Hakutulokset

  1. P

    Kohturepeämän kokeneita?!

    Siis kyllä kerrottiin heti leikkauspöydällä että lisää voi tehdä seurannassa ja ennenaikaisessa sektiossa, rv 37 viimeistään, siis ennen varsinaisia synnytyssupistuksia! Repeytymiskohta on nimenomaan se vanha arpi... tai ainakin papereissa niin lukee :) Oon kuullut näistä niin montaa tarinaa...
  2. P

    Kohturepeämän kokeneita?!

    Moi! Täällä tiedustelen kohturepeämän kokeneita?! Tai lähinnä uudesti sen jälkeen raskautuneita?! Itselläni muutamia vuosia sitten pitkittyneessä synnytyksessä edellinen arpi repeytyi ja sektioon mentiin. Joitakin "säkeitä" siihen oli jäänyt joten ei ihan täydellinen repeämä, mutta sekään ei...
  3. P

    ***HELMET 2008*** Toukokuu

    Itse en ole teisän jutuiisanne mukana muutakuin sen verran että itselläni myös helmikuun poika! ja joskus käyn katselemassa mitä muiden saman ikäiset tekevät jne:) Mutta piti erikseen TARPALLE laitta viestiä: Ei TODELLAKAAN näytä tyttösi kehitysvammaiselta! tulipa paha mieli siitä mitä...
  4. P

    sairaana synnyttämässä???

    heippa... itse olen nyt kolmatta päivää yskässä jne tänään jopa kuumetta ja kurkku ihan kipeä, myöskin merkit näyttävät siltä että synnytykseen ei pitkä ole... Kuinka te jotka olette olleet sairaana olette selvinneet? itseäni vaivaa lähinnä pelko siitä että saako kauheita yskänkohtauksia...
  5. P

    Kokemuksia vyöhyketerapiasta vauhdittamaan synnytystä

    vyöhyketerapeutti sanoi myös mulle tosta käynnistämisestä (tyttöni käy siellä) että yleensä voi kestää esim 2päivää kun käynnistyy, MUTTA hänen mielestään ei ennemin la:ta saa käydä hieronnassa, kuulemma se vaara että istukka irtoaisi?! en sit tiiä...
  6. P

    "kestosupistus"

    heippa. Mulla oli myös noilla viikoilla muistaakseni tuota kestosupistusta! se oli tosi ärsyttävää! ja sitten tuntui että hyvä että välillä henkeä sai! en muista että mulla olis niitä monta kertaa ollut, mutta siinä 1 viikon aikana oli parina iltana! eivät olleet tehneet kohdunsuulle mitään...

Yhteistyössä