Hakutulokset

  1. R

    Mistä rahaa ruokaan?

    Riippuu paikkakunnasta. Ei täällä ainakaan tuollaisia summia saisi kasaan ja vakikerääjät on apajilla heti viemässä ne muutamat pullot mitä tulee.
  2. R

    aiemmin eläkkeelle äitinä?

    Siis mikä osui ja upposi? Sun viestejä kun lukee niin tulee mieleen joku äitiyteen seonnut kotiäiti joka kuvittelee olevansa äitinä ylempänä kuin lapsettomat. Melko sekopäistä raivoamista sun kirjoittelusi etkä ymmärrä millään tavalla esim. Meahin asiallisia pohdintoja vain ajatuksesi on tasolla...
  3. R

    Jos on joskus ollut huoran maine...

    Mun mielestä todella kummallista jos huorittelusta ei saisi loukkaantua, on siihen huoritteluun sitte syynsä tai ei. Huorittelu on yksi pahimpia tapoja haukkua naista ja kyllä sellainen ainakin mua loukkaa vaikka en ole koskaan käyttäytynytkään niin, että olisi aihetta pitää mua huorana.
  4. R

    Kuljetusfirma nuoret työntekijät ärsyttää

    Et hyväksy sellaista palvelua joka nimenomaan kuului saada? Kyllä, olet aasi.
  5. R

    Kuljetusfirma nuoret työntekijät ärsyttää

    Tuotteiden laittaminen pussiin ei ole mikään työturvallisuusriski eikä aiheuta mitään sairaslomakuluja yms. joita voi tulla kun nostellaan painavia tavaroita. Jos määräykset sanoo, että ei saa nostella niin sitten ei nostella. Sen nyt pitäisi järkikin sanoa.
  6. R

    Kuljetusfirma nuoret työntekijät ärsyttää

    Tämä oli melko paksua sulta, vuosituhannen draamakuningattarelta joka on levitellyt ties mitkä alapäävaivansa tänne kaiken kansan luettavaksi.
  7. R

    sinkku yh:t

    Ei ole tapana tapailla elämäänsä kyllästyneitä luusereita.
  8. R

    sinkku yh:t

    Jankutijankuti. Niin mikä olikaan ketjun alkuperäinen aihe? Ei ainakaan sun nipottaminen joten lopeta jo. Kun mä olin lapsen kanssa kahdestaan niin kyllä mä pidin itseäni sinkkuna koska en ollut parisuhteessa. Mies kertoo-nikki voi tämän takia repiä pelihousunsa.
  9. R

    sinkku yh:t

    Sä vaikutat todella rennolta tyypiltä joka ei ikinä niuhota mistään.
  10. R

    sinkku yh:t

    Palstan täydellisten mammojen mielestä pitää istua kotona neljän seinän sisällä eikä missään nimessä saa olla yhtään hauskaa kun lapset ovat isällään. Sama ei kuitenkaan koske yh-isiä jotka ovat arjen sankareita, puolijumalia, vuoden vanhempia jne. He saavat ottaa todella rennosti ja pitää...
  11. R

    Vieläkö laitatte Kuomat

    No en todellakaan käytä niin rumia kenkiä, ei edes lapsella ole ikinä ollut kuomia. Eikä kuomaa kirjoiteta isolla.
  12. R

    Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

    Näissä palstan keskusteluissa sä solvaat ja nimittelet jatkuvasti naisia jotka ei miellytä sua toisin sanoen eivät peesaile sua vaan ajattelevat itsenäisesti. Joku saattaa pitää hyvin loukkaavana sitä, että kirjoitat hänen olevan miehekäs ja syynä tähän kommenttiin on ainoastaan se, että tämä...
  13. R

    Onko kaikki aikuiset yksinäisiä ?

    Miten nämä asiat liittyvät mitenkään ystävyyteen? Et etkä vielä ymmärrä, mutta kaikki eivät ole yhtä pinnallisia kuin sä. Ehkä vielä joskus kasvat aikuiseksi. Mun todella hyvä ystävä on reilusti ylipainoinen ja ystävyytemme on alkanut silloin kun hän on jo ollut tuon painoinen. Miksi olisin...
  14. R

    Saako teillä muilla lapset muka juoda niin paljon maitoa kun haluavat?

    Rollo laimensi maidon vedellä. Miksi ei voinut antaa maitoa jokaiselle niin paljon kuin riittää ja kun se on juotu niin sitten juodaan vettä. Eikä tuollaista kamalaa vedellä laimennettua litkua.
  15. R

    Saako teillä muilla lapset muka juoda niin paljon maitoa kun haluavat?

    Kyllä se on huono asia siinä vaiheessa jos se aiheuttaa sen, että lapsi ei syö ruokaa tarpeeksi. Jotkut lapset syövät muutenkin huonosti ja joillakin kasvu hidasta joten ei silloin maitoa litkitä mielin määrin vaan vatsa täytetään ruualla.
  16. R

    Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

    Pelkkää paskaa tämä ketju on täynnä. Paskaksi muuttuu kaikki mihin mies puuttuu. Siinä miehelle runollisuutta.
  17. R

    Mies tanssinut hitaita baarissa jonkun toisen kanssa...:/

    Mä en tykkää tanssia, mutta miesystävä tykkää. Ja tarkoitan nyt sellaista tanssia missä otetaan paritanssinote eikä mitään kaulailutanssia, mutta kyllä siinäkin välillä tulee hitaampia kappaleita. Koska mies haluaa tanssia ja mä en niin mies sitten välillä tanssittaa muita naisia enkä mä ole...
  18. R

    Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

    Johan nyt tulee paksua tekstiä. Sähän nimenomaan et hyväksy varsinkaa naisissa erilaisuutta toisin sanoen sitä, että naiset eivät tee kuten sä haluat ja kuvittelet. Ketjusta ja viestistä toiseen jaksat tuoda esille mitä naisten pitäisi sun mielestä olla ja mitä ei. Vaikka keskustelun aihe olisi...
  19. R

    Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

    Tämä oli kyllä sulta todella tekopyhä kommentti.
  20. R

    Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

    Onneksi mä tiedän mitä onni on ilman sopivaa lääkitystä.

Yhteistyössä