Kierukan laitosta

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
En mitään eikä tuntunut pientä nipistystä kummemmalta, kauhujuttuja luin netistä ja sit ihan paniikissa menin kierukan laittoon ja noh, tosiaan hieman nipisti ja se oli siinä. Ei kyllä minkäänlaista tarvetta särkylääkkeelle ollut.
 
800mg Buranaa, ei kyllä toimenpide itse sattunut pientä vihlontaa enempää, mutta kyllä mulla vähän mahaan juili sen jälkeen. Liioittelua ne kertomukset miten on kauhean kivulias toimenpide tai sit ei tiedä kivusta kovinkaan paljon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;23203146:
800mg Buranaa, ei kyllä toimenpide itse sattunut pientä vihlontaa enempää, mutta kyllä mulla vähän mahaan juili sen jälkeen. Liioittelua ne kertomukset miten on kauhean kivulias toimenpide tai sit ei tiedä kivusta kovinkaan paljon...
Meitä on erilaisia. Joidenkin mielestä papakokeen ottaminenkin on yhtä tuskaa.
 
"uuniomena"
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;23203146:
800mg Buranaa, ei kyllä toimenpide itse sattunut pientä vihlontaa enempää, mutta kyllä mulla vähän mahaan juili sen jälkeen. Liioittelua ne kertomukset miten on kauhean kivulias toimenpide tai sit ei tiedä kivusta kovinkaan paljon...
Miten niin liioittelua? Mulla on korkea kipukynnys, mutta kyllä vaan saattui aivan saatanasti.
Eli jos sua ei sattunut, niin ketään muutakaan ei voi saattua :O

Ihan kiva asenne sulla.
 
"wiuh"
ite oon allerginen tulehduskipulääkkeille joten en voinut ottaa muutakuin 1g panadolia. Eikä siitä kyllä ollut yhtään mitään hyötyä. Aivan mahdottomasti sattui laitto ja pitkään sen jälkeenkin olin kipeä. En kyllä ollut ollenkaan varautunut että tekis noin kipeää. 2 lasta oon luomuna synnytyttänyt ja kyllä kierukan laitto on ollu pahempi kokemus.
 
[QUOTE="uuniomena";23203219]Miten niin liioittelua? Mulla on korkea kipukynnys, mutta kyllä vaan saattui aivan saatanasti.
Eli jos sua ei sattunut, niin ketään muutakaan ei voi saattua :O

Ihan kiva asenne sulla.[/QUOTE]

Joo, tää on vakiopuheenaihe. Voiko toi tai papa sattua oikeasti kun mullakaan ei sattunu. Ne joilla sattuu, luulevat vaan eivätkä tiedä oikeasta kivusta.
 
"auts"
Yks Voltaren ja kaks Diapamia... ja silti sattui sairaasti.... eikä kierukkaa saatu laitettua siltikkään paikoilleen (kierukka vaan vääntyi) Ja kahtena eri kuuna yritetty.
Ens kuus sitten gynen polille katsomaan onnistusko siellä kohdunkaulan puudutuksen kanssa.
Joten ei se aina niin helppoa ja kivutonta ole.
 
painajaista oli
mulla on kohdunsuu jotenkin vinossa/sivussa tms lääkäri selitti ja kyllä kipeetä teki ja eikä sitä saatu paikoilleen ja jäi kyllä viimeiseksi yritykseksi tästä lähtien käytän suosiolla kondomia.
 
"auts"
[QUOTE="auts";23204310]Yks Voltaren ja kaks Diapamia... ja silti sattui sairaasti.... eikä kierukkaa saatu laitettua siltikkään paikoilleen (kierukka vaan vääntyi) Ja kahtena eri kuuna yritetty.
Ens kuus sitten gynen polille katsomaan onnistusko siellä kohdunkaulan puudutuksen kanssa.
Joten ei se aina niin helppoa ja kivutonta ole.[/QUOTE]

Nii ja mullakin tuo kohtu taaksepäin kallistunut.
 

Yhteistyössä