Hakutulokset

  1. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    HanTa millainen päiväkoti oli? olitko tyytyväinen?
  2. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    Meillä aletaan flunssan oireista toipua, onneksi! Mulla on ollut hieman lömpöö ja nuhaa ja Poitsulla 38 astetta oli yks ilta, mut muuten ollut vaan hyvinkin nuhainen. Pari yötä herätteli kokoajan ja lopulta hain aina meidän väliin nukkumaan. Viime yö oli luksusta, mä sain nukkuu 7h yhteen...
  3. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    HanTa: mukava lukea välillä erinlaisistakin elämän rytmeistä. ja ihanaa että se teillä toimii.Tärkeintähän on että itse on tyytyväinen ja onnellinen. :heart:
  4. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    Sunnuntaina mennään kummankin vanhemmille käymään. En siis todennäköisesti ehdi koneelle ku vasta ens viikolla. Siksi jo nyt paljon onnea kaikille äideille!!!!
  5. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    Lauantaina ois sitten luokkakokous...mennään ainaki ulos syömään.Hieman kurkkua karhentaa ja lämpöä oli eilen. saa nähdä pääsenkö luokkakokoukseen. Tänään pidänkin kotipäivän ja juon kuumaa paljon! En oo nähnyt luokkakavereita ainakaan 11 vuoteen ni oishan sitä ihan kiva nähdä pitkästä aikaa. Ja...
  6. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    ikuisuus onne uudesta taidosta! Tarttumaan oppiminen on tärkeä taito...ja hyvästi korujen pitäminen. :D mä jouduin luopumaan korujen pitämisestä joksikin aikaa kun poitsu aina roikku niissä. No semmoista kestävää lyhyttä korua pidin, mut hetkeen en pystynyt isoja koruja pitämään. (ja...
  7. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    jenninho hyvin kasvanut omalla käyrällään teidän poika :heart: ihanan kuuloinen hääpäiväreissu teillä on ollut, hierontaakin, wau!
  8. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    ElinaMaria munki piti siirtyy ku Poitsu täyttää yksi ni taapero puolelle, mutta täällä sitä vieläkin hengaillaan...en oo jotenkaan osannut siirtyä mihinkään toiseen pinoon... Onnea teidän pikku prinsessalle!Ajatella1V!! Mekin järkättiin ISOT synttäri juhlat. Oli kyllä ihanaa nähdä omaa ja...
  9. TinyAngel

    *Esikoishaaveista syntyneet* vol. 4

    Hyvää vappua!!! Tai no ehkäpä hieman myöhäistä...Eilen oltiin Poitsun pikkuserkun 1V synttäreillä. Kyllä oli ihana, mutta niin touhukas päivä. Olin illalla niin poikki, et ku sain pojan nukkumaan ni menin itsekkin 20.30 tienoilla nukkumaan.
  10. TinyAngel

    Minkä ikäiset lapset osaavat itse käyttää televisiota ja tietokonetta?

    meillä osaa 1-vuotias avata telvision, jos kaukosäädin unohtunut matalalle...tosin vahingossa painaa juuri oikeaa näppäintä. :D mutta ei sitä tv:n katselu kiinnosta...kaukosäädin on vaan niin ihana!

Yhteistyössä