Hakutulokset

  1. A

    Ovulaatio keskenmenon jälkeen?!

    Aloitan nyt uuden ketjun vaikka aiheesta lueskellut jo paljon, mutta ajattelin josko löytyisi uusia kohtalotovereitakin. Meillä oli keskenmeno kohta kolme viikkoa sitten. Eli rv 10+6 todettiin sikiön menehtyneen jo 8-9-vk:lla ja ultrassa rv 7+ olin nähnyt kaiken olleen kunnossa =( Järkytys...
  2. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Kiitos kaikille onnitteluista! En nyt hyppää vielä plussanneiden puolelle, sen verran varhain tuli plussa, että voi käydä vielä kuinka vain.. Pysyn siis vielä täällä hetken jännäilemässä teidän kanssa :) hieman harmittaa kun piti testailla jo ennen menkkojen oletettua alkupäivää, nyt saa jännätä...
  3. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    No kyllähän sieltä aamulla plussa tuli! Ei kontrolliviivan vahvuista, mutta selvä toinenkin viiva tuli testiin :) Kuitenkaan ei voi vielä riemuita täysillä, menkkojenkin kuuluisi alkaa vasta kolmen päivän päästä, eli jäitä hattuun.. Mutta kyllä jännää josko olis heti näin tärpännyt :) Ihmettelen...
  4. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Iltaa kaikille! On ollut kauhean kiireistä töistä oloniin väsynyt töiden jälkeen ettei juuri koneelle ole jaksanut, mutta tässä pientä tilannepäivitystä: dpo 8-10 ei mitään erikoista, ehkä jokin satunnainen vatsan nippaus silloin tällöin, rinnat eivät enään niin arat kuin pari pv sitten...
  5. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Täällä lupaavia oireita ollut: dpo 5 illalla kovia alavatsan poltteluja dpo 6 hieman punaista vuotoa vessapaperiin (kiinnittymisvuotoa?) dpo 7 vatsan nippailuja, valkovuotoa joka aavistuksen vaaleanpunaista dpo 8 vatsaa nippailee ja polttelee ajoittain (tänään) Olo on muutenkin...
  6. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Iltaa kaikille! Oli pakko tulla tännekin päästelemään jännitystä ulos =) eilen dpo 5 ja alavatsaa illalla poltteli kovasti (kiinnittyminen?) tänään dpo 6 ja juuri äsken vessareissulla huomasin punaista vuotoa vessapaperiin (kiinnittymisvuotoa?) Poikaa kun aloin odottamaan oli silloin...
  7. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Pahoittelut tädin luvattomista vierailuista niistä kärsineille =/ Kiva että väki on täällä lisääntynyt, vaikkakin itse tuore tulokas olen. Hurjiakin kokemuksia näyttää toisilla olleen, kuten markke, tsemppiä ja toivotaan että josko plussa pärähtäisi nyt =) Täällä ei uutta, kpo 18/28-30...
  8. A

    Kolmatta kaipaavien syksy 2012

    Harmillista dita, elättelin myös toiveita siihen suuntaan. Mutta uusi kierto, uusi mahdollisuus, itse olen huomannut että se pettymys häivenee kuukautisten mentyä, kun tajuaa, että taas on uusien yritysten aika. Tänne ei liioin uutta, nyt on kp 18/28-30 (dpo 4?) eikä oireita mihinkään...
  9. A

    Kolmatta kaipaavien syksy 2012

    Heippa! Täällä myös kolmonen toiveissa, tyttö 2004 ja poika 2010 on ennestään. Ilmoittauduin tuolla jo toiseenkin ketjuun, mutta tämä oli mukavan tuore, niin hypätään täälläkin porukkaan =) Varsinaista yritystä ei ole päällä (paitsi ehkä itsellä hieman oviksen tikutusta ja oireiden...
  10. A

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Hei kaikille! Uusi kuumeilija/haaveilija ilmoittautuu =) Pikkukolmosta toivotaan (miehen mielestä saa tulla jos on tullakseen meiningillä, itsellä kovempi kiirus =)) Ilman ehkäisyä ollaan oltu nyt pari kuukautta. Kpt nyt 15/28-30, tässä parin päivän takaiset tapahtumat: kp 11 peittojen...

Yhteistyössä