Hakutulokset

  1. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    Hei pitkästä aikaa! On kyllä kurjuus kohdannut tätä ketjua, kun niin monella on ollut huonoja uutisia.Hirveesti jaksamista kaikille keskenmenon kokeneille!:hug: Mulla on niskapoimu-ultra takana ja veriseulakin otetu. Nyt tietenki jännitetään, että kuinkahan siinä käy. Että tuleko puhelua...
  2. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heippa. Manna8:lle peukut pystyssä!! Kävin tänään ekan neuvolan ja sit ne jopa ultras, kun tuota laskettua aikaa on ollut niin vaikee määrittää, kun menkkoja ei edellisen synnytyksen jälkeen ollut vielä alkanut. Syke näkyi ja vauvanalku oli kasvanut hyvin. Vastasi viikkoja 9+3, joten...
  3. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Sukupuolikysymyksestä viel: Meillä on siis kaksi tyttöä, mutta ite henkilökohtaisesti oon sitä mieltä, että ihan kumpi tahansa ois kiva. Mies ja papat tuntuu toivovan poikaa, kun ympärillä vilisee vain tyttöjä. Mulla on ollut molempien edellisten raskauksien aikana ollut vahva poikaolo...
  4. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Hei taas. Iso halaus Sanlelle! Jaksamista sulle surun keskellä. :( Mulla on huomenna eka neuvola! Jännittää, et ottaakohan terkkari verikokeet taas yhtä karskisti kuin viimeksi. Meni koko kyynärtaive mustaksi. Se tiesi, että pelkään neuloja, niin lupas ja vannoi olevansa hellä..!:/...
  5. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Hei taas! Onpas taas tullut kovasti plussaviestejä ja muitakin! Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja Jennaelle erityisonnittelut kaksosista. :) Nojandalle voin lohdutukseksi sanoa, että täällä on nyt toinenkin äiti, jonka lapset joutuvat elämään eineksillä. Mua oksettaa avata...
  6. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Jee! Syke bongattu ultrassa ja laskettuaikakin täsmentyi: 1.11.11. Mä en kyllä itse tuota sykettä kunnolla havainnut, mutta kätilö sanoi näkevänsä selvästi. Tänään olo on ollut todella raskautunut; oksettaa, palelee, janottaa, iljettää, jatkuvasti nälkä jne, joten pakkohan se on uskoa...
  7. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Kirjoitin eilen oikein pitkän sepustuksen kestovaipoista ja tietokone jostain syystä deletoi koko tekstin..:( Siispä uutta yritystä: Mä olen havainnut helpoimmiksi(mut valitettavasti hieman kalliimmaksi)vaihtoehdoksi aio-vaipat(niitä meillä on noin puolet vaipoista, loput taskuvaippoja ja...
  8. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Hei taas! Ja paljon onnea kaikille uusille tulokkaille! :) Mulla on ollut tähän saakka todella rauhallista raskausoireiden saralla. Väsymystä ja yöhikoilua on ja pienimuotoista kuvotusta, mutta mitää kovin radikaalia en ole vielä kokenut. Tai no ihan tajuton nälkä on jatkuvasti eikä...
  9. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Kylläpä on tekstiä taas tullut! Mulla on aikaa istahtaa koneelle vasta näin iltaisin, vaikka pitäisi oikeastaan olla jo nukkumassa, kun lapset herää ennen seitsemää ja mies menee kahdeksaksi töihin. Tänään on ollut hitusen etova olo, mutta suurinta harmia on aiheuttanut rintojen...
  10. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Ja aina mä unohdan jotain. Harrastuksista vielä; Popjazz-laulu,maalailu,lueskelu,käsityöt ja astangajooga.
  11. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Hei taas! Onnea kaikille uusille tulokkaille minunkin puolestani! :)Sain sähköpostissa ultrakuvat eiliseltä ja yhdessä niistä oli raskauspussin pituuden mukaan arvioitu kestoksi viikot 4+5, eli tänään 4+6. Olen menossa uudelleen ultraan 14.3. , siellä pitäisi näkyä sitten enemmän, esimerkiksi...
  12. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Ainiin! Täytän tässä kuussa(maaliskuussa) 29v ja kyseessä olisi kolmas lapsi. Entuudestaan minulla on kaksi tyttöä 4v ja 1v. Synnytyssairaalana OYS.
  13. F

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    Heippa! Menin tänään tutulle gynekologille ultraan jossa oli tarkoitus selvittää, tarvitsisinko Terolut-kuurin menkkojen käynnistämiseksi edellisen raskauden ja imetyksen jäljiltä, jotta voisin tulla uudelleen raskaaksi. Kuopus on nyt 1v2kk, imetän häntä yhtä muutaman kerran päivässä ja...
  14. F

    5-vuotiaan kamala käytös

    Juuri eräässä ketjussa tuskailin oman nelivuotiaani käytöstää. Eli pata kattilaa auttakoon..;) Voiko pojallanne olla diabetes? Voi olla todella kaukaa haettua, mutta kuulin taannoin tutultani, kuinka hänen lapsensa oli yllätetty juomasta mummolassa vettä tekohammasmukista, kun ei ollut yöllä...
  15. F

    Huono äiti? -Ongelmia nelivuotiaan kanssa

    Minulla on 4-vuotias tytär, joka on todella ailahtelevainen luonteeltaan. Kiukuttelee herkästi ja todella näyttävästi. Toisaalta hän on mitä herttaisin pieni olento ja kovasti äidin perään. Meillä on myös hiukan yli 1-vuotias taapero. Nelivuotiaani käy kerhossa, jossa hän 2 kertaa viikossa...
  16. F

    Raskaushaaveet imetysaikana

    Nostaa nostaa..
  17. F

    Raskaushaaveet imetysaikana

    Olemme mieheni kanssa suunnitelleen kolmannen lapsen hankintaa, mutta koupuksen syntymän jälkeen ei ole vielä kuulunut menkkoja. Kuopus on nyt tasan 1v. Esikoisen kohdalla menkat alkoivat hänen ollessa 1v1kk, imetin häntä tuolloin vähän päivällä ja aivan LIIKAA, n. kolme kertaa öisin, samoin...
  18. F

    Vauvakuume ja hyytymishäiriö.Kohtalotovereita?

    Heippa! Kuumeilemme kovasti kolmatta lasta, mutta yrittäminen jännittää edellisen raskauden lopussa todetun hyytymishäiriön(Faktori V-mutaatio)vuoksi. Kyseinen häiriö lisää ilmeisesti keskenmeno-ja kohtukuolemariskiä, mutta edelliset raskaudet ovat menneet hyvin. Hirvittää, jos joudun...
  19. F

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Uusi kuumeinen ilmoittautuu! :) Mulla on vasta 2 lasta, molemmat tyttöjä. Esikoinen 3v7kk ja kuopus 6kk. Ikää mulla on 28v. Olen aina tiennyt, että haluan olla suuren perheen äiti ja ainakin 4 lasta olisi toiveissa, enemmänkin ehkä. Esikoisen haastavan vauva-ajan jälkeen suoritin opintoni...
  20. F

    esikoisen kanssa kotona kotihoidontuella ja toinen mietteissä, mites tuet?

    Anteeksi, kun annoin ilmeisesti väärää tietoa. Esikoinen ehti täyttää 3v kuukausi ennen kuopuksen syntymää ja kotihoidontuki(olin töissä ja mummi hoiti lasta) loppui ennen äitiysrahan ensimmäistä maksupäivää. Onpa ikävä porsaanreikä noissa tukiasioissa.

Yhteistyössä