katkarapuja :p
mupeli 29.11.2007 #2 Katos vaan. Onkohan tuo tyttönen ikinä syönyt niitä. Mä en siis ite tykkää joten en oo kyllä antanut ikinä (tyttö nyt 3v10kk).
Katos vaan. Onkohan tuo tyttönen ikinä syönyt niitä. Mä en siis ite tykkää joten en oo kyllä antanut ikinä (tyttö nyt 3v10kk).
EikeksiNimee 29.11.2007 #3 oisko joskus reilu vuoden vanhana saanu. Muoks.siis esikoine saanu, poika ei oo vielä kun ikää vasta 6kk
oisko joskus reilu vuoden vanhana saanu. Muoks.siis esikoine saanu, poika ei oo vielä kun ikää vasta 6kk
Aamuäree 29.11.2007 #4 Tais olla reilun vuoden- lähempänä kahta. Tykkää! Ne on vieläkin nimellä kakkararapu
triplamama 29.11.2007 #5 tosi hyvä idis!!! miten en oo tajunnu antaa, vaikka syötän melkein joka pv kalaa tolle 8,5kk:lle.
tähdenlento09 29.11.2007 #6 Jaa-a, ite en voi niitä sietää niin ei tuu tarjottua. Pienimmät ei oo saaneet koskaan ja isommat saa isällään
Jaa-a, ite en voi niitä sietää niin ei tuu tarjottua. Pienimmät ei oo saaneet koskaan ja isommat saa isällään
Kippuravarvas 29.11.2007 #7 Niinkun mä annoin tänään poitsulle, vajaa 1v ja sit rupesin miettiin et ei kai se mitenkään kiellettyä oo
Niinkun mä annoin tänään poitsulle, vajaa 1v ja sit rupesin miettiin et ei kai se mitenkään kiellettyä oo
Sisu 29.11.2007 #8 Siis samaan kastiinhan ne kuuluu kun kalakin. Ovat allergisoivia, mutta jos ei ole allergioita vanhemmilla, niiin voi alkaa antamaan vaikka sen kalan joukossa.
Siis samaan kastiinhan ne kuuluu kun kalakin. Ovat allergisoivia, mutta jos ei ole allergioita vanhemmilla, niiin voi alkaa antamaan vaikka sen kalan joukossa.
JuiceFani 29.11.2007 #9 Mä luulen ettei oo ykskään lapsista maistanu viel ollenkaan. Enkä oo tainnu minäkää.