Hakutulokset

  1. M

    Keksikääpä tälle nimi (kuva)

    veljelleni oli kissa jonka nimi oli Lava-auto :laugh: :whistle:
  2. M

    Että harmittaa ja vetuttaa!!!

    näin jälkeen päin oo kyselly, et mitä mun polttarit maksoi, niin kuulemma noin 50 MARKKAA/ lärvi. osallistujia oli7 ja mää. Oli ravintolassa syöminen, sit mentiin yhden kaverin luo saunottiin, juotiin, syötiin salaattia ja tytöt oli kirpparilta ostanut mulle vaatteet ja sit ne puettiin ja...
  3. M

    ylimääräistä riesaa...

    Mitähän nuille vaatteille tekis?? Ollu kirpparilla ja nyt noi jäi..siis pojan 60cm-92cm Perusvaatetta... Oon miettiny en voiskos/kehtaisko niitä viiä perhekerhoon jaolle...? Jääneet typyn vaatteet sai uuden kodin, mut noi pienet poijan vaatteet.. :/ niit on liikaa..ja kenkiä paljon.. :/...
  4. M

    MINTTUKISSAAAA!!!

    OOKKO TÄÄLÄÄ!!???
  5. M

    Kyllä taas anopilla leikkas!

    Tiedän tunteen! kun kerroin anopille, et pitää olla sit pojan kaa tarkkana yhtään maitonainesosia ei sit saa saaja, eikä yhtään "vahinko" sattua. Tämä sit kysy, -"et onko sit helpompi antaa kuitenki tavallista ruokaa (normia maitoakin :o ) kuin lukea tuoeteselostuksia!!" :headwall: :headwall...
  6. M

    Aikaisia supistelijoita?

    mulla kassa ei mittään. Tokasta makasin sairaalassa viikon 21 ja loput 14 viikkoa kotona. |O Kolmannessa supparit alkoi jo viikolla 17 jäin sit saikulle, enkä menny enää sit töihin. Näistä kahdesta vimpasta noi kivuttomat supparit lyhensi, pehmensi ja sit lopulta avasikin siis n. kaks kk...
  7. M

    ohjelmat joita muut katsoo mutta te ette?

    kaikki mitkä ei tuu 1,2, tai 3:selta. Ku muita kanavia ei näy.. :whistle:
  8. M

    Onko sinulla työpaikka kun kotonaolo loppuu

    Täälä hetkellä työpaikka on kotona. Jään työttömäksi kuun lopulla ja sit oon vaan kotiäitinä tai työttömänä työnhakijana..kummasta ny saa enemmän...Yrittäjä kun oon niin en tiiä vielä. mut tammikuussa alotan koulun!! =) Ja ammattikin on et jos syksyllä töihin pääsee ni sit sinne... ;) Nautin...
  9. M

    Olen 48% psykopaatti

    siis vain 9%...suht terve... :whistle: :laugh:
  10. M

    Onpa kallista!

    Elämä on!! :laugh: Ei vaa emmääkään ymmärrä mikä niis maksaa..mut en kyl niit käytäkkään... :whistle:
  11. M

    Mies esittäytyy...

    :wave:
  12. M

    kokemusta pian!!!

    Ystäväni tilaa noi alemmat! kiitos teille hyvistä mielipiteistänne! :flower: :flower: Paljon kaikille :flower: :flower: =)
  13. M

    kokemusta pian!!!

    vielä.. nyt kyl mielipiteet on noitten alempien kannalla.. Onko noissa ylemmissä mitään kivaa..muutako väri? :whistle: Ku vois olla alemmat ylemmän värisenä.. ;)
  14. M

    HUPSIS =D

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  15. M

    ENNEN KUIN MINUSTA TULI ÄITI

    :flower: :'( IHANA!
  16. M

    kokemusta pian!!!

    :attn: :attn: :attn:
  17. M

    kokemusta pian!!!

    Kummassa paremmat renkaat????
  18. M

    Saako teidän 5-vuotiaat pyöräillä suojatien yli ja ajaa ilman kypärää?

    sori! :ashamed: No paranemisia kuitenki!! Prinsille! ja sitäkin enemmän :flower:

Yhteistyössä