paljonko painoa tullut raskaudessa?

Ekassa raskaudessa lähtö 54kg, lopputulos 73kg.
Tokaa aloin odottaa kun vielä imetin ekaa ja 60kg oli jäljellä. Viime punnitus rv 32+3 oli 66kg.
Tavoitteena on ettei lopputulos ole enempää kuin esikosta :)
Ja mainittakoon vielä että tän kakkosen jälkeen aion päästä 56kiloon, koska se olis mun pituudelle omasta mielestä "sopivin".
 
Mulle tuli ekassa 14 kg lisää painoa, lähtö oli 58kg. Laitokselta kun lähdettiin kotiin, niin 12kg oli lähtenyt pois.
Tässä toisessa raskaudessa nyt rv 21+2 ja painoa tullut (jouluna) 2 kg lisää alkupainoon 62 kg, eli nyt 64 kg.
 
rv 22 mennessä tullut (viime neuvola tietojen mukaan, joka 3vkoa sitten) 200g eli ei oikeestaan mitään. Nyt kuitenkin uskon, että seuraavalla käynnillä on varmsti ainakin 2kg tullut lisää.. :/ Lähtöpaino ollut 53kg.
 
Eka neuvolakäynnistä viimesimpään käyntiin on tullu 6,3kg (oho, ite laskin ett ois tullu enemmän, muistin kai sit lähtöpainon väärin :ashamed: ). Ekalla käynillä paino oli 73,6kg ja tällä viikolla viimesimmällä käynnillä 79,9kg. Mullaki ylipainoa jo lähtöpainosta eli ei haittaa vaikka paino tippus synnytyksen jälkeen enemmänkin. Nyt mennään viikoilla 29+3.
 
Ensimmäisessä lähtöpaino 50,5 kg, synnärille mennessä 63 kg (12,5 kg tuli siis lisää). Synnärille jäi 7 kg ja kuukauden kuluttua painoin jo reippaasti alle lähtöpainon. Tehokasta touhua tuo imetys siis!

Saapa nähdä kuinka tällä kertaa käy... Lähtöpaino sama ja tavoitteena, ettei paino nousisi enempää kuin ensimmäisessä raskaudessakaan.
 
Mulla tuli puoleenväliin mennessä reilu 4kg ja loppupuoliskolla melkein 13 kiloa lisää. Laitokselle jäi 14 kiloa ja aika nopeesti olin kolme-neljä kiloa alle lähtöpainon. Musta tuntuu, että se mitä tuli ennen puoltaväliä oli tiukassa kun taas sen jälkeen tulleet oli oikeastaan vaan nestettä ja lähtivät heti.
 
Lähtö tilanteet olleet n, 48/50kg ja paino tullut vähimmillään 10 kg ja enimmillään 18kg(tuosta painosta tuli suurin lapsi,hiukan yli 4kg,muut hiukan yli tai ali 3,5kg)
Kilot on aina karisseet ilman laihdutusta puolen vuoden sisään =) 8:s raskaus(7 lasta jo,kahdeksatta odotan siis) meneillään rv 12
 
Mulla tuli ekasta 9 kg, tokasta 11 kg ja kolmannesta 10 kg. Nyt neljäs rv 30+1, viikko sitten olin neuvolassa ja oli tullut 5,5 kg alusta, mikä on mielestäni vähemmän kuin noista muista tähän mennessä. Mulla yleensä lopussa tullut niukasti painoa, olen pienikokoinen ja mahalaukku on aika tiukassa puristuksessa jo lopuillaan :$ Niin, lähtöpainot olleet 47-49 kg.
 

Yhteistyössä