Hakutulokset

  1. H

    Inseminaatio

    Kiitos vastauksesta SS. Olen samaa mieltä, että tää odottaminen on niin tuskallista. Mutta kuitenkin toivo siintää jossain takaraivossa. Lääkäri oli sitä mieltä että mun kohdalla lugeista ei oo hyötyä. MIten ne muuten vaikuttaa? StellaR, jaksamista sulle! Ei kun uuteen yritykseen! :heart:
  2. H

    Inseminaatio

    Kiitos kaikille vastanneille, ihana olla täällä palstalla kohtalotovereiden kanssa! Ei tällaisia asioita voi kenenkään muun kanssa kyl puhuakaan. Eli siis kiinnittyminen pp4, milloin kannattais testata? Lääkäri suositteli vasta 30.8., mutta se tuntuu niin kaukaiselta. Onko kellään...
  3. H

    Inseminaatio

    Nyt on ensimmäinen inssi takana, keväällä ovulaatio osui lauantaille, eikä silloin voitu sitä enää maanantaina tehdä. Neljäs päivä tänään. Tietääkö joku, jos hedelmöittyminen on tapahtunut, milloin alkio kiinnittyy? :hug:
  4. H

    Inseminaatio

    Eena ja Relish: Kiitos tuestanne! Nyt on vaan niin, että luomutuulia en voi odotella. Lapsettomuus on miehestäni johtuvaa, ja hedelmöittyminen mahdotonta ilman hoitoja. Se on totta, että ikää tässä alkaa jo olla, ja siksi elokuussa on suunniteltu inssiä, ja IVF-hoitoa jo syyskuulle, ellei...
  5. H

    Inseminaatio

    Kävin tänään ultrassa, ja munasarjassa keltarauhanen oli jo kehittynyt, eli inssiä ei voitou tehdä. Nyt siirtyi seuraava elokuulle. Kyseessä on eka kerta, ja itkon jo tätä vastoinkäymistä! Ajattelin, että jos alussa jo on näin rankkaa, miten tulen kestämään mahdolliset jatkopettymykset...
  6. H

    Inseminaatio

    Kiitos vastauksesta Stella R! Soirin juuri miehelleni ja sovimme, että huomenna mennään!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin!
  7. H

    Inseminaatio

    Esittelen samalla vähän itseäni. Ole 42-vuotias, ja kyseessä on ensimmäinen inssini. Olen myös tällä palstala ensimmäistä kertaa. Olen niin järkyttynyt tuosta lauantain plussasta, koska klinikka on heinäkuussa kiinni.
  8. H

    Inseminaatio

    Ymmärsin lääkkärin jutusta, että ovulaatiotesti ei saisi näyttää plussaa lauantaina. Annoit todella toivoa, onko sinulla todella tietoa asiasta?
  9. H

    Inseminaatio

    Tein ovulaatiotesti lauantaina klo 13.00 ja se oli plussaa. Maanantaiksi on varattu inssi. Onko mahdollista että se onnistuisi?

Yhteistyössä