Hakutulokset

  1. L

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Mut saakin poistaa listalta... Yllätyksekseni testit näyttäneet tänään negaa vaikka vielä toissapäivänä vahvaa plussaa. Eipä se ole ihmekään, kun niin oireeton olo on ollut. Mitään vuotoa ei ainakaan vielä ole. Vuoden yrittämisen tulos ja tässä sitä ollaan.... Toivottavasti te kaikki muut...
  2. L

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Hoikkalori, onnea ja tervetuloa mukaan! Lara, vähän samanlaiselta kuulostaa kuin munkin päivä... Sillä erolla, että mulla ei onneksi ole tässä piinana tupakoinnin lopettaminen, kovat tsempit sulle siihen!! Ja toki muillekin samassa tilanteessa oleville. Tosiaan, yleensä olen aika tasainen...
  3. L

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Emmabella, tuosta masusta. Ihan täysin mahdollista, että masu tuntuu kasvaneen, mutta taitaa johtua vielä turvotuksesta. =) Mulla turpos ekassa raskaudessa rv 5 masu ihan mahdottomaksi, viikon verran oli turpea ja sitten laski, mutta pikkuhiljaa rv 7 lähtien se kohtukin alkoi sieltä...
  4. L

    paljonko painoa tullut raskaudessa?

    Ensimmäisessä lähtöpaino 50,5 kg, synnärille mennessä 63 kg (12,5 kg tuli siis lisää). Synnärille jäi 7 kg ja kuukauden kuluttua painoin jo reippaasti alle lähtöpainon. Tehokasta touhua tuo imetys siis! Saapa nähdä kuinka tällä kertaa käy... Lähtöpaino sama ja tavoitteena, ettei paino nousisi...
  5. L

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Kiitos Sutinaa! Smurfi, soita vaan suoraan neuvolaan. Vähän kuntakohtaisia erojahan näissä jutuissa on, mutta sieltä se homma käynnistyy. Ja kannattaa kohtalaisen ajoissa soittaa, koska ensikäyntiin varataan aina vähän enemmän aikaa, niin on ehkä vielä vähän valinnan varaakin ajoissa. Te...
  6. L

    LOKAKUUN 2010 lapsukaisten äipät!

    Varovaisesti ilmoittaudun mukaan.... Seitsemän plussatestin (yksi käyttämätön testi odottelee vielä kaapissa) jälkeen pikkuhiljaa alan uskomaan, että taitaa se pikkukakkonen olla meille vihdoinkin tulossa! Ihanaa, joskin vielä aika epätodellista. Esikoinen on pian kaksi vuotta täyttävä...

Yhteistyössä