Että harmittaa ja vetuttaa!!!

  • Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaeltaja:
Eihän nyt ruokailu ja hemmettelukortti nyt niin paljon maksa, ettei isolla porukalla siihen varaa olisi. En nyt ihan ymmärtänyt!
Olisipa olutkin iso porukka!!
Ok siis narisen turhasta vai!?!?!?!?! Älkää jaksako edes mennä sille linjalle!
EIkö kukana tajua, että pudjetti on pudjetti!?!?
En tajua, koska pudjetti ei ole pudjetti vaan Budjetti on budjetti!?!?!?!?!
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyyntynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaeltaja:
Eihän nyt ruokailu ja hemmettelukortti nyt niin paljon maksa, ettei isolla porukalla siihen varaa olisi. En nyt ihan ymmärtänyt!
Olisipa olutkin iso porukka!!
Ok siis narisen turhasta vai!?!?!?!?! Älkää jaksako edes mennä sille linjalle!
EIkö kukana tajua, että pudjetti on pudjetti!?!?
En tajua, koska pudjetti ei ole pudjetti vaan Budjetti on budjetti!?!?!?!?!
? :D Muuta sanottavaa? Kun ei ole niin takerrutaan pikku seikkoihin :D
 
Keittiönoita
Tosi kurja juttu :( Mä en ole koskaan ollut kaasona, mutta viime aikoina järjestänyt useitakin kekkereitä asiakkaille. Ekalla kerralla budjettini ylittyi reippaasti, tokalla kerralla jo tiesin, että pitää olla varasuunnitelma. Polttareidenkin kohdalla olisi varmaan hyvä etukäteen tehdä se varasuunnitelma, koska kaikilla osallistujilla ei välttämättä ole varaa lisälaskua maksaa. Eikä mun mielestä tarvitse ollakaan.
 
No, keskustelu näyttää jo varsinaisesti loppuneen, mutta mulla oli jäänyt Mitäs nyt päivittämättä ja siksi löysin tän. Pakko omakohtainen kokemus tähän lykätä.

Kun itse menin naimisiin, mulle järkättiin polttarit, jotka oli sinänsä ihan kivat (ja näitähän ei itse suunnitella, joten tyhmä valittaa kamalasti), mutta toki ois voinut olla enemmän jotain kerran elämässä -tyyppistäkin. Ei hemmotteluja tai muuta "ostettua" esimerkiksi, sellaista oisin ehkä vähän kaivannut. :ashamed: Samoin ois voinut olla jotain räväkkääkin, siis jotain toiminnallista extreme-urheilua tai muuta. Mutta en siis ollut toivomuksiani kellekään ladellut, joten en voinut odottaa juuri toiveisiini räätälöityä päivää muutenkaan. Kivaa seuraa oli kuitenkin, vaikka ei kovin paljon, ilmeisesti osasyynä se, että polttareita järjestellyt ystäväni saattoi voimakastahtoisuudellaan karkottaa osan sellaisista ystävistä, jotka olisivat voineet tullakin. Ja kovin paljon vanhoja hyviä ystäviä jäi kutsumatta kokonaan...

Päivä alkoi niin, että yksi ystäväni tuli meille kangaskassin kanssa pariksi tunniksi pelaamaan tietokoneella siksi aikaa, kun ompelin itselleni asua niistä kankaista (tietysti aika hurjan aniliininpunaisista). Sitten ajettiin bussilla Vantaalta Helsinkiin (omalla kustannuksellani), mentiin käymään Linnanmäellä, jossa menin tän yhden ystävän katsellessa pariin laitteeseen, sitten muistaakseni keskustaan, jossa tuli pari kaveria mukaan ja sain taiteilla roinasta veistosta (kivaa!) Kiasman liepeillä, sitten mun piti myydä tekemiäni veistoksia (ei ollut kysyntää), sitten ajettiin bussilla (?) siirtolapuutarhaan, jossa vietettiin iltaa ruoan ja pelien parissa. Kaipa sitten mun näköiseni juhla, kuten vetovastuullinen sanoi. Ja ihan mukavaa tosiaan oli, ei mielestäni täydellistä mutta oikein kivaa silti.

Se mitä ihan ehdottomasti olisin halunnut tehtävän toisin oli kolme juttua: 1) Kuulin vetovastuulliselta (joka ei ollut kaaso, sillä kaaso-siskoni ei oikein saanut järkättyä) tosi paljon negatiivista suunnittelussa mukana olleista ystävistäni. Se loukkasi. Tietenkään ei kaikkien kaverin kavereiden kanssa voi tulla toimeen, mutta sitä ei tarvitse morsiamelle kertoa. 2) Kuulin, mitä kaikkia ideoita oli esitetty mutta mitkä vetovastuullinen oli tyrmännyt "mulle sopimattomina". Kuulostivat aivan ihanilta useimmat ja harmitti vähän, kun olin jäänyt paitsi. :p 3) Polttarit tulivat maksamaan osallistujille 10 euroa. Mistä tiedän? Vetovastuullinen pyysi moneen kertaan, että saisin painostettua yhden osallistuneen maksamaan nuo rahat hänelle! Oli aika paha välikäsi, lievästi sanottuna! Siis pointti: suunnitteluun, kavereiden välisiin erimielisyyksiin ja budjettiin liittyvät asiat kannattaa ehdottomasti pitää morsiamelta salassa aina ja ikuisesti, ellei halua tälle ehdoin tahdoin pahaa mieltä aiheuttaa. :/
 
harmaana
mun polttarit: Luokkakaverit päätti humalassa ett nyt xxxx:lle pidetään polttarit, tulivat hakeen, olivat kirjavan muoviperuukin ostaneet. Sit mun piti ahtautua omaan pussilakanan sisälle. Siinä tosi komea kostyymi :( sit mut vietiin baariin ja oisivat ostaneet juomia, mut kun en ollu silloinkaan juomapuolen ystäviä. Suukkoja jouduin myymään, mut kukapa tuonnäköseltä niitä haluais varsinkin ku AIDS paniikki oli pahimmillaan. Eli mulla ei ollut hauskaa, ei yhtään mun tyyliset polttarit ja nekin sen takia ku kavereilla oli tylsää. Aikaa järjestää polttarit ois ollu vielä pitkään. Tosin mä en ois ollu mtn polttareita vaillakaan. Kaverieille ei polttarit tullu kalliiks, peruukki (niitä myydään vappuna) ja kaksi paukkua baarissa. Mielummin oisin menny vaikka uimaan, keilaan tai mitä tahansa muuta
 
Miks monet haukkuu sellaiset polttarit joissa juhlakalu myy kortsuja ja hänellä on jotkut hassut vaatteet päällä? Jotkut aivan oikeasti tykkäävät sellaisista polttareista.

Meidän kaveri ei ollut rumasti puettu eikä meikattu vaan hänellä oli mun tekemä vaaleanpunainen prinsessamekko päällä tyllihameineen ja hienoine hanskoineen. Päässä vaalea pitkä peruukki ja tiara, morsian oli kauniisti meikattu.

Ja myyntiartikkelina kaverilla oli ne kamalat kortsut :D myi kolme eri kokoa: pieni, keskikoinen ja suuri. Kaikki ne oli oikeasti samaa kokoa, mutta arvatkaa mitä kokoa miehet osti... :whistle:

Meillä kaikilla oli aivan älyttömän hauskaa! =)
 
Minulla on lievät tai oikeastaan kauheat paineet, kaverin polttarit parin viikon päästä, morsmaikku ei asiasta tiedä mittään, luulee että olen sinä viikonloppuna töissä ;) Suunnitelma a meni mönkään ja ollaan suunnitelmassa c tai d :) joka toteutetaan. Toivotaan että on morsiamen näköiset polttarit, ainakin olen kuunnellut morsmaikkua ja polttariseuruetta(kauhulla odotan puhelinlaskua) Polttariseurueesta en ole kaikkia koskaan edes nähnyt mutta taitavat luottaa siihen että rahat menevät oikeaan osoitteeseen ja olen suurinpiirtein minuutilleen ja eurolleen kertonut mihin rahat menee, polttariohjelman olen seurueen kanssa suunnitellut ja itse olen vain aikatauluttanut sen ja kaikille se tuntuu sopivan..Huh huh jos epäonnistun...narunnokkaa kyllä sen jälkeen ehtin jos pieleen menee tai kauhia jälkipyykki tulee...
 
Kuulostaapa tutulta. :| Itse osallistuin jokin aika sitten polttareihin, joita ei myöskään ollut suunniteltu erikoisemmin. Tyyliin "päivällä vähän shopataan ja sit illalla baariin". Budjetista ei ollut mitään puhetta suunnitteluvaiheessa. Polttareiden jälkeen sitten kaaso pyyteli myös niiltä, jotka eivät olleet osallistuneet koko kekkereihin liki 70 e, koska oli itse ylimitoittanut tarjoilun luonaan. :kieh: Viestissään vielä sanoi, että "Mitäs ette syöneet ja juoneet tarpeeksi."
 
Nalletar
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Kuulostaapa tutulta. :| Itse osallistuin jokin aika sitten polttareihin, joita ei myöskään ollut suunniteltu erikoisemmin. Tyyliin "päivällä vähän shopataan ja sit illalla baariin". Budjetista ei ollut mitään puhetta suunnitteluvaiheessa. Polttareiden jälkeen sitten kaaso pyyteli myös niiltä, jotka eivät olleet osallistuneet koko kekkereihin liki 70 e, koska oli itse ylimitoittanut tarjoilun luonaan. :kieh: Viestissään vielä sanoi, että "Mitäs ette syöneet ja juoneet tarpeeksi."
Siis ei luoja mitä summia noihin polttareihin kerätään! Mulla oli omat polttarini sellaset joissa ohjelmaa riitti, mutta niistä ei varmastikaan ollut kamalia kuluja. Askartelutarpeita, olutta, jne. sellasta. Porukka sitten tarjosi juomia baarissa, en tiedä tarjosiko kaikki/joku useamman. Varmaan mennyt sillain tilanteen mukaan. Mä olin oikein tyytyväinen ohjelmaan.
 
näin jälkeen päin oo kyselly, et mitä mun polttarit maksoi, niin kuulemma noin 50 MARKKAA/ lärvi. osallistujia oli7 ja mää.
Oli ravintolassa syöminen, sit mentiin yhden kaverin luo saunottiin, juotiin, syötiin salaattia ja tytöt oli kirpparilta ostanut mulle vaatteet ja sit ne puettiin ja lähetttin kauungille hulluttelemaan. =)
Myin tikkareita ja meil on tosi kivaa :LOL: Ja sit illalla juotiin porukalla kaikki mitä olin saanu rahhaa..kaikki sai paljon ja pään täyteen... :saint: :saint: :LOL: :LOL:

Aivan unohtumattomat ja kaikki tykkäs eikä vissiin ollu liian kalliitkaan.. ;)
 

Yhteistyössä