Hakutulokset

  1. K

    Kuinkahan paljon sitä oikeesti asioita tulkitseekaan väärin ja yleensä just negatiivisesti?

    Tää on kans totta. Mut kyl mä tänkin pistän silti sen huonon itsetunnon piikkiin. Siis kun tavallaan vähän "pelkää" niitä ihmisiä niin ottaa haluamattaankin ehkä sellasen kylmän ja kovan asenteen. Ja sellasenahan sua sit pidetään, niin kauan et saat todistettua olevas jotain muuta. On hirveesti...
  2. K

    Kuinkahan paljon sitä oikeesti asioita tulkitseekaan väärin ja yleensä just negatiivisesti?

    Ihan kuulostit multa. Kai se on jotain huonoa itsetuntoa? Miehen kanssa tulee kans hirveen herkästi riitaa kun tulkitsen joka sanan aina sillä negatiivisemmalla tavalla. Sitten kun oon jonkun kanssa ystävystyny uskon tietenkin että se musta pitää, mutta itte ystävystyminen on tosi vaikeeta kun...
  3. K

    Mitä eroa on Peakin takilla jossa lukee HIPE tai GORE TEX?

    Toi Hipe ei kai olis materiaali vaan joku heidän oman laatustandardinsa nimi? Mut Gorehan on takuuvarmasti hyvää, se huomaa sitten hinnassakin. Oliskohan tossa Hipe-mallissa viel erikseen eritelty joku materiaali?
  4. K

    Taasko ne järjestää päiväkodissa jonkun samperin tonttujuhlan!!!!!!

    Tahtoo myös. Siitä tulee sellanen aito ja oikee joulufiilis :heart:
  5. K

    Mitä niille kuiville omenoille tapahtuu?

    Niistä ei taida jäädä juuri muuta kun kuoret, omena mehustuu aika hyvin.. en oikein usko että ne kuoret menis enää mihinkään hyötykäyttöön.
  6. K

    Voi tota ihmisten laiskuutta!Lehtipuhallin asiaa...

    No.. ei toi musta oo laiskuutta, se ois jos ei niille lehdille tehtäis mitään. Meillä ei ainakaan ehditä haravoida, kun ei ton 1-vuotiaan kanssa vielä pysty, menee joka suuntaan. Ja saan siinä ihan riittävästi hyötyliikuntaa kun käärrään niitä lehtiä peltoon.
  7. K

    Hei te ei-niin-sosiaaliset!Tunnetteko syyllisyyttä siitä?

    Taidan myös olla samaa sorttia. Ja kyllä mä siitä kärsin, sekä itseni että lapsen takia. Toivoisin että hänestä tulisi sosiaalisempi ja syyllistän itseäni kovasti kun ei meillä ole enempää lapsiperheystäviä.
  8. K

    Minkäikäisenä olette siirtäneet lapsen nokka kohti menosuuntaa?

    Onkohan tuo pahoinvointi sitten yleinenkin vaiva? en nyt ainakaan osaa kuvitella että mistä muusta syystä oksentaisi, ja useita kertoja vielä.
  9. K

    Minkäikäisenä olette siirtäneet lapsen nokka kohti menosuuntaa?

    Meidän neiti ei ole kun 1v ja nyt on useamman kerran jo tullut oksennus autossa. Olettaisin että tulee paha olo kun on "väärinpäin". Tuntuu hiukan pahalta ajautus että nyt jo kääntäisin, mutta ei kai sitten ole vaihtoehtoja. Onko kukaan muu kääntänyt vielä näin aikaisin? Vai voisinko jotenkin...
  10. K

    uudenkaupungin seutu

    Lieneekö täällä ketään toista yksinäistä.. Kaverit jäi lapsen myötä, joitain äitituttuja löytyy, mutta olisi niin kiva saada kahvitteluseuraa. Olen siis 24-vuotias pikkuneidin äiti.

Yhteistyössä