Hakutulokset

  1. M

    digi-ihmiset!!

    siis eihän meillä muutenkaan näkyny ku 1,2, ja mtv3
  2. M

    digi-ihmiset!!

    antenni.
  3. M

    digi-ihmiset!!

    siis kun ei näy mtv3 niin ei näy nuo maksulliset kanavatkaan? :|
  4. M

    Käytättekö hoidossa haalaria 3-4 vuotiaalla??

    meillä on vielä eskarilaisella haalari mut sit kun kouluun menee niin saapi jo laittaa sellasen kaksosasen. =)
  5. M

    digi-ihmiset!!

    ostettiin tänään digi poksi!!! =) Ja se mtv maksu kanavat (max,junior ja leffa) No, kävin sen netissä aktivoimassa niinku, kuulemma piti, mut mitä nyt? siis kun sen pistää tonne koneeseen niin pitäskö meillä nyt sit heti näkyä noin ko. kanavat vai??? Oli muutenki kiva saaja toi kammotus...
  6. M

    lastenkutsuista

    Esineen piilotusta, ongintaa ja ihaalle ollaan häntää laitettu. noi nyt pikaseeen tuli mieleen. =)
  7. M

    Listataas minkä nimisiä poikia teillä on...

    Ihanaa, meillä on koirat Roni ja Arttu.. =) Pojan nimi on Matias :heart:
  8. M

    Mitä lahjaksi 4v pojalle?

    oma pyyhe, pussilakanat, kivat kuvat tietty. autot-elokuvan jutut hämähäkkimies jutut turtles jutut ulkolelut legot..
  9. M

    ...

    näyttäkää millanen haalari?? Maastokuosit on kyl mun makuun... :p
  10. M

    Seppälästä 460?:n vaatteet yhteensä 13?.

    meillä täällä vain yksi seppälä ajttelin huomenna kuitenki mennä vielä sinne uuvestaan, onko niillä oikeus olla myymättä jos muistavat mut tältä päivältä vai voinko sanoa jos ne ei myy, et oon tänään uusi asiakas..vai tyydynkö siihen etten saa enää vaatteita.. ?:ashamed: Meinaan vaan et kait...
  11. M

    Seppälästä 460?:n vaatteet yhteensä 13?.

    meillä meni 7? ja vaatetta oli 168 euron eestä. ihan kivasti kaupunkimme yhestä seppälästä..huomenna uusiks..tai siis muksut haluu vielä... :whistle:
  12. M

    Huonepeli apuja kaivataan

    läpi!!! =) Kiitokset kaikille avusta! Tää oli mun kolmas peli mitä oon ikinä pelannu ja oon jo ihan koukusa näihin...siis nyt ku tajusin mikä näissä on idea... :whistle: LISÄÄ?? :whistle: :p
  13. M

    Huonepeli apuja kaivataan

    ou rait.. siis nyt sain ne jutut mitkä pitää sinne seinälle laittaa..mut jokin mättää... Mulla on Oranssa kissa, koska kissa kuvassa on oranssit kehykset Vihreä kukka, koska kirjassa johon väritin tuli kukka ja se neliö siinä on vihreä. Punainen perhonen, koska se neliö jonka laitoin sinne...
  14. M

    Huonepeli apuja kaivataan

    hei! Nyt oon hakannu tätä peliä n.kaks tuntia..siis oon saanu aikaseksi: 2 ruuvia ja ruuvimeisseli Lasi punainen kynä harmaa neliö laatikko johon sain reijän tehtyä alapuolelle. pitkävartinen koukku? multa kökkö paperi mytyn, jolla aukes se yks laatikko, jossa oli avain.. paperin...
  15. M

    tavuleikki osa 2

    le-pak-ko
  16. M

    Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

    Täälläkin Raahelainen
  17. M

    mikä oli teidän häävalssinne?

    Meillä kans tämä ja harmonikalla soitettu. =) siitä onkin tänään tasan 7 vuotta aikaa :heart: :heart:
  18. M

    oletteko jo pelanneet tätä?

    heittäkään kehiin vielä jku helppo ku alottaja oon...oli aika kivajo noi kaks.. :whistle:
  19. M

    Lapsen itse syömisestä (APUA!!!)

    oothan tajonnu kaikkea rakaa, siis paljon töitä hampaille, ettei pelkäisi pureskelu/tukehtumista?? Meillä lapset saanu n.3kk iästä raan porkkanan käteensä, eihän siitä mitään paloja irtoo mut kuhan maistelevat. Ja paljon kaikkee esim. raakoja pottuja, porkkanaa, omenaa kaikkee mitä pitää...
  20. M

    oletteko jo pelanneet tätä?

    LÄPI!!!!! =)

Yhteistyössä