Hakutulokset

  1. S

    Kierukan laitosta

    En mitään eikä tuntunut pientä nipistystä kummemmalta, kauhujuttuja luin netistä ja sit ihan paniikissa menin kierukan laittoon ja noh, tosiaan hieman nipisti ja se oli siinä. Ei kyllä minkäänlaista tarvetta särkylääkkeelle ollut.
  2. S

    Neljättä odottavat

    heissulivei, otetaanko mutkin joukkoon mukaan? näillä näkymin la 26.10 ja tosiaan neljäs vauveli tulossa, yllätysvauva etten sanois, mutta noh, kait tästä selvitään :) meillä lapset 03,04 ja 10. imetän vielä tätä pienintä, saa nähdä kuinka kauan maito riitää, kun raskauskin vie osansa...
  3. S

    Ekassa synnytyksessä pahat repeämät, entäs toinen?

    Mulle tuli synnytyksessä III-asteen repeämä, eli sulkijalihas repesi, mulle sanottiin synnytyksen jälkeen, että koskaan ei enää alakautta oo asiaa synnyttää. Ei sillä, kauheat kammotkin mulla oli ajatuksestakin. Sitten tulin uudestaan raskaaksi ja raskauden edetessä ajatus sektiosta pelotti...
  4. S

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Heissulivei, liittyisin joukon jatkeeksi... Täällä pamahti minun täydelliseksi yllätykseksi positiivinen tulos raskaustestiin ja järkytys oli melkoinen. Ultrassa käyty ja lääkäri varovasti epäili tuulimunaa, mutta se vielä tarkistetaan ensi viikolla. Mutta kun vielä raskaana ollaan, sitä...

Yhteistyössä