtäny (Kuopion) kaikki kaupat ja missään ei tiedetä niistä mitään! Ja yhessä lelukirjassa oli et ne tuli uudestaan markkinoille. Pitääkö tässä ruveta ruinaamaan joltai kaupalta et tilais niitä varta vasten meille... :saint:
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja EikeksiNimee:
Onko kukaan törmänny kaupoissa Sylvanian families leluihin? Mä oon kirtäny (Kuopion) kaikki kaupat ja missään ei tiedetä niistä mitään! Ja yhessä lelukirjassa oli et ne tuli uudestaan markkinoille. Pitääkö tässä ruveta ruinaamaan joltai kaupalta et tilais niitä varta vasten meille... :saint:
onks ne millasia leluja missä kirjassa?
ootko prismasta käyny kattoo?
 
Juu oon,eikä ollu sielläkään.

Ne on semmosia eläimiä jotka on nukkapintasia. Ollu viimeks myynnissä 20vuotta sit ja mulla oli niitä ku olin pieni, ja itseasiassa ne mun vanhat on nyt mun tytön leikeissä ja haluisin niitä lisää ku ne on niiin syötävän söpöjä.

Korkeutta niillä on n.10cm.


Mä en osaa enää kirjottaa...
 
vieras
Kannattaa varmaan lähettää sähköpostia johonkin noista:
Norstar Oy: info@norstar.fi
Suomenpelimiehet: info@suomenpelimiehet.fi
Importante: info@importante.fi

Ja kysyä teitä lähin kauppa mikä niitä myy. Ne on kyllä tosi ihania leluja. Tossa kotisivut kiinnostuneille: http://www.sylvanianfamilies.com/index.php
 
No voi vitsi! Ois pitäny tulla kyseleen apuja tänne jo aikasemmin. Mies on nimittäin siellä helsingin päässä koulutuksesta ja ajellu sen jumbon ohi monet kerrat. mut tänään ei varmaan enää ehi ku kotiinkii pitäs tänään tulla...

Kiitos vieraalle neuvosta pistänki heti viestiä menemään nii jos vaikka pukinkonttiin jo sais.
 

Yhteistyössä