Hakutulokset

  1. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Kiitos kaikille onnitteluista =) Eilen kotiuduttiin poitsun kanssa. Kaikki sujuu mainiosti nyt ku saatiin rintapumppu käyttöön. Mulla alko eilen nouseen todenteolla maito rintoihin ja ne on tosi kipeet ja kovat niin pojan on vaikea saada otetta nännistä joten neuvolantäti sano että pumppu...
  2. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    meille syntyi tänään pikkumies klo 15.41, painoa 3580g :heart:
  3. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    nopsaa ilmotan että meille syntyi tänään klo 15.41 maailman suloisin pikkumies. :heart: painoa 3580g.
  4. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Joops, se olis tänään viikko laskettuun aikaan. Mulla on tosin loppunu jo toiveet siitä, että tää syntyis lähiaikoina. Meinaa polttelut ja supparit lopahti eilen ihan tyystiinsä. :snotty: Mut jospa sit ens vkolla alkais viimestään tapahtua =) Niiskuneiti- ja masukki 39+0 POKS
  5. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea Mussupussulle Pyryn johdosta! :heart: Tsemppiä laakeri =) toivottavasti pääset pian tositoimiin ;) ON: viikko enää laskettuun aikaan :o mä en kyllä enää edes elättele toiveita että tää olis lähiaikoina syntymässä, loppu aika tyystiin poltot ja supparit eilen. Noo mut jospa...
  6. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Tänttärä ja Siiri Onnea vauvojen johdosta! :heart: :heart:
  7. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Kiitos tsempeistä Siili ja marta =) neulanen varovaiset onnittelut täältäkin :flower: :heart: molempien synnärikassit on pakattu ja nyt vaan odotellaan. Polttoja ja suppareita tulee enemmän ja vähemmän, jospa ne sais jtn aikaanki =) Niiskuneiti- ja masukki 38+4
  8. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Heips! Tsemppiä kaikille kärvistelijöille! :flower: :hug: täällä on välistä aina enemmän ja sit taas vähemmän supistuksia ja polttoja. Eilen illalla mä jo riemastuin että nytkö alkaa tapahtuun, oli sen verran kovat poltot. No aamulla ne sit tietty oli jo poissa ku heräsin. :ashamed...
  9. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Tänttärä taitaa olla tosihommissa ku ei oo kuulunu mitään ;)
  10. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Mä kävin tänään eka neuvolassa terkkarin luona. Kaikki oli ihan hyvin, ainoastaan rr alapaine oli hieman koholla. No sit viime viikolla oli puhetta siitä vauvan painoarviosta ja se sit käsikopelolla koitti ja tilanne ei enää näyttänytkään samalta ku viime vkolla. Vauva on laskeutunut ja pää...
  11. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Moikka! =) Olipas ikävä juttu tuo Shawnen kertoma juttu :'( Tänttärälle tsemppiä! ei varmasti mene enää kauaa nii saat vauvan syliin :flower: Saagatar Voimia :hug: Ja ihania hetkiä Valo -pojan kanssa! :flower: ON: Mä kävin tänään eka neuvolassa terkkarin luona. Kaikki oli ihan...
  12. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Ihanaa, lisää vauvauutisia! Onnea Minttu prinsessan johdosta! :flower: :heart: Ja onnittelut Mipsulle Millan kotiin pääsemisestä! :flower: ON: polttoja ja suppareita on tullu pitkin päivää, ei ne kovin pahoja oo mut kuitenki enemmän niitä nyt tulee ku viime päivinä. Muuten ihan ok...
  13. Niiskuneiti-

    Odottavia äitejä vm.-89?? :)

    Onnea Miikulainen prinsessan johdosta! :flower: :heart:
  14. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Niin saa nyt nähdä mitä sanovat mulle siellä Kys:llä ku ovat kuulemma tiukentaneet käynnistysohjeita ja jos vauvalla ja äidillä on kaikki hyvin nii eivät ala käynnistään, mut mä kyllä kovasti toivon että jos tää meidän kamu on jo reilusti yli kolmikilonen nii alkais nyt tässä ite syntyy tai sit...
  15. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Tänttärä Joo mä tulen sit ilmotteleen tänne mitä ne siellä sanovat =) ei oo tän hetkistä painoarviota sanottu, mut terkkarin mielestä käsikopelolla on jo reilu 3 kilonen joten varmasti hyvänkokonen kaveri on jo =)
  16. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea Saagatar Valo pojan johdosta! :heart: Osanotto Toivo pojan poismenon vuoksi :hug:
  17. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Aurinkoista sunnuntaita! :wave: Voi täällä oli vauvauutisia, kovasti onnea Emmaa :flower: Suloinen poika :heart: toivottavasti pojan vointi kohenee pian! Tänttärä Musta tuntuu muutenki että mun terkkari saattaa ehkä vähä yliregoida ja Kys:ltä voivat ihan hyvin laittaa vielä kotiin...
  18. Niiskuneiti-

    ¤Esikoishaaveista Plussanneet Vol 9¤

    Moikka =) Mä kävin tänään neuvolassa. Kaikki oli hyvin. Neuvolatäti vaan vähä ihmetteli (niinkö minä ite myös) miksei viime viikolla neukkalääkäri ottanu kantaa vauvan mittoihin eikä synnytystapa arvioon ja nyt ku terkka kokeili käsikopelolla vauvaa nii sen mielestä meidän jässikkä alkaa...
  19. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Moikka! Aivan ihania masukuvia oli täällä :heart: Kiva kuulla Mipsu että Milla voi hyvin :heart: toivottvavasti tyttö pääsee pian kotiin :flower: Mä kävin tänään neuvolassa. Kaikki oli hyvin. Neuvolatäti vaan vähä ihmetteli (niinkö minä ite myös) miksei viime viikolla...
  20. Niiskuneiti-

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa! :wave: Hui ku tänne oli tullu paljo tekstiä sitte viime käynnistä :o Sairaalakassia ajattelin tässä alkaa pakkaileen pikkuhiljaa. Ostin jo shampoon, hammasharjan/-tahnan sekä dödön valmiiks. Sit pitäis miettiä mitkä vaatteet sinne pakkais mukaansa, sit sujauttaa ku lähtö tulee nii...

Yhteistyössä