Hakutulokset

  1. B

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Kuinka pitkiä pätkiä teidän vaavit on valveilla kerrallaan? Meillä päivisin melko lyhyitä (vähän alle 2 h). Annan sen myös nukkua kolmet päiväunet, kun muuten ei jaksa iltaan asti. Rytmi on suunnilleen tällainen: -herää klo 7 -1. päiväunet klo 9 (kesto 1-1,5 h) -2. päiväunet klo 12 (kesto...
  2. B

    7-kuisen rintamaidon tarve?

    Niinpä, mikä on kunnon imetys? Joskus pikkuinen syö 20 minuuttiakin, joskus 5 minuuttia. Onko tuo 5 minuuttia sitten kunnon imetys? Sitä voisi yrittää, että jättää yöimetykset pois - varmaankin poika söisi paremmin päivällä. rouvaii: Enpä siis lisää vielä tuota iltapäiväsosetta, vaan...
  3. B

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Heips taas, pikaisesti vain: meidän pojan mitat syntyessään oli 2676 g ja 45 cm, syntyi siis 26.5. Pikkunen se oli mutta alusta lähtien sitäkin terhakampi. Ja paino alkoi heti nousta huimaa vauhtia ja meni yli keskiarvon melko pian. Paastosta joku täällä kirjoitti. Minä olen myös paastonnut...
  4. B

    7kk vauva haluaa kokoajan kävellytystä, ei ryömi ollenkaan????

    Meidän poika myös haluaa sylissä hyppiä ja olla seisoma-asennossa, mutta tykkää myös olla mahallaan lattialla, vaikkei vielä osaakaan ryömiä. Kuulostaa oudolta, jos vauva ei suostu ollenkaan olemaan muualla kuin tuossa seisoma-asennossa. Itse en ole huolestunut, vaikkei vauva vielä ryömikään...
  5. B

    7-kuisen rintamaidon tarve?

    Kiitos vastauksesta. Meilläkin yöheräilyjen määrä lisääntyi, kun kiinteiden määrä lisääntyi. Juuri siitä syystä mietinkin, haluaako vauva nyt syödä yöllä maitoa siksi, että syö päivällä niin harvoin rintaa. Toisaalta lisääntyneet yöheräilyt voivat johtua myös siitä, että kiinteiden määrää...

Yhteistyössä