Hakutulokset

  1. M

    oletteko jo pelanneet tätä?

    sitä sikaa ei saa hengiltä..!! |O ne ukot ei ota sitä tulta eikä sitä kalaa...mitä mun pittää tehä...+ :ashamed:
  2. M

    oletteko jo pelanneet tätä?

    mulla kala, nuoli ja vessapaperirulla. Mistä pallo?
  3. M

    oletteko jo pelanneet tätä?

    Naistenlogiikalla???? :laugh: :laugh: En tajua... :laugh: :ashamed:
  4. M

    oletteko jo pelanneet tätä?

    pöytäliinan ku otat pois ja taitat sen pöytälevyn, niin siellä takana..
  5. M

    oletteko jo pelanneet tätä?

    nyt siis on kaikki... mitä sit pitää tehä?? Katoin ne kaikki sinne laatikon seinään.. :|
  6. M

    oletteko jo pelanneet tätä?

    siis lappuja olen löytänyt: kirjahyllystä, Sohvasta, pöytäliinan alta, taitetun pöytälevyn alta, siirtyvästä tiilesä, pöydän takaa, säkistä, kissan kakan alta, Taulusta, Siis 8 olen löytäny mut en yhtään muista mistä sen yhen vielä löysin... Eli kuitenki yksi puuttuu.. Tää on...
  7. M

    Tietääkö kukaan miltä vuosilta noi ÄP makuupussit on?

    meil on noi vanupuvut ja neidit on syntyny alkuvuosi 99 ja kevät 01 Sit meil on myös ne makuupussit jota oli alimmaisena ja päällimmäisenä.
  8. M

    mistä löydän???

    niin varmaan tarttee..mut kun mulla on sellanen mielikuva et oon jossain täälää internetin ihmeellisessä maailmassa nähnyt ohjeen sellasiin lapasiin..mut en laisinkaan muista missä tai ees millä nimellä niit kutsuttas nii vois hakkee...pittää sit varmaan tyytyy johonki tavalliseen...vai olisko...
  9. M

    mistä löydän???

    siis niiku ei tietenkään kolmee ku kaks...sitä siis tarkotin :laugh: Kaks tietty mut pariskunnalle kun tekee niin ei neljää lapsen yhteensä vaan sit kolme... Huih... :ashamed: :ashamed: :whistle:
  10. M

    mistä löydän???

    Mistä mää löydän sellasten lapasten ohjeen mitkä on tarkoitettu seurustelevalle parille?? oon ettiny jo jonkin aikaa mut kun en tiiä millä nimellä niitä hakisin..?? :ashamed: eli niissä on niinkuin kolme lapasta kun yhteen tulee tietenkin kaksi kättä... olipas sepustus..toivottavasti joku...
  11. M

    ..

    yyt lähti! =)
  12. M

    Mikä herättää pienen itkemään yöllä..siis joka yö:( ??

    just oon miettiny samaa...meillä poika heräilee yöllä huutamaan... Enkä tiiä mistä se johtuu.. siis enää, ennen se oli mahakipuilua, mut ei sitäkään enää pitäs olla... nyt kahtena öynä puhu paljon unissaan..varmaan näkee jotain unia.. äsken heräs ja sano,e t masu on pipi ja käytiin pissalla...
  13. M

    kysymys teille jolla on esim. 2 poikaa tai 2 tyttöä

    tyttöjen alkuraskauksissa teki tosi pahaa (oksensinki pari kerta) ja ällötti koko ajan. pojasta mula oli vain rinnat kipeenä.. =)
  14. M

    Kenen ihana anoppi?

    miks toi mulla vaan lataa?? ei se aukee?? |O :ashamed:
  15. M

    Koska vauvalle voi syöttää pilttiä ilman lämmittämistä?

    hedelmät lämmittämättä, liha ruoat mikron kautta. näin meillä.. =) Mut se yks sose....se kasviksia soseena oli sellanen et poika ei suostunu syömään sitä lämpimänä, se piti aina olla kylmää ja mielummin se sellasen kasvispurkin söi ku hedelmäpurkin :whistle: :/ hassu poika... =) :D Niitä...
  16. M

    Onko teidän lapset istuneet 10v / 140cm saakka istuimissa?

    meillä neiti 8½v. istuu vielä korokkeella, vaikka pituutta onki jo yli 140. :whistle: Saapi istuakki..niin pitkään ku vaan ilman isompia tappeluja selvitään.. ;)
  17. M

    G: Mitä lapsesi tekee/tekevät juuri nyt?

    tytöt virkkaa ja poika hommailee tos omiaan..
  18. M

    korttivärssy???

    kertokaapa mitä voisin laittaa rippi.korttiin..siis haluisin sen itse tehä ja pitäs joku värssy/laulun pätkä tms saaja siihen. :whistle: Mut nyt on hän hijas ajatuksen juoksu... :ashamed:
  19. M

    pitääkö kukaan semmosta ohutta haalaria näillä keleillä lapsilla,onko se nyt sit välikausihaalari mikälie??

    mein poijaalla oli lauantaina, kalsarit, kolitsihousut, vuorelliset tuulihousut ja pitkähihainen trikoopaita, gollegetakki, tuulitakki ja sadetakki.. :whistle: Ja sen kädet oli ihan kylmät kun tuli ulkoota leikkimästä...et silleen.. Normaalisti ei varmaan oo näin heinäkuun puolella tollasta...

Yhteistyössä