Mitäs teitin maanantaihin?

Ihan pölyyttäni kyselen..

Mulla on taas tavallinen maanantai:ei mitään!
Kohta pitäs alkaa valssittaan Voltaa,pyyhkästä pinnat puhtaaksi ja ripotella pyykit kuivumaan.Välillä olen tuntenut pienen kipinän lenkille lähtöön.
Vävy kutsu iltakaffeelle =) sinne sitten ehtoosta pojan kanssa.

Ajatusten selvittelyä tolle ukolle..jos sille kirjottas vaikka sähköpostia..On ollut hiukan tahmeeta viimeaikoina..(lapsellistako?saattaapi olla)

Mitäs tänne. Koira lenkitetty ja pitäisi alkaa gradun kimppuun. Jotenkin vaan tahmeaa ja takkuaa. Eilen alkoi menkat, mikä musta ois riittävä syy perua koko viikko ja katella vaan tv-sarjoja ja leffoja peiton alla ja käydä ostamassa ensin vähän suklaata. Toisaalta moisesta jäisi vaan kamala morkkis, joten kaipa sitä on vaan käärittävä hihat ja alettava hommiin.

Sähköpostin kirjottaminen kuulostaa hyvältä. Joskus ajatukset saa tuotua paremmin esiin kirjoittamalla, eikä ole sitä vaaraa et toinen ei kuuntele, tai kiihtyy tai itse kiihtyy ja unohtaa mitä piti sanoa ja menee riitelyksi. Tsemppiä meilin kirjoitukseen ja alkavaan viikkoon! :)

Voi vitsit, joo. Mies on ollut flunssainen ja se kuorsasi koko yön. Varmaan 60 db:llä ainakin.
Nukahdin jossain välissä kumminkin, mutta näin pahoja unia. Klo 4 se löysi vieläkin akustisemman asennon itselleen ja mun nukkumiset oli siinä.
Olisi just sellainen rokulipäivä, skippaisin kaiken...

Koira mouruaa ja niiskuttaa ja tökkii mua käpälällään koko ajan, kun mies ei ottanut sitä mukaansa metsään. Toinen koira läksi eläkeläisväkeä viihdyttämään.

Tyttö on koulussa...

"nyyrikki"
Pesukoneet pyörii tausta musiikkina.
Haen pojan puolilta päivin päiväkodista, ja samoihin aikoihin koululainen kotiutuu.
Illalla lapsien harrastuksiin viemiset.
Perus fiilis ihan OK.

Paleltaa vaikka mulla on päällä monta vaatekappaletta, kylmä kämppä.
Pakkaamista tällekin päivälle, muutetaan ylihuomenna toiselle puolelle suomea ihan kaunpunkiin kun nyt asutaan maaseudulla =)
Oon ollut polttamatta melkein vuorokauden mut eilinen riideltiin miehen kanssa kun kumpikaan ei polttanut ja pyydettiin varmaan kumpikin sata kertaa anteeks..
Oon käynyt koiran kans lenkillä jo tänä aamuna ja mies vielä nukkuu, sinne se koirakin meni mun paikalle unille :D
En taida jaksaa kiusata itteeni, haen ehkä tupakkaa jonkun tunnin kuluttua ellei tää helpota.. armoton ****tus päällä ja pitäis kuitenkin samaan aikaan olla tehokas noiden pakkausjuttujen kanssa.. :headwall:

Paleltaa vaikka mulla on päällä monta vaatekappaletta, kylmä kämppä.
Pakkaamista tällekin päivälle, muutetaan ylihuomenna toiselle puolelle suomea ihan kaunpunkiin kun nyt asutaan maaseudulla =)
Oon ollut polttamatta melkein vuorokauden mut eilinen riideltiin miehen kanssa kun kumpikaan ei polttanut ja pyydettiin varmaan kumpikin sata kertaa anteeks..
Oon käynyt koiran kans lenkillä jo tänä aamuna ja mies vielä nukkuu, sinne se koirakin meni mun paikalle unille :D
En taida jaksaa kiusata itteeni, haen ehkä tupakkaa jonkun tunnin kuluttua ellei tää helpota.. armoton ****tus päällä ja pitäis kuitenkin samaan aikaan olla tehokas noiden pakkausjuttujen kanssa.. :headwall:
Sähkötupakka kehiin.

"Hilla"
Meillä oli oikein semmonen MAANANTAI-aamu, huoh.

Eskarilaista oltiin lähdössä saattelemaan koululle, vaatetin vauvan lämpimästi kun tehdään siinä samalla aina aamulenkki.

Noh, miehen piti aamulla töihin lähtiessään jättää vaunut autonperästä tuohon rappuun.. Ei näkynyt vaunuja. Soitin miehelle, että oliko unohtanut vaunut autoon? Joo, oli.
Noh, ei hätää. Mennään sitten pulkalla. Aloin etsimään avaimia, että päästään pyörävarastoon. Hmm, ei varaston avainta taskussa.
Ei mennäkään pulkalla. Onneksi toinen auto seisoo tuossa pihassa, mennään sillä.
Taas kaivan taskuja.. Ei löydä auton avainta, ei. Eikä siis kotiavaintakaan! Sitten pääsi jo perkele huulien välistä!

Noh, mentiin sitten kävellen eskariin. Kannoin vauvan sylissä ja kotomatkalta soitin talkkarille, että tulee avaamaan meille oven.

En ymmärrä, miten nyt jäikin kaikki avaimet kotiin! Mutta eiköhän tästäkin jotain taas opittu :D

vm 1977
Tyttö koulussa,poika sairaana kotona,lääkäri iltapäivällä.Mies töissä.Pesin kaksi koneellista pyykkiä,kävin kaupassa,lämmitin takan ja kävin kävelyllä,kohta haen tytön koulusta jne..näin ne vapaa päivät kuluvat.

"huoh"
Nämä samat mammat joiden päivä koostuu ei yhtään mistään edustavat sitä samaa sakkia jonka edustajia täällä palstalla päivittäin käy rääkymässä sitä kuinka kotona olo on niin "rankkaa" ja kuinka mies ei tee tarpeeksi perheen eteen. Itse ei kanneta minkäänlaista kortta yhteiskunnan kekoon vaan öllötellään joko miehen, yhteiskunnan tai molempien varoilla kuten tyypilliset tämän päivän saamattomat pillunomistajat joiden mielestä vauvojen maailmaan paskantaminen antaa universaalin passin vapautua kaikista oikeasti hyödyllisistä velvotteista. Lapsen "hoitaminen" ja imurin heiluttelu on joidenkin näiden mielestä "työtä".

Menisitte töihin ja maksaisitte veronne niinkuin muutkin vastuulliset aikuiset ihmiset.

"V ieras"
[QUOTE="huoh";29501764]Nämä samat mammat joiden päivä koostuu ei yhtään mistään edustavat sitä samaa sakkia jonka edustajia täällä palstalla päivittäin käy rääkymässä sitä kuinka kotona olo on niin "rankkaa" ja kuinka mies ei tee tarpeeksi perheen eteen. Itse ei kanneta minkäänlaista kortta yhteiskunnan kekoon vaan öllötellään joko miehen, yhteiskunnan tai molempien varoilla kuten tyypilliset tämän päivän saamattomat pillunomistajat joiden mielestä vauvojen maailmaan paskantaminen antaa universaalin passin vapautua kaikista oikeasti hyödyllisistä velvotteista. Lapsen "hoitaminen" ja imurin heiluttelu on joidenkin näiden mielestä "työtä".

Menisitte töihin ja maksaisitte veronne niinkuin muutkin vastuulliset aikuiset ihmiset.[/QUOTE]

Ei ole kiirutta töihin. Sen verran olen työssä ollessani saanut säästöön, että vauvan kanssa saan huoletta olla kotona siihen asti kun täyttää kolme :)

Ihan omilla rahoillani siis loisin.

äitee myös
Kävin lasten kanssa kaupasta viikon ruuat, poju flunssanen, tytölle tulossa sama tauti, leivinuuni lämpenee, aamulla pesin jääkaapin ja pyykkäsin. Illalla koulutus ja lasten harrastuksia. Käsityön pariin pian tästä suunnistan.
Rentoa oleilua siis :) mukavaa viikkoa itse kullekin.

Professional Griefer
Heräsin äsken, joten se meinaa loppuviikon unirytmille kuolemantuomiota.
Tänään pitäisi mennä neljä tuntia aikaisemmin koululle hoitamaan loputkin rästitehtävät. Aivot lyö tyhjää ja tuntuu, etten selvii tästä :D

Yhteistyössä