Hakutulokset

  1. S

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Hei! Olen monesti käynyt lukemassa tätä ketjua ja ajattelin myöskin kirjoitella tänne. Olen käynyt keväällä pride- valmennuksen pitkän mietinnän jälkeen. Oli kyllä hyvin silmiä avaava kokemus. Ja sain varmuuden, että todellakin haluan lähteä tähän mukaan. Suvussani ja kaveripiirissäni on...
  2. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Reppasenkeli: Meillä transporter 1+8. Ollaan otettu yks penkki pois (meillä kun kaikilla penkeillä ei ole tarvetta) ja nyt jopa oran yhdistelmävaunut mahtuu kasaamatta kyytiin. Toki onhan se kiinni siitä miten penkit on tehtaalla laitettu. Mutta ehdottomasti paras auto mitä meil on ollut jos...
  3. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Ja onnittelut plussanneille!!
  4. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Meillä on Wv transporter ja vielä ois tilaa:D Lapset on kans sanonu et kun autoon vielä mahtuu niin kyl meil lisää lapsia voi tulla. Mies on toista mieltä. Korkeintaan enää yksi ja sitten meijän pesue on siinä.
  5. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Heips pitkästä aikaa!! Mamma Muu: Onnea kovasti! Mulla oli kans kakkosen alkuraskaudesta vuotoa ja kun soitin lääkäriin niin sanottiin että ei tarvi tulla koska alkuraskauden keskenmenoissa luontohoitaa. Toiseen lääkäriin pääsin, onneksi. Nyt tuo keskenmeno on jo 8v reipas poika. Mun...
  6. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Heips! Meillekin neljännen piti olla viimeinen, mutta kyl kaipailen viidettä. Mies alkaa jo pehmetä, onnekseni. Mutta jos meille viides suodaan niin sitten kyllä katkaisen piuhat. Ei tästä muuten loppua tule;) Meillä lapset on 13v, 8v, 6v ja 1,5v. Ainut mikä tässä on ongelma niin pelko...
  7. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Pitkästä aikaa kerkeää tännekin =) Ei olla jouduttu selittelemään lasten lukumäärää (4). Ehkä koska miehen suvussa 5-7 lasta on normi. (Meillä vaan on niin että minä kuumeilen ja mies yrittää jarrutella). Olin ihmeissäni kun kerroin odottavani neljättä niin moni sanoi että vihdoinkin...
  8. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Minäkin välillä kerkiän hetkeksi koneen ääreen. Mamma Muu: Kovasti voimia :hug: Tuo hometalo- ongelma on meillekin tuttu juttu, valitettavasti. Ja varsinkin lasten kanssa todella raskas homma. Ja pitkä kestoinen. Koittakaa todellakin...
  9. S

    yaz.........

    Mullakin ennen kestänyt n 4-5 päivää, mutta nyt on pari kiertoa jäänyt kokonaan pois.
  10. S

    yaz.........

    Onko muilla kuukautiset jäänyt kokonaan pois kun on syönyt yaz-pillereitä???
  11. S

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Mukaan voisin kai minäkin änkeä.... :whistle: Ensimmäistä kertaa vauvakuume on äitynyt todella pahaksi. Haluaisin niin sen viidennen, viimeisen. (Olen jo teininä asettanut ITSELLENI lapsen hankinnan ikärajaksi 30v.) Nyt tuo ikä alkaa olla saavutettu ja olen huomannut että vauvakuume on...
  12. S

    Murrosikäisten äidit ilmottautukaa!

    Meillä esikoinen alkaa olla murrosiän kourissa.... Ja itsellä alkaa hymy hyytyä...
  13. S

    Viidennestä haaveilevia?

    Heips pitkästä aikaa ja oikein ihanaa uutta vuotta!! =) Keskustelin miehen kanssa ja höh... voipi olla että nelonen jää viimeiseksi. Rakastan kyllä kaikkia lapsiani, mutta iso perhe on ollut haaveenani. no joo... onhan mulla jo nyt iso perhe. Mies on sitä mieltä että 30v. synttäreiden...
  14. S

    Viidennestä haaveilevia?

    Myös minä sivusilmällä käyn täällä kattelemassa. Hiukan tuo viides houkuttelisi, mutta neljäkin on jo saavutus. Hiukan hämmennyksissä olen mietteitteni kanssa..
  15. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Jeja: Niin ollaan. :)
  16. S

    Helmivauvat 2009 ~helmikuussa 09~

    Pikaisesti ilmoitan että tyttövauvamme (3840g ja 51.5cm) syntyi 23.2 klo.22.01. Synnytyksestä myöhemmin. Kotiuduttiin eilen. Sinituuli
  17. S

    Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

    Pikaiseen tulin ilmoittamaan että tyttövauvamme (3840g ja 51.5cm) syntyi 23.2 klo.22.01.Synnytys käynnistyi itsekseen eikä käynnistystä sitten tarvittu. Eilen kotiuduttiin. Sinituuli
  18. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Pikaisesti tulin vaan ilmoittelemaan, että tyttömme (3840g ja 51.5cm) syntyi 23.2 klo.22.01. Synnytys käynnistyi itsekseen eli käynnistystä ei tarvittu. Eli raskausviikkoja kertyi 40+3. Eilen kotiuduimme. Onnea myös muille vauvansa saaneille :heart: Sinituuli ja pikkuinen
  19. S

    VANHA Turun seudun mammat ja mahat 2009

    :wave: Käynnistys yritys tiistaina epäonnistui ja palasin kotiin ilman lopputulosta. Kuitenkin sain lupauksen että kun kohdunsuun tilanne on kypsä niin kalvot puhkaistaan. Huomena menen neuvolaan ja uusi lähete Tyksiin ja katotaan joko tilanne ois sellainen että kalvot vois puhkaista...
  20. S

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    :flower: Onnea nyyttinsä saaneille! Kärppis: Toivottavasti käynnistävät pian niin ei sunkaan tarvitse miettiä asiaa ja panikoida. Huomena neuvola ja pitäis taas saada lähete Tyksiin ja riippuen kohdunsuun tilanteesta niin käynnistys yritys kalvojen puhkaisulla. Sinituuli 40+2

Yhteistyössä