Hakutulokset

  1. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Eilen kyläiltiin mun porukoilla ja käytiin pikaisesti anoppilassakin. Tänään on sitten anoppilapäivä. Päästään jälleen kerran valmiiseen pöytään, ihanaa! Anoppi se meitä hemmottelee hyvällä ruualla. :) Huomenna lähdenkin siskoa moikkaamaan sinne tulossa myös mun täti. Ihana päivä siis...
  2. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    inhottavaa ku sataa!!!!! :kieh: :kieh: :kieh: Mä niin rakastin sitä et heti aamupalan jälkeen avattiin ovet ja oltiin pihalla, pihalla ja pihalla.Sisällä vaan kävästiin ja tultiin äkkiä takas ulos. Syötiinkin aina tossa meidän terassilla.tai sitten välipalaa meidän rappusilla. Se on jotenkin...
  3. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    vauvahaaveita On kyllä toosi herttaista ku pieni yrittää halia toista pientä. :heart: :heart: Välillä vaan tää meidän pieni mies halii turhan rajusti ja päät kolisee. Ja yleensä se halittava ei oikein tykkää, et halitaan ja itku tuleepi...
  4. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    ElinaMaria Mukavaa polttari riehaa teille!! Kiva et saitte tyttösen mummilaan viikonlopuksi:heart: Meillä poitsu ei oo viel koskaan ollut yöhoidossa, mut heinäkuussa ois tarkoitus pojan mennä mummilaan pariksi yöksi. :D Ihana kuulla että oot saanut nukkuu. Meillä taas tosi risaisia öitä...
  5. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Huomenna mennään moikkaamaan mun kaveria lapsineen. Treffataan leikkipuistossa. Meidän Poitsu on kyllä ihanan reipas eikä juurikaan alku ujouden jälkeen äitiä kaipaa. Viimeksikin leikkipuistossa mennä viiletti ympäriinsä. Äiti tarvittiin vaan ku piti päästä keinumaan. :D kova on poika...
  6. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Meillä on kans nyt menossa joku "kausi" Herää aina siinä 1-2 aikaan yöllä. Ei rauhoitu tutilla ni nappaan sit kainalooni ja meidän sänkyyn nukkumaan. Siinä nukkuukin sitten ihan ok, joskus herää kerran. Aamupalalle nousee vasta 8 tienoilla. Kyllä on ollut tottumista minulla...mä ku oon...
  7. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    baby butterfly mun puolesta ainakin tervetuloa!!! Toivottavasti vatsasi tulee pian kuntoon! :heart: :heart:
  8. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    ElinaMaria Oikein paljon jaksuja!!! :heart: :heart: Kävinkin lukemassa blogiasi ja kommentoinkin kirjoitus virheiden kera. :D
  9. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Meidän pikku ukolla on sitten 15hammasta...ja yksi on taas puskemassa ikenestä läpi, mut vielä ei oo reikää ikenessä. Ja tän kaiken huomaa öissä. Vieressa poika on taas nukkunut pari yötä...menee ihan kivasti omaan petiin nukkuu, mut herää joskus yöllä ja haen sitten viekkuun nukkumaan.
  10. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    iltaa kaikille! Tämä äitee ja taapero siirtyy nyt tuonne uuteen pinoon, Jonka ElinaMaria laittoi pystyyn. Toivottavasti kaikki muutkin taaperon äiteet siirtyy sinne. :) siellä nähdään. :D :D HanTa Mulla todettiin sillo raskausmyrkytys ja jouduin vuodelepoon...pelkään, et se uusiutuu jos...
  11. TinyAngel

    Esikoishaaveiden taaperot

    Kiitoksia uudesta taapero pinosta! Taidankin siirtyä tänne kokonaan. :) toivottavasti syksylläkin ehtisin täällä kävästä...ainakin näin iltasin ku Poitsu nukkuupi.
  12. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    HanTa oikein paljon onnea kimille!!! harmillista, ettei oikein synkkaa hoitotätien kanssa. Toivottavasti pääsette asioista sopuun. Meillä Poitsu on menossa syksyllä perhepäivähoitajalle ni toivon mukaan meidän toiveet kohtaavat. Ainakin näissä tapaamisissa on kysellyt tarkkaan mitä minä...
  13. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    baby butterfly ja ikuisuus kiitos, oli kyllä mukavat pippalot. Ihanaa oli nähdä työkavereita pitkästä aikaa ja kuulla että sielä kaivataan minua. :)
  14. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    baby butterfly toivottavasti pääset peloista ym. eroon! Mä joudun menemään pelkopolille sitten joskus jos haluan lisää lapsia. Mulla meni niin kaikki pieleen ja moni asia jäi vaivaamaan/pelottamaan. Tällä hetkellä en ole haluumassa lisää...mutta jospa sitten joskus ku aika kultaa muistot! :heart:
  15. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    Sompio onnea yksi vuotialle!!! :heart: :heart:
  16. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    SuukkoSuulle ihanan pitkällä oot raskaudessa. :heart: 4D ultra on varmasti aika siisti juttu. Näkee naperon oikein kunnolla. :) Ihanasti sanoja jo Ateltakin tulee. Hienosti opittu jo tukeavasten kävelemäänkin. Kohta se sitten juosta viilettää etkä pysy perässä. :)
  17. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    ElinaMaria kiinnostaa! Tosin kukas sen vaan perustaa :D :D :D :D Meilläkin tavaroita levitellään ja piilotellaan :D on nää semmosii ihanii taaperoita. Nokkamukikin löytyi yks päivä mun kumisaappaasta. :D Kokoajan sais olla kyllä siivoomassa...ja silti niitä leluja, tavaroita löytyy sieltä...
  18. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    moikka kaikille! ihanaa on kesä!!!! Me ollaan oltu kaikki päivät vaan ulkona! Ei ees käydä sisällä syömässä vaan syödään ulkona. Kyllä me pojan kanssa nautitaan. Poitsukin on ulkona niin ihanan tyytyväinen, ei kitise mistään vaan nauttii nurmikolla kävelemisestä, vaelteleekin pitkin pihaa ja...
  19. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    HanTa vai poikaa luvattiin, onnea! :heart:
  20. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    hello kaikille! Sain viime yönä nukkua pitkästä aikaa 6h yhteen putkeen, jee! Herättiin viideltä (tai Poitsu heräs) ja mentiin pötköttelee meidän sänkyyn vielä melkein tunniksi ja noustiin sitten samaan aikaan isin (mieheni) kanssa.Kyllä oli poika iloinen kun aamupala pöydässä oli isikin. :)...

Yhteistyössä