Alkuperäinen kirjoittaja Satu-Maria:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:
no voi hyvänen aika, eikö vauvanne nuku ikinä? eikös sitä parisuhdetta voi hoitaa silloin? vaikka jutella sohvalla? eikä aina katsoa sitä telkkaa?
meillä sitä parisuhdetta hoidetaan juuri silloin, ja joskus harvoin kun lapset on hoidossa. lapset menevät nukkumaan siinä 20.30, jää monta tuntia aikaa kaksin. tai sitten kun mennään viikonloppuisin anoppilaan, jätämme lapset sinne pariksi tunniksi, ja käydään yhdessä kahvilla.
kyllä se parisuhde kestää, jos heti ei joka ongelmasta olla ajattelemassa eroamista.
Nukkuuhan se, 1,5-2h välein heräilee ja tähän mennessä olen nukkunut aina kun mahdollista.. Isänsä ei tahdo yksin olla tytön kanssa koska huutaa aina jos äiti ei olekaan vieressä eikä siksi yksin saa vauvaa rauhoitettua..
hmm..ja minkäköhän takia isi ei tahdo hoitaa lastaan, ja mistä syystä vauva aina huutaa eikä rauhoitu?
ettet vaan olisi ominut koko lasta..? jos isä alusta asti hoitaa lasta tasapuolisesti äidin kanssa, ei tuollaista tilannetta tule, vaan vauva hyväksyy lohduttajakseen äidin ja isän. (toki myönnän että joskus vauvoille tulee vaiheita, millon kukaan muu ei kelpaa kun äiti, mutta se on ohimenevää)
tunnen erään, joka omi täysin vauvan itselleen, vaihtoi kaikki vaipat itse, syötti itse, puki itse, ja mies ei melkein koskea saanut. no, eipä miehelle ikinä kehittynyt minkäänlaista suhdetta lapseensa. ja sitten kun toinen lapsi oli tulossa, tämä äiti valitti, kun mies ei auta yhtään.
en väitä että olisit samanlainen, mutta tuossa ap kirjoituksessa oli kyllä tuommoisia piirteitä.. että kukaan muu ei osaisi hoitaa vauvaa kuin sinä..
:/ onko niin?
äläkä heti ole tappiomielialalla, puhumassa erosta. ero pitää olla vasta se vihonviimeinen vaihtoehto. eikä sitä kannata edes harkita vauva-aikana, jos syyt ovat noin "kevyitä".
soita uudestaan kummille, että vauva tulee hoitoon.