Hakutulokset

  1. samantha

    katsotko silmiin, kun keskustelet

    Katson aina silmiin keskustellessa. Mun mielestä niin kuuluu tehdä, se tuntuu luontevalta ja haluan myös että keskustelukumppanini katsoo mua mulle puhuessaan. Jos toinen ei katso silmiin ja puhuu seinille niin tulee äkkiä sellainen fiilis et toisella on jotain salattavaa tai muuta epäilyttävää.
  2. samantha

    Jos ison perheen kotiäiti ei esikoisensa rippijuhliin tee itse ruokia vaan tilaa ne pitopalvelusta, onko se

    Ei ole laiskuutta ja joka niin väittää niin sillä ei ole varaa tilata pitopalvelusta vaikka haluaisi :D
  3. samantha

    "Elämä ilman lapsia on onttoa, tyhjää ja turhaa"

    Meillä ei ole vielä lapsia mutta elämämme ei silti ole tyhjää, onttoa tai turhaa..mun mielestä äärimmäisen typerästi muuten sanottu. Tottakai haluaisimme lapsia enemmän kuin mitään mutta kaikille se ei vaan ole niin helppoa ilman apukeinoja. Musta tuntuu että tollasten kommenttijen...
  4. samantha

    "Elämän kova koulu"

    Mä otan tässä kantaa vaan tuohon kun joillain lukee facessa et elämänkoulu, elämän kova koulu, kantapääopisto yms. Jokainenhan saa laittaa sinne mitä haluaa mutta musta se antaa ihmisestä tyhmän kuvan, tai mulla ainakin on tietty negatiivinen ennakkokäsitys jostain syystä näistä ihmisistä...
  5. samantha

    Lidlin tamponit?

    Kyllä oon aina välillä käyttäny ja hyvin on siellä pysyny missä pitääkin..
  6. samantha

    Mitä huomoida työhaastattelussa

    Muista olla iloinen ja positiivinen ja kun koulutus ja kokemusta on niin terve itsevarmuus on vaan hyvästä. Älä pyytele anteeksi tai " kerjää " työtä vaan esität asian niin että kun valitsevat sinut työhön niin saavat yhtiölleen paljon. Liiallinen ylimielisyys tietty on pois laskuista. ;)...
  7. samantha

    Hyviä salaattiohjeita!

    Jäävuorisalaatti, kurkku, savulohifileetä, raejuusto, tomaatti. Mun lemppari :p
  8. samantha

    ovatko kaikki kotipizzat yhtä paskoja?

    Sulla on ollu joku maanantaikappale :p Kyllä munki mielestä Kotipizzassa on tosi hyvää ruokaa mut en kovin usein silti käy kun muualla on isommat pizzat halvemmalla.. kotzone on kyllä hyvää :)
  9. samantha

    Mitäs teitin maanantaihin?

    Paleltaa vaikka mulla on päällä monta vaatekappaletta, kylmä kämppä. Pakkaamista tällekin päivälle, muutetaan ylihuomenna toiselle puolelle suomea ihan kaunpunkiin kun nyt asutaan maaseudulla =) Oon ollut polttamatta melkein vuorokauden mut eilinen riideltiin miehen kanssa kun kumpikaan ei...

Yhteistyössä