Hakutulokset

  1. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Huomenet. Imetyksestä taas kiivasta keskustelua... Kyllä se niin on, että itse kukin yrittää parhaansa. Eikä sillä imetyksellä kannata itseään stressiin tappaa. Saan nyt varmasti kauheat pauhut päälleni, mutta mun mielestäni onnellinen äiti, joka antaa lapselleen korviketta on parempi kuin...
  2. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Kirppiina, kyllä minä ainakin jaksoin lukea ja kiitos synnytyskertomuksesta! Neuvolassahan sitä sitten tarkkaillaan, että saako vauva tarpeeksi ravintoa. Jos vauva jaksaa kuitenkin imeä, ja herääkin syömään, niin kyllä hän saa niin paljon, että voit olla huoleti. Ajallisesti on vaikea sanoa...
  3. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Huomenet. Tässä maailmassa on neuvoja yhtä paljon kuin neuvojia. Kuten Jätkä ylempänä kommentoi, niin vauvat ovat yksilöitä, ja vauvoilla on myös yksilölliset tarpeet. Tälläinen Emilynin kuvaama korvikepullon tuputtaminen on varmasti jonkin sortin ääripää, itse en ole siihen törmännyt. Omille...
  4. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Mä tiedostin tämän kokonaisvaltaisen kömpelyyden jo kakkosta odottaessa, sitten sitä vaan odotteli, että koska se tavaroiden tiputtelu alkaa; ja alkoihan se.. Kaikki putoaa käsistä, ja varmasti kierii sinne minne ei tämän vatsan kanssa yletä. :D Ykköstä odottaessa olin jotenkin niin nuori...
  5. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Missäs se Huitshapeli nyt sitten liihottaa? Tuliko/tuleeko lähtö? Mulla esikoisesta ekat 3 tuntia välit heitteli aika hurjasti: oli 7 minuuttia ja sitten yht`äkkiä 17 minuuttia, mutta kyllä ne siitä sitten alkoivat lyhenemään ja lyhenemään ja muuttuivat säännöllisiksi. Sullakin kun on kolmas jo...
  6. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Emilyn et varmaan tätä halua kuulla, mutta musta sun vatsa on vielä tosi korkealla. :D Mites aiemmin, tuliko yhtään alas lähellä synnytystä? Tosin eihän tämäkään seikka mitään ennusta, ystäväni muisteli juuri, että hänen vatsansa "rysähti" alas perjantaina ja lauantaina illalla oli pieni...
  7. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Satunen, säkkituoli on niin upottava, että siinä on tukehtumisvaara.
  8. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Suklaahirmulle suurensuuret onnittelut! Teillä on pitkä rupeama edessä, oikein paljon voimia koko perheelle! Toivottavasti toipuminen sujuu erinomaisesti ja kasvu lähtee reippaasti käyntiin! Meidänkin kuopus leikattiin 2 viikon ikäisenä ja vietti pitkän ajan Tyksin keskolassa ennenkuin...
  9. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    No missäs se Satunen tänään on, kun ei mitään ole kuulunut? Onko nyt sitten tullut lähtö pitkän matkan päähän? Hymis 34+4
  10. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Joo, Satunen, varsinkin nykyään tuntuu tuo kouluun pääseminen olevan tosi vaikeaa. Sisko on hakenut jo useamman vuoden jos jonkinmoisiin kouluihin. Opiskelee toki tällä hetkellä, mutta ei sitä alaa, mitä haluaisi. Mä olin itse 24-vuotias kun pääsin opiskelemaan haluamaani alaa. Enkä tahdokaan...
  11. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Nää äitiysraha-asiat saa aina kiivasta keskustelua aikaiseksi. Mä olen opiskellut ahkerasti ja tehnyt lujasti töitä, siksi koen, että olen "ansainnut" äitiyspäivärahani sen suuruisena kuin se nyt on. Ja toisaalta olen sitä mieltä, että minimi on kyllä liian pieni. Elin itse minimillä kun sain...
  12. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Limatulppa on kohdunsuulla nimensä mukaisesti tulppana. Eli suojaa kohtua, että sinne ei pääse bakteerit. Limatulpan irtoamisen jälkeen esim. uimista ei enää suositella tulehdusriskin vuoksi. Satusen kokemat supistukset ovat ns. sukkapuikkosupistuksia, täysin vaarattomia, mutta tuntuu...
  13. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Pinkwawe, tsemppiä, kiireellinen sektio on kuitenkin parempi kuin hätäsektio, jos nyt tästäkin pilvestä yrittää löytää sen kultaisen reunan. :)
  14. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    No me kirjoiteltiin pinkwawen kanssa samaan aikaan. Sun lapset valmistuu siis ajoissa. Tämän tiedon valossa tuo rv 38 tuntuu kyllä myöhäiseltä ajankohdalta. Onko sulla siis alkanut poltot ja sitten sinut on sektioitu ns. kiireellisenä?
  15. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Pinkwave, millä viikoilla sun muut lapset on sektioitu? Meidän tytölle jäi laajasti avoin ductus, vaikka sektioitiin vasta 39+1 (perätila), että yritä ajatella asiaa niin, että vauvasi hyvinvoinnin vuoksi ne muutamat hassut päivätkin ovat tärkeitä. Sydämen toiset rakenteet kun valmistuvat...

Yhteistyössä