Hakutulokset

  1. E

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! Ensinnäkin onnittelut kaikille vauvautuneille ja tsemppiä kaikille joilla h-hetki lähestyy. Itsellä ei lähtö ainakaan tunnu olevan lähellä, ihan normaalisti pystyn vielä olemaan ja esim. jumppailemaan. Yöunet ovat tosin pidentyneet. Eilen oli viimeinen...
  2. E

    *Lokakuun Mahapyöriäiset Syyskuu 2009* *Yhdeksän vauvaa on jo syntynyt!*

    Parasta: -Alun yllätyksen ja hämmennyksen jälkeen, kun huomasi kiintyneensä maha-asukkiin -Miehen tuki ja innostus -Yllätyksenä on tullut se, kuinka hyvin jaksanut vielä liikkua vaikka maha on jo valtava -Uuden opetettelu. Hauskaa on ollut huomata miten salatieteeltä raskaus/vauvajutut...
  3. E

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Nöpötin: Paljon onnea syntyneen vauvan johdosta! DsariaL: Kaunis pinnasänky tykötarpeineen. Pohdin saman muumikankaan käyttöä reunasuojuksissa. Päädyin kuitenkin yhteen beigeen nallekankaaseen, mutta tein tuosta muumikankaasta lakanoita. Talvicci: Laskettu aikani on 30.10 ja synnytyspaikka...
  4. E

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Moi! Onko muilla ollut kuinka paljon supistuksia? Mulla alko sunnuntaiaamuna jatkuvat supistukset (5-10 minuutin välein huolimatta mitä tein) ja 4-5 tunnin kuluttua mulla ja miehellä petti pokka ja soitettiin äitiyspolille. Käskivät tulla käymään, ja ottivatkin sitten 1,5 tuntia...
  5. E

    *Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*

    Hei! Yksi uusi lokakuinen ilmoittautuu. Olen välillä ajautunut seuraamaan keskustelua, mutten ole saanut aikaiseksi rekisteröityä jäseneksi. Nyt raskausdiabeteskeskustelut sai minutkin ilmoittautumaan. Itselläni raskausdiabetes todettiin jo raskausviikolla 17. Jouduin...

Yhteistyössä