juurikin näin :saint: onneks mun puhelimella ei pääse tänne sivulle kun vie niin paljon muistia että kestää iät ja ajat joten tulee liian kalliiksi, muuten oisin varmaan kännyllä koko ajan näpytellyt :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Heiluiko sulla sormet ja kädet tärisi ja minä olin vaan sun mielessä että mitähän kaksplussalle kuuluu?? Ja yritit epätoivosesti yrittää kännykän kautta ottaa yhteyttä nettiin?Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ei täältä malta montaa minuuttia tosiaan olla poies, koko ajan pitää käydä kurkkimassa jokos ois taas jotain uutta tullut..Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Mikäshän se on Mintun tilanne?Jokohan se on päässyt synnyttään?
Pitää roikkua munkin täällä koko ajan ku on niin mukava lukea noita ilmotuksia kun on vauva syntynyt Taijan olla kaksplus-holisti
arvaa vaan oliko vaikeeta maata sairaalassa monta päivää ilman nettiyhteyttä.. tuskaa tuskaa
Se on semmosta välillä,meilläkin meni iskän kans välit yhessä välissä äitin takia mutta se on pitkä juttu..Ja iskä on ollut mulle aina tärkeimpiä ihmisiä mun elämässä,silloin mulle tulikin masennus mutta onneksi oon selvinnyt siitä!Se mikä ei tapa niin vahvistaa,kuuluu sanonta joka pitää melko hyvin paikkansa =)Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:Nyt mä vedän kyllä ihan pohjat äiti jutuissa :'(
En ole tekemisissä mun äidin enkä isän kanssa :'( eikä ne edes tiedä että odotan toista lasta.(Äitillä on mielenterveysongelmia ja on lisäksi ilkeäkin)(Isä alkkis muuten ok)
äiti kaiken lisäksi sekoitti mun sisaruksetkin meidän riitaan joten eipähän niitäkään ole tullut nähtyä kohta vuoteen (normaalisti meillä on ollu tosi hyvät välit velin 17v,siskon 15v ja nuorimman veljen 5v kanssa)
Elämä on ... :/ mutta enpähän ite tuu samanlaisesksi (toivottavasti)
Kiva huomata etten sentään ole ainoa... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Miimari-84:Se on semmosta välillä,meilläkin meni iskän kans välit yhessä välissä äitin takia mutta se on pitkä juttu..Ja iskä on ollut mulle aina tärkeimpiä ihmisiä mun elämässä,silloin mulle tulikin masennus mutta onneksi oon selvinnyt siitä!Se mikä ei tapa niin vahvistaa,kuuluu sanonta joka pitää melko hyvin paikkansa =)Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:Nyt mä vedän kyllä ihan pohjat äiti jutuissa :'(
En ole tekemisissä mun äidin enkä isän kanssa :'( eikä ne edes tiedä että odotan toista lasta.(Äitillä on mielenterveysongelmia ja on lisäksi ilkeäkin)(Isä alkkis muuten ok)
äiti kaiken lisäksi sekoitti mun sisaruksetkin meidän riitaan joten eipähän niitäkään ole tullut nähtyä kohta vuoteen (normaalisti meillä on ollu tosi hyvät välit velin 17v,siskon 15v ja nuorimman veljen 5v kanssa)
Elämä on ... :/ mutta enpähän ite tuu samanlaisesksi (toivottavasti)
Mutta jospa se sullakin jossakin välissä alkais paraneen nuo välit(ainakin sisaruksiin,se on kova paikka ainakin mulle ollut kun oon joutunut pikku sisaruksista oleen erossa) :hug: :hug: Se on vaan kurjaa kun pelkästään yksin noita mutkia ei saa oiottua vaan siihen tarvitaan toistenkin osapuolten halua..Mutta tiiän sun tunteen kyllä ja annankin sen takia sulle oikein extra :hug: :hug: