Onpa kallista!

Olen alkanut tykkäämään stringeistä ja nyt kävin kattelemassa ihan ostoaikeissa eri kaupoissa kyseisiä housuja. Olisin useammatkin halunnut. Onko ne tosiaan niin kamalan kalliita :eek: 3-5e halvimmillaankin maksoivat. Oli siellä maxi ja tai-malleja vaikka millä mitalla ja edulliseen pakettihintaan(3kpl 3,99), mut stringejä ei ollu useamman paketeissa vaan yksittäin ja kamala hinta. Eihän niissä ole kangastakaan juuri mitään. Mikä siinä maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja etana-elli:
Nehän on halpoja!!! MIllaisia hirvityksiä olet tottunut pitämään... voin vain kuvitella.. kympillä kourallinen maxi-alushousuja
Halpoja :eek: Sit mä olen pihi. Mul on kahdet ja ne oli muistaakseni jotain euron tai kaksi. Toiset on mustat ja toiset beiget eli ihan tavalliset. Nyt siis ajattelin ostaa ihan useammat niin kyl menee rahaa jos maksaa 5e tsipale. Enhän mä mitään maxeja olekaan ostamassa...

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Onko alle 10? stringit sust kalliit??? :eek:
No on todellakin. Mä inhoan yli kaiken shoppailua ja harrastan sitä äärimmäisen harvoin ja en kyl mistään "narusta" kymppiä maksa. Täytyy vissiin sit niitä maxeja ostaa :/
Jos vielä harvoin ostat, niin eikö niistä sit vähän kannattais maksaakkin;), Mut tietenkin voit ostaa niitä maxeja, jos ovat hyviä olleet :D

Yhteistyössä