Hakutulokset

  1. I

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Meillä oli silloin kun saatiin tulokset 5. viikon alulla 137 mIU/ml, listan mukaan pitäis olla 18 – 7,340 mIU/ml. Varmaan koitan vaan kestää reilun viikon päästä olevaan varhaisultraan...mutku jännittää vaan niin kovasti! Suuret Onnittelut Aada78 plussasta ja tervetuloa!!!
  2. I

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Kiitos Aada78, sitten pitää vaan malttaa...
  3. I

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Hei, onkohan tää ihan tyhmä kysymys...en saanut vastausta vaikka yritin googlata: saako jollain testillä tietää hCG-levelit muuten kun verikokeella? Olis rauhottavaa nähdä nouseeko ne normaalisti...
  4. I

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Heippa, naiset! Täällä yksi IVF plussa Saksasta! 3,5 vuotta yritystä ja 1. ICSI takana ennen onnistumista. Nyt oon ihan alussa, 5+6 päivää, ja iski kauheat KM pelot. Oireita oli alussa reilusti, nyt ne on hiljenneet. mutta vuotoa eikä kipuja onneksi ole, joten kaiken pitäis olla kunnossa...
  5. I

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Ihanaa, kun täällä on niin vilkasta!! Mäkin liityn FB-ryhmään vasta VU:n jälkeen. Nyt pelottaa aika paljon keskenmeno...alussa mulla oli paljon oireita ja ne on selvästi vähentyneet...rinnat on ihan pikkusen arat ja toissapäivänä vatsa oli löysä, mutta äklötykset loppu ja se painon tunne...
  6. I

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Pinsuli: Kiitos päivityksistä!!! Oot ihan huippu! Mä kävin just tekemässä sopimuksen uuden ateljeen vuokrauksesta. Sain ihanan paikan isoilla ikkunoilla yhden kuvittajan tilalle, joka on lähdössä kuudeksi kuukaudeksi NewYorkiin. Kauheesti lupailivat mulle että jotenkin järkätään mulle tila...
  7. I

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Isovanhemmista: Suomivaari ja mummu on lentomatkan päässä saksan oma ja opa on n. 400 km päässä. Onneksi ovat niin ihania että siellä on kiva käydä, ja varmaan myös auttavat aina välillä! Pinsuli: Onko tuo yleistä että epiduraali toimii hyvin vaan alussa? Kannattaisko sen kanssa siis malttaa...
  8. I

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Mequ: Ihanaa että kävi noin upeasti!! Tervetuloa! Kun itsekin tulin IVF:llä nyt raskaaksi, luomuraskautuminen tuntuu kaukaselta ajatukselta, mutta onneksi ihmeitä sattuu :) Onpa hyvä kuulla teidän muiden mielipiteitä noista kemikaaleista ja muistakin! Aina ei tiedä mitkä neuvot pitäis ottaa...
  9. I

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Mmaria: Onneksi olkoon ja tervetuloa joukkoon!! Pinsuli: Tuo hajuaisti on hyvä merkki! Odottelen itse milloin toi alkaa mulla, sillä mulla on normaalisti aivan olematon hajuaisti. Siis en haista juttuja, mitä kaikki ympärillä haistaa aina ihan selvästi. Musta on tullut sen myötä vähän...
  10. I

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Maarii: Onnittelut plussasta ja tervetuloa!!! Kkamilla: kyllä se menkattomuus on aika hyvä merkki :) Ihanaa muuten että täällä on teitä joilla on jo omia lapsia entuudestaan. Itse on ihan noviisi, joten hauskaa kuulla teidän kokemuksista ennen/nyt!
  11. I

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Pinsuli: Ah, oi ihanaa! Hiivin sinne kauppaan jo ehkä tänään :) Mulla kun on yleensä tosi matala verenpaine, ja huippaa helposti, niin toi on auttanut siihen jokapäiväsessä elämässä. Mut en ollut varma mihin se kielto liittyi...
  12. I

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Ole luonani aina: mulla on vatsa pömpöllään :) Meillä kanssa toi km pelottaa, erityisesti miestä. Mulla on jotenkin hirmu varma olo, että hyvin tää menee. Mariet: kerron joo mielelläni uutisia ulkomailta :) yks sellanen ero oli jo tossa hedelmöityshoidoissa, kun saatiin valokuva meidän...
  13. I

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Elovaavi, mä oon kans 32 :) iiris_lorea / 32 / 1.lapsi / Ulkomaat (Saksa)
  14. I

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    kp 1 / 26-32. Säästyipä testi ens kuukautta varten. Ja nyt pistän ilman epäilyjä glitteriä luomeen ja päästän vapaalle. Kiitos Milk@ ja Twinflower noista kuurivinkeistä, otan käyttöön jatkossa, jos tulee tuollainen tilanne :) Ja tsemppiä muillekin jännääjille, toivottavasti luetaan hyviä...
  15. I

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Kiitos tuesta, ihanaa kun voi jonnekin kirjotella! Vieläkään ei menkkoja kuulu...Nyt on silleen ristiriitainen fiilis että, JOS toi nega oliskin myöhäinen plussa, niin huomenna JA ylihuomenna mulla on kosteat pikkujoulut tiedossa (duuni ja lähimmät ystävät). Molemmissa tilaisuuksissa kyllä...
  16. I

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Täällä yksi yrittäjä lisää. Yritetty on 28 kk:n ajan, joten turhautuminen alkaa todella tuntua. Tähän asti ollaan oltu rauhassa ja "tulee jos on tullakseen", mutta viimeisen 9kk:n ajan ollaan alettu vakavoitua ja suunnitella asiaa, kun vauva ei ota tullakseen. Lisäksi mun siskolla oli ongelmia...

Yhteistyössä