Hakutulokset

  1. A

    Aamulehdessä pisti silmään.

    Taidat olla itse joku ihme juoppolalli, sillä se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!
  2. A

    Minkä ikäiseksi imetit julkisesti? entä ei julkisesti?

    Siinä on kamalaa se, että nainen paljastaa siinä rintansa ja rinnat ovat naisen yksityistä omaisuutta joiden paljastaminen julkisella paikalla on täysin sopimantonta.
  3. A

    Olenko viallinen? En saa ystäviä.

    Aikuinen ihminen ei tarvitse ystäviä, sillä ystävyys on lapsellisinta mitä on olemassa.
  4. A

    Minkä ikäiseksi imetit julkisesti? entä ei julkisesti?

    Nainen, joka saa lapsia mutta ei imetä heitä, ei ansaitse äidin arvoa, sillä jokaisen äidin pyhä velvollisuus lapsiaan kohtaan on imettää heitä.
  5. A

    Minkä ikäiseksi imetit julkisesti? entä ei julkisesti?

    Lasta ei saa imettää julkisesti siten että siinä on muita ihmisiä näkemässä, koska rinnat ovat naisen yksityinen paikka eikä niitä sovi näytellä julkisesti! Sitäpaitsi imetystilanteessa pitää vallita rauha äidin ja vauvan välillä eikä siinä saa siksi olla paikalla edes vauvan isää tai sisaruksia...
  6. A

    Miksi suomalainen mies itkee?

    Mies ei saa itkeä!!!
  7. A

    Milloin olette saaneet viimeksi kikkeliä?

    En koskaan, koska en ole pedofiili. Kikkeli on vain pikkuisilla pojilla (0-18 vuotiailla). Aikuisilla miehillä on penis!
  8. A

    Kummallisin seksikokemuksenne?

    Minulla ei ole seksikokemuksia koska en ole vielä naimisissa.
  9. A

    Vauvat tulevat meidän tyttöjen piipistä.

    Kyllä on, koska olen kaunis, rikas, älykäs, suosittu ja muutenkin täydellinen nainen.
  10. A

    Vauvat tulevat meidän tyttöjen piipistä.

    Äitien pitää muistaa synnyttää vauvansa hyvin varoen, etteivät he kakkaa lastensa päälle syntyessään tai muuten lapsista tulee hulluja.
  11. A

    Keksikää koiran nimiä uros chihuahualle?

    No mikä sen koiran nimeksi tulee???? Varman joku Hopoika Kullikalle :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
  12. A

    Keksikää koiran nimiä uros chihuahualle?

    Puppeliini tai Pissinisse :-D
  13. A

    G: Ällöin tapasi, jota et ääneen kehtaa tunnustaa?

    Minulla ei ole mitään ällöttäviä tapoja, koska olen täydellinen.

Yhteistyössä