Hakutulokset

  1. H

    Rintapumpuista!

    Eihän rintapumppu ole käyttöikänsä aikana kuin yhdelle ihmiselle tarkoitettu. Tai ainakin Medela Harmonyn (käsikäyttöinen) ohjeissa sanotaan ehkä vähän hassustikin näin: Tätä tuote on tarkoitettu yhdelle käyttäjälle. Useamman henkilön käyttö voi vaarantaa terveyden.
  2. H

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    Mulla sama juttu, varsinkin silloin kun rinnat on todella täynnä. Olen kuitenkin pärjännyt kun olen välistä kokeillut rintakumin kanssa ja sitten taas ilman. Ja tietysti olen rasvanut aina kun vaan mahdollista. =)
  3. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Tulin vain pikaisesti toivottamaan onnea kaikille nyyttinsä saaneille! Ja tsemppiä yhä odottaville! Täällä aletaan vauva-arkeen viimein tottua. Tosi kokonaisvaltaista on vanhemmuus, ei voi muuta sanoa! Varmaan kohta pojan kutsuhuuto kajahtaa taas :whistle: :wave: Maarja ja poika...
  4. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Sain tänään viestin... Nestori on laskeutunut (rv 40+2)! Pojan syntymämitoiksi saatiin komeat 52,5cm ja 4760g :D Kaikki kuulemma hyvin. Synnytyksen kokonaiskesto huikaiseva 1h20min josta ponnistaminen 2min. Paljon onnea koko perheelle! :flower: :flower: :flower:
  5. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Tännehän on tullut paljon vauvauutisia, onnea kaikille tasapuolisesti! :flower: :flower: :flower: Tulin vain piipahtamaan (nyt kun meidän temperamenttinen huutohärkämme pitkän unettoman yön jälkeen viimein nukkuu) ja kertomaan jotain synnytyksestä. Eli lauantai-iltana klo 18 maissa...
  6. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Näin se on ajateltava :whistle: bd
  7. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    Laskettu aika tänään! Eikä tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Ulkona sataa rakeita :o Maarja ja vaava 40+0
  8. H

    DNA-matkapuhelinliittymästä!

    3G-verkossa on kuulemma ollut tänään jotain ongelmia.
  9. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    minttu-82 ja pia84 pojista!! Kääk, kaksi vauvauutista tulla ropisi lyhyen ajan sisään peräkkäin. Ihanaa! :D Käytiin äsken kaupungilla vähän kävelemässä. Jokin painaa tuolla alhaalla nivusiin niin että kävely on yhtä #¤%&/!! Meillä mies tulee mukaan synnytykseen. En varmaan huolisikaan...
  10. H

    SYYSMASSUT '07 syyskuussa

    :flower: Aah, nyt voi hyvillä mielin jäädä äitiyslomalle :D
  11. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    :flower: :flower: :flower:
  12. H

    Tunnen itseni niin huonoksi vaimoksi!!

    Kuulostaa vähän siltä, että miehesi tarvitsee kipeästi läsnäoloasi kumppanina ja erityisesti tukeasi vauvan hoidossa. Lapsi pärjää kyllä hoidossa. Tsemppaa edes tämän kerran niin jatkossa on jo helpompaa. Kuten joku tuossa edellä totesi, toimiva parisuhde on vanhempien lisäksi lapsenkin etu.
  13. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Joo eikun sanokaa vaan, jos tulee höpistyä päättömiä. On nää ihan hauskoja :D
  14. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    :o :laugh: Minä lahopää varmaan tarkoitin, että olisi mahdollista :ashamed: Voi jesta, mulla ei kulje enää mikään ajatus.
  15. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    ja koko perheelle! :heart: :flower: Olisihan se. Rukkasin listan nyt sellaiseksi kuin ehdotit, vai meniköhän sittenkään oikein? Syntyneet oli alunperin myös päiväjärjestyksessä mutta käänteisessä, kun joku sitä aikoinaan ehdotti =) Saa ehdottaa lisää juttuja jos tulee mieleen. Mutta en...
  16. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Uni ei vaan tule. Luulin, että Yleltä tulee yleisurheilua mutta ei tulekaan! Epätoivoisena sitten yritän surffailla jotain :headwall: Bluedrama Mulle ilmestyi ensimmäiset arvet masuun viikko pari sitten. Silloin kutitti siihen malliin että osasin viiruja odottaa. Siitä lähtien arpia on...
  17. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Neuvolassa oli verenpaineet koholla. Merkki siitä, että viimeisiä päiviä viedään. Voi tosin syntyä kaksikin viikkoa yli lasketun ajan, ei se sitä katso... No, paino on pysynyt hyvin aisoissa. Tähän mennessä vajaa kymmenen kiloa tullut ja siitä sain kiitosta. Ei turvotusta. Vauvan syke oli...
  18. H

    mitkä ovat lähiönimiä?

    Sörhipöykerö Ok, luulin että Punainen viiva löytyy myös siitä tutkimuksesta. Joo, tästä keskustelusta sen oli pakko johtua kun neuvolassa verenpaineet niin koholla! Tai sitten on lähtö synnärille kohta. :laugh:
  19. H

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    :hug: Meillä taas mies ihmettelee mikä mammaan on iskenyt. Tuntuu, ettei se murehdi etukäteen mitään! Mulle tämä itkeminen ja vatvominen on jokin luontainen juttu, valmistaudun sillä tavalla. Vaikka aika kuluttavaahan se on. Pelottaa, että iskee baby blues ennen kuin vauva on edes syntynyt...
  20. H

    mitkä ovat lähiönimiä?

    Tarkoitin, että sain tietää jotain minulle uutta tietoa. Kyllä, olen lukenut Punaisen viivan. Yllättynyt olen hivenen siitä, että sosiologiaa ja taiteiden tutkimusta sekoitetaan tällä tavalla keskenään. Ainakin meidän oppiaineessa sitä karsastetaan aika paljon. Mutta tosiaan jos nämä kaksi...

Yhteistyössä