Hakutulokset

  1. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Dreaming Mulla oli ainaki rinnat tosi arkana ennen plussaamista tai ne oli semmoset tosi kosketusarat ja sit ne vähä turposki. Tsemppiä! :heart:
  2. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Iltaa! :wave: Paljo onnea kaikille synttärisankareille! :flower: Aivan ihana masu Pikkuvarpunen! :heart: Painoarviosta oli täällä puhetta, meidän vauski painoi rv 31+2 n. 2000g ja syntymäpainoarvioksi sai 3800g. Vaatteet ja pinnasänky on meillä jo valmiina laitettuna ja sänky on jo...
  3. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Moikka! Se olis toukokuu, ei enää kauaa nii saadaan nyytit syliin =) Mulla on tänään tasan kuukausi laskettuun aikaan :o :heart: Vapusta on tosiaan selvitty. Ei meillä mitenkään riehakkaat vappumeiningit ollu. Kauhee morkkis vaan ku on tullu syötyä nii paljo herkkuja, mut nyt sit alkaa...
  4. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Siili Joo musta kans tuntu että tää ketju jossain vaiheessa virkisty, mut ei sitä iloa kauaa kestänyt. Mä olisin kans halunnu mennä 4D-ultraan, mut eipä ollu oikein varaa niin nyt sit odotellaan jännityksellä millaiselta meidän uus tulokas näyttää. Kovasti oon yrittäny miettiä miltä hän vois...
  5. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Siili Joo tää ketju on kyllä kuihtunu ihan kokonaan :( tuut sit moikkaan meitä tonne vauvapuolelle ;) neuvolassa oli kaikki hyvin. Kävin kaiken varalta maksakokeissa ku on ollu nuita kutinoita nii poissuljettiin raskausajan hepatoosi, mut sitä ei onneks ollu =) Nyt vaan odotellaan että...
  6. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Kiitos maira uudesta ketjusta! =) ja mutzilla onnea! pidetään peukut pystyssä että kaikki menee hyvin! :flower: Oikein hauskaa vappua kaikille mameille! =) Niiskuneiti- ja masukki 35+2 :heart:
  7. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Moiks! Nyt se tosissaan tapahtu, tammikuisten -11 oli avattu :o siirille onnea vauskin syntymäpäivän varimistumisesta! :flower: tänttärä ainaki ku ite kävin synnärillä nii siellä oli tosi ihana henkilökunta, ottivat tosi hyvin vastaan ja asiat hoitu hyvin. Voihan siellä tietty olla...
  8. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Moikka! Olipa tänne tullu taas kovasti tekstiä. En mä enää millään muista kaikkea. :ashamed: Jaksamista kaikille kipujen ja kolotusten kanssa! :flower: ei tässä enää kauaa ole nii saadaan masukit syliimme! =) Jane tosi hyvä juttu että saitte miehes kans juteltua asiat selviksi =)...
  9. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    ikuisuus kiitoksia =) tosiaan viikot vähenee huimaa vauhtia. Tulen mielelläni sitte vauvapuolelle =) Niiskuneiti- ja masukki 35+0 POKS :heart:
  10. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Voi ei mitä uutisia täällä olikaan :'( Osanottoni tvvo:lle, paljon jaksamista sinne suuren surun keskelle :flower: Lumihiutale Mä mainitsin terkalle myös jalkapohjien kutinasta ja se laitto minut hepatoosin varalta maksakokeisiin. Mulle ei tuu maksaläiskiä kuitenkaan, mutta kannattaa...

Yhteistyössä