Hakutulokset

  1. Niiskuneiti-

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    snooby onnea pojasta! :flower: harmi että synnytys oli noin hurja :hug:
  2. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    täällä on tosiaan hiljasta :whistle: minäki käyn aina kurkkimassa että josko joku olis tänne kuulumisiaan kirjotellu =) ON: ei sen erikoisempia. Viikot senku vaan vähenee, mut hyvä niin. Oon jo aivan valmis kohta luopuun tästä mahasta :p Huomenna on jälleen neuvola vuorossa. Hyvää...
  3. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Iltaa! :wave: Voi mikä suloisuus Milla on :heart: Ja ihanat masut pikinen ja tänttärä :heart: :heart: ja tosi kivannäkönen pinnis tänttärän pikkusta odottamassa =) ihanan pirtsakan värinen tuo sänky =) Ristiäisistä ja kummeista oltiin puhuttu. Mä kuulin kirkkoon, mies ei. Vauvalle...
  4. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Moikka! :wave: Tarkistinpa tossa iteki millo mulle maksetaan eka äitiyspäiväraha. Äitiyslomahan mulla alkaa nyt tulevana maanantaina eli 26.4 mut eka päiväraha maksetaan vasta 1.6 :o no mut mulle maksetaan onneks sairauspäiväraha vissiinki nyt huhtikuun lopussa nii saa ens kuussa vuokran...
  5. Niiskuneiti-

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    onnea roi-äiti pojasta! :flower: Jokos Feles on synnyttänyt? =) Miikulaiselle tsempit loppumetreille! =) ON: ei sen erikoisempia, raskaus sujuu ihan hyvin =) liitos- ja selkäkivut vaivaa mut niihin on jo tottunu. Enemmän olisin huolissani jos en olis jostain kipeenä :D saikulla olen ja...
  6. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    mie vähä nostelen tätä ketjua ylemmäs =) Tänne ei sen kummempia. Masukki on tosi vilkas tapaus ja nyt tuntee ihan melkein minä vuorokauden aikana tahansa liikkeitä ku alkuun niitä tuntu enemmän illalla =) Niiskuneiti- ja masukki 33+5 :heart:
  7. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Hyvää uutta viikkoa! :wave: Paljo oli taas tullu juttu sitte viime käynnin =) Jaksamista kaikille kipujen ja kolotusten kanssa! :flower: Omaan napaan ei sen erikoisempia. Normaalit liitos- ja selkäkivut edelleen kuviossa. Nyt sit puhkes viisaudenhammas niin ilkeesti painaan poskeen että...
  8. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Moro! :wave: Olipas tänne taas tullu kovasti tekstiä sitte viime käynnistä =) Kiva lukea Mipsun ja pikkuprinsessan kuulumisia :heart: Kaikille kivuista ja kolotuksista kärsiville jaksamista ja myötätuntoa! :flower: Täällä on kans kipuja ja kolotuksia, melkein olen enemmän huolissaan...
  9. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Moikka! :wave: Myntin simaohje kuulostaa niin hyvältä, että taidan iteki kokeilla tehä sitte lähempänä vappua ;) Ihmisten kommenteista oli puhetta täällä. Mä en oo saanut kommentteja tuntemattomilta kovin, mut siis mua ärsyttää välistä aivan suunnattomasti se, että ihmiset tuijottaa mun...
  10. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Neuvolakuulumisille tulin Rv 32+5 (30+5) RR 131/84 (122/69) Hb 132 (ei mitattu, viimeksi mitattu 29+0 123) Pissa puhdas (puhdas) Sf-mitta 29cm (28cm) Syke + (+) Liikkeet ++ (++) Tarjonta rt (rt) Turvotus + (+) Eli kaikki hyvin =) Tänttärä Mä olin siis nyt siellä...
  11. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Ihana kuulla, että Mipsulla ja tytöllä on asiat noin hyvin. Tosi sulonen pikkuneiti siellä :heart: :heart: Jaksamista sinne sairaalassa reissaamiseen! :flower: ON: mulla alko tossa hetki sitte taas vähä poltteleen alaselkään. Ei nää kivut oo ollenkaan semmosia ku siellä sairaalassa, nyt...
  12. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Siili Niimpä, onneks saa kotona huilata =) vauvahaaveita onnea hyvistä ultrakuulumisista sekä poikalupauksesta :heart: :heart:
  13. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Lauantaita! :wave: Mä olen kuullut ainaki, että jos ne lapsivedet menee ihan kunnolla niin sen kyllä huomaa. Ei voi erehtyä luulemaan pissaksi tai valkkariksi, mut tietty jos sitä alkaa pikku hiljaa valumaan niin sitä ei välttämättä huomaa. Mulla tehtiin sillo viikko sitte se koe, että...
  14. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Ihanaa, täällä oli vauvaantumisuutisia! Onnea Mipsu pienestä prinsessasta!! :heart: :heart: Kiitos kaikille tsempeistä ja onnitteluista. Kyllä mä oon päättäny vielä pitää tän mussukan masussa hetken aikaa =) Ei mulla nyt ajatus toimi enempää. :D Toivottelen mukavaa loppuviikkoa...
  15. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Hyvät ultrakuulumiset Siili Vauvalla on usein rauhallisempia päiviä, mut tietty jos alkaa oikein rauhallinen oleen niin kannattaa käydä tarkistuttaan ihan varmuuden vuoksi =) Kivoja kuulumisia Ikuisuus :heart: Mä pääsin tänään kotiin! =) Kohdunsuun tilanne hyvä ja vauvalla kaikki...
  16. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Hellou! :wave: Tervetuloa tsjil :flower: Papuneidille sympatiat :hug: Liikkeistä oltiin kyselty. Mulla oli ennen sairaalaan menoa aika hiljasta tuolla masussa, mut nyt tuntuu liikkeet taas päivän aikana useasti ja huomaa, että liikkeet on muuttuneet, taitaa käydä vauvalla ahtaaksi...
  17. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Kiitos kaikille tsempeistä! =) Lumihiutale, mulle tuli tosi kipeitä poltteluita alaselkään ja sit tunsi ku kohtu meni ihan kovaksi. Perjantaina olin aivan järkyttävän kipeenä mut sitte ku se estolääkitys alotettiin nii kivut loppu. Kaikki jotka ootte huolissanne suppareista tai muista...
  18. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Siili tsemppiä ultraan! =) Mie oon ollu to-pe välisestä yöstä täällä osastolla suppareiden vuoksi, nyt ne on onneks jo helpottaneet. Jospa tää masukki vielä tovin pysyis tuolla masussa =) Niisku- ja masupoika 31+5 :heart:
  19. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Moikka! Kiitos taas uudesta ketjusta! =) Mie olen nyt ollu osastolla to-pe välisestä yöstä saakka supistusten vuoksi. Vauvalla kaikki hyvin, painoarvio n. 2 kiloa =) Kohdunkanava on lyhentynyt, mut ei kuitenkaan huolettavan paljon. Kohdunsuu kiinni. Mulle tiputeltiin suonensisäisesti...
  20. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Kiitos Siili H =) sain saikkua ja nyt on heti parempi olo ja fiilis ku ei tarvi enää stressata kouluasioista, saa keskittyä vaan lepäämiseen =)

Yhteistyössä