Hakutulokset

  1. J

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

    Ihana on ollut lukea hyviä ultrakuulumisia! =) Minulla oli tuo np-ultra tänään ja kaikki oli kunnossa. Kyllä se on aina yhtä ihanaa katseltavaa tuo pieni ihmisen alku :heart: Raskausoireita minulla on ollut todella vähän, oikeastaan väsymys on ainut oire. Esikoisen kohdalla kärsin...
  2. J

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Huh, nyt on varhaisultrassa käyty. Viikot 7+6 vastasi täsmälleen kiertoa ja siellähän se pieni köllikin ja sydän hakkasi vimmatusti. Saimme myös kuulla nuo aina yhtä ihanalta kuulostavat sydänäänet. :heart: Kyllä nyt on helpottunut olo. Toivotaan vaan, että kaikki etenis normaalisti ja...
  3. J

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Onpas paljon ikävää luettavaa. Tosin paljonhan täällä on myös mukavia ultrauutisia ollut... Itselläni oli eilen eka neuvola, aika turhaksi koin sen, koska tuntuu, että ei kannata iloita ennen kuin on nähnyt sen sykkivän sydämen. Ihmettelen suuresti, miten voi reilussa vuodessa muuttua...
  4. J

    KANTOLIINASTA KOKEMUKSIA?

    Meillä myös kantoliina ollut käytössä. Tosi paljon käytettiin varsinkin 3kk-6kk iässä. Kesä ja syksy aikaan lähes päivittäin lenkkeillessä kannoin neitiä liinassa, koska vaunuissa hän ei viihtynyt. Vasta, kun ilmat viilenivät vaunuissa nukuttaminen onnistui. Enkä ole nyt talvella ulkona liinaa...
  5. J

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Tervehdys vaan kaikille!! Minäkin liittyisin mielelläni teidän porukkaan. (Olin jo tuolla lokakuisissa, kunnes minulle ystävällisesti huomautettiin, että LA kannattas tarkistaa :D Niin tein ja se onkin 23.9. Eli tähän pinoon minäkin kuuluisin :heart: Plussatestin tein sinä päivänä, kun...
  6. J

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Juu, niinpä onkin LA 23.9. Kiitos Lara-! :flower: Minä taidankin siirtyä tuonne syyskuun puolelle :) Oon varmaan jotenkin kattonu tuota 2010 ja sen takia lokakuuta ajattelin! Tsemmppiä teidän odotukseen!!
  7. J

    Onko joku kertonu raskaudestaan uuden työn koeaikana?

    Luulenpa, että tässä ihan oman voinnin mukaan mennään, neuvolasta kannattaa varmaan kysyä faktatietoa, että onko valvomisesta sikiölle haittaa.
  8. J

    Onko joku kertonu raskaudestaan uuden työn koeaikana?

    Juu, muistaakseni rv22-23 pitäis yötyönteko lopettaa. Noista viikoista en ihan satavarma oo, mut noilla paikkeilla. Tämä kai on ihan yleinen suositus/säädös, joka työnantajaa velvoittaa. Edellisessä työpaikassa oh automaattisesti lopetti yöt jo heti, kun raskaudesta kerroin sille (rv 15).
  9. J

    Onko joku kertonu raskaudestaan uuden työn koeaikana?

    Ok. Itseasiassa itselläni on ihan samanlainen tilanne. Jos minulla on koeaika kerron vasta sen jälkeen, mikäli viikot antaa periks tehdä yötyötä siihen asti eikä työtehtäviini kuuluu mitään sikiölle haitallista... Sinuna en varmaan kertoisi ennen koeajan päättymistä, paitsi jos masu jo niin...
  10. J

    Onko joku kertonu raskaudestaan uuden työn koeaikana?

    No huh, huh... Tuo ei liene ihan laillista, ettei työsuhdetta jatkettais ainoastaan raskauden takia!!! Tuollasessa tilanteessa varmaan syyksi ovat laittaneet jonkun muun kuin raskauden, vaikka tekaistu syy olisikin :( Itselläni myös uusi vakituinen työ pian alkamassa (en kyllä edes muista...
  11. J

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Heips!! Juu, täältä löytyy kans yks ihan vasta plussannut. Tässä vaiheessa tosiaan voi puhua vasta plussauksesta, sen verran vähän on viikkoja, mutta toivotaan parasta! Oman laskelman mukaan LA olis 23.10. Meillä esikoinen syntyi 5/09 =) Tällä hetkellä hän on siis vasta reilut 8 kk :heart...

Yhteistyössä