Hakutulokset

  1. R

    Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

    Mä voisin suositella sulle montaakin asiaa, mutta jätänpä kertomatta.
  2. R

    Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

    Jos ihminen näkee kaikessa vain pelkästään hyvää, niin kyllä sillä ihmisellä on korvien välissä vikaa tai sitten on lääkitys kohdillaan.
  3. R

    Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

    Älä nyt enää jaksa jauhaa tuota paskaa. Sä elät jossakin ihmeellisessä harhamaailmassa jossa näet sun persettä nuolevat naiset ihanina keijuina jotka palvovat maata sun alapuolella. Eri mieltä olevat ja itsenäisesti ajattelevat naiset ovat sun mielestä varmaan jotakin demoneita. No erittäin...
  4. R

    Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

    Sä et tajua todellisesta elämästä yhtään mitään jos tuollaista väität. Vain typerys väittää, että onnellinen ihminen ei voi ärsyyntyä mistään.
  5. R

    Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

    Et sä voi sanoa toisen puolesta onko tämä onnellinen vai ei. Mä kirjoitin jo tuossa aiemmin, että olen tyytyväinen parisuhteeseeni ja elämääni, mutta mun hyvänkin päivän pilaa sun kaltainen ihminen. Kun et vain osaa lopettaa niin kyllä lopulta rauhallisinkin ihminen kyllästyy tuohon...
  6. R

    Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

    Ei mulla ainakaan ole mitään vellovaa henkistä pahoinvointia oman elämäni, parisuhteeni tai lapseni takia vaikka kirjoitan tylysti sulle sen takia, että en pidä sun lässytyksistä. Sun nyt pitää vain sisäistää sellainen asia, että ihmisten elämässä/mielenterveydessä ei ole mitään vikaa vaikka...
  7. R

    joku perkeleen valopää MUUTTAA tähän aikaan !

    Kertoo melkoisesta älyn puutteesta jos ei tajua, että sitä muuttoa voi tehdä hiljaisemminkin. Eikä kaikilla onnistu muutto päiväaikaan arkisin.
  8. R

    joku perkeleen valopää MUUTTAA tähän aikaan !

    Niin voi korveta, mutta ei ap:lla olisi ollut mitään perusteita soittaa poliiseja. On myös melko huvittavaa valittavaa hiljaisuuden rikkomisesta siinä vaiheessa kun hiljaisuutta on kestänyt kokonaiset kolme minuuttia. Aika typerä sääntö muuten laittaa hiljaisuus alkamaan noin aikasin, klo:22 on...
  9. R

    Työharjoittelupaikkaa ei löydy

    Eli opiskelet alalle jolla ei riitä töitä edes työssäoppijalle. Miten ajattelit työllistyä valmistumisen jälkeen?
  10. R

    Meidän kuukausitulot tukineen 2700e, työssäkäyvillä naapureilla 3000e

    Niin sä olitkin työmarkkinatuella. Ap ja miehensä taitavat saada liitosta rahaa kun tuloja noin paljon pelkillä tuilla.
  11. R

    Meidän kuukausitulot tukineen 2700e, työssäkäyvillä naapureilla 3000e

    Tästä sain kyllä kuvan, että naapureilla ja ap:lla molemmilla kaksi lasta ja ne ovat saman ikäisiä. Sossusta jos saa rahaa, niin ei todellakaan elä hyvin joten ap voisi lopettaa tuon valehtelun. Itse olen lapsen kanssa elänyt Kelan ja sossun rahoilla ja kyllä se oli kädestä suuhun elämistä...
  12. R

    Mä kyllä ihmettelen jos nainen on 40v mennessä jo kolmannen kerran aviossa.

    Siis eikä Datalla ole vain kahden naisen kanssa lapsia, exänsä ja Astron. Mistä keksit tuon useamman palstalaisen?
  13. R

    Meidän kuukausitulot tukineen 2700e, työssäkäyvillä naapureilla 3000e

    Jos 2500€ saa Kelasta/liitosta rahaa, niin ei kyllä varmasti saa nelihenkinen perhe enää sossusta mitään.
  14. R

    Meidän kuukausitulot tukineen 2700e, työssäkäyvillä naapureilla 3000e

    Mä en usko ap:n tuloja. Ap on niitä jotka haluavat saada ihmiset inhoamaan toimeentulotukea saavia esittämällä, että sossusta saa rahaa vaikka kuinka paljon ja todella helposti. Todellisuus on aivan toista, kokemusta on.
  15. R

    Kun mies valehtelee lapsiasiasta

    Sä olet selvästi idiootti.
  16. R

    Saako sinusta 130kg painava nainen käydä uimahalleissa ja kylpylöissä?

    No eihän se ole sama asia! Ei vesi silloin tule ylitse altaasta. Vain silloin jos altaaseen menee 130kg painava nainen, ei tämä miehiä koske...
  17. R

    Saako sinusta 130kg painava nainen käydä uimahalleissa ja kylpylöissä?

    Tuleeko vesi silloinkin ylitse kun altaaseen menee kaksi 65 kiloista?
  18. R

    Naiset ja autoilu,

    Mulla on kokin koulutus joten ei kiitos. En halua opetusta sellaiselta joka saa jokaisen ruuan näyttämään vastenmieliseltä sekasotkulta.
  19. R

    Mitä tuo Jutan dietti ja urheilu auttaa?

    En ole kyseistä ohjelmaa katsonut, mutta tuosta Katjasta olen nähnyt kuvia ja tässä ketjussa tulikin lähtöpaino esille. Ei se ohjelman tarkoitus varmaankaan ole pudottaa normaalipainoon puolessa vuodessa vaan painoa pudotetaan sen verran kuin siinä ajassa ehtii ja sitten sitä jatketaan omaan...
  20. R

    Naiset ja autoilu,

    Rätti Väsynyt ja ruuanvalmistus :laugh: :laugh:

Yhteistyössä