Hakutulokset

  1. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Jojona, ootko hakenu äitiyspäivärahaa viimeisten 6kk:n tulojen perusteella? Noita tietoja kysytään hakemuslomakkeessa, jos hakee päivärahaa muiden kuin edellisessä verotuksessa vahvistettujen tulojen perusteella. Ne vaikuttaa vähennyksinä päivärahan määrään. Jos päiväraha lasketaan edellisen...
  2. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Tervetuloa uusille! Könkkänä meillä on Emmaljungan Duo Edget sport-rungolla ja olleet enemmän ja vähemmän kovassa käytössä kahdella lapsella jo yhteensä neljä vuotta ja edelleen ovat oikein hyvässä kunnossa vielä tälle kolmannellekin, eli suosittelen. Ja niillä on menty niin kaduilla...
  3. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Paljon on tullut taas tekstiä muutamassa päivässä. Alkuun neuvolakuulumisia viime torstailta: Painonmuutos/vko 840g (yht. raskauden aikana tullut 6kg) RR 112/74 Hb 124 (rautalisä auttanut, viimeks oli 110) Syke 150 (oli kova meno päällä ja potki anturia koko ajan) Sf 26 Terveydenhoitajan...
  4. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Paljon on tullut taas tekstiä muutaman päivän aikana, jos jotain koittais kommentoida. Imetysliiveistä. Mulla on ollut useammat Lindexin liivit, ja ihan hyviä ovat olleet. Kaarituettomia olen käyttänyt, eikös sitä suositellakin, että imetysliiveissä ei olisi kaaria. Esikoisen odotusaikana...
  5. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Hei vaan! Pesänrakennusvimma ilmenee mullakin lähinnä kaikenlaisina "tosi tarpeellisiksi" perustelluilla vaate yms. hankinnoilla, kuin Haaveissa Pullakin kirjoitti. Lisäksi olen viimeisten parin kuukauden aikana neulonut kaikenlaista, ehkä selin liittyy samaan ilmiöön. Pihlaja78 kyseli...
  6. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Sunnuntai-iltaa kaikille! Täällä on viikonloppu mennyt töiden merkeissä, ja täytyy kyllä sanoa, että selkä ei tykkää istumisesta. Saa nähdä, miten menee seuraavat neljä viikkoa, pystynkö olemaan loman alkuun asti töissä, vai joutuuko hakemaan jossain vaiheessa saikkua. Eilen kotona siivosin...
  7. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Hyvää tätä vuotta kaikille maalismammoille ja Jeminille kiitos uudesta pinosta! Onnea Nannalle naimisiinmenon johdosta. Mekin käytiin aikanaan esikoista odottaessa vaan kahdestaan maistraatissa ja ravintolassa syömässä, ja sitten seuraavana kesänä vasta järjestettiin juhlat :)...
  8. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    Hyvää joulunjälkeistä aikaa kaikille! Täällä joulu meni paikasta toiseen siirtyessä niin, että itselle jäi vähän semmonen olo, että oliko tässä joku joulukin välissä. Sanoinkin, että ens jouluna en lähde kotoa mihinkään, haluan olla vaan rauhassa. Uuden vuoden saa onneksi olla ihan kotosalla...
  9. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    Tervehdys täältä flunssan kourista! Lapset sairasti viime viikon ja nyt on sitten näköjään vanhempien vuoro.. Glögiä kuluu täälläkin, varsinkin nyt flunssaisena, enkä ollut ajatellutkaan, että siinä voisi olla jotain haitallista. Inkivääriähän on myös piparkakuissa sekä esim. intialaisessa...
  10. P

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    Hei maaliskuiset! Ilmoittautuisin mukaan keskustelemaan, jos vielä huolitte. Oon lukenut ketjua varmaan elokuulta saakka, mutta jotenkin vaan en ole aikaisemmin saanut aikaiseksi kirjautua ja itse kirjoittaa. Mutta hyvä vertaistuki olette tähän asti olleet ja täällä taustallakin on tullut...

Yhteistyössä