Minkä ikäiseksi imetit julkisesti? entä ei julkisesti?

  • Viestiketjun aloittaja "Kyselyä"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Imetin vuoden. Lapsen tahdosta liki aina ei julkisesti, sillä hän ei ruokailuun pystynyt keskittymään, mikäli ympärillä oli virikkeitä. Eli vetäydyin lastenhoitohuoneeseen, sovituskoppiin tai muuhun rauhalliseen paikkaan imettäessäni.
 
Lasta ei saa imettää julkisesti siten että siinä on muita ihmisiä näkemässä, koska rinnat ovat naisen yksityinen paikka eikä niitä sovi näytellä julkisesti! Sitäpaitsi imetystilanteessa pitää vallita rauha äidin ja vauvan välillä eikä siinä saa siksi olla paikalla edes vauvan isää tai sisaruksia saati vieraita ihmisiä. Eli vaikka vauvalla olisi nälkä esim. ravintolassa, kaupassa tai muussa sellaisessa julkisessa paikassa, niin vauvaa ei sovi ruveta siellä imettämään vaan odottaa että päästään kotiin, koska kyllä vauvankin täytyy pystyä olemaan nälässä, sillä eiväthän aikuisetkaan aina heti saa ruokaa sillä sekunnilla kun on nälkä ja koska lapsia imetetään aina 4 tunnin välein niin äidin kuuluu muokata elämänsä sellaiseksi että hän ja lapsi ovat kotona imetksen aikana.
 
"Minä vaan"
Ekaa 2v 8kk, toista 1v 8kk ja kolmatta imetän nyt kymmenettä kuukautta, ja saa ja tulee saamaan tissiä niin pitkään kun haluaa ja siellä missä sitä sattuu haluamaan. En ymmärrä mikä siinä oman lapsen ruokkimisessa on niin kamalaa.
 
[QUOTE="Minä vaan";23203125]Ekaa 2v 8kk, toista 1v 8kk ja kolmatta imetän nyt kymmenettä kuukautta, ja saa ja tulee saamaan tissiä niin pitkään kun haluaa ja siellä missä sitä sattuu haluamaan. En ymmärrä mikä siinä oman lapsen ruokkimisessa on niin kamalaa.[/QUOTE]

Siinä on kamalaa se, että nainen paljastaa siinä rintansa ja rinnat ovat naisen yksityistä omaisuutta joiden paljastaminen julkisella paikalla on täysin sopimantonta.
 
häveliäs
Mä oon lakannut nyt vuoden ikäistä imettämästä julkisesti. Jotenkin en vaan enää kehtaa. Mikä on ihan hullua kun who:kin suosittaa imetystä kahden vuoden ikään asti ja suomessakin vuoden ikään asti.
Pikkuhiljaa koitan vierottaa. Esikoista imetin n. 1,5v asti ja loppuvaiheessa en hänestäkään enää halunnut imettää julkisesti. Lähinnä vain kotona vika 6kk.
 
"vieras"
[QUOTE="Minä vaan";23203125]Ekaa 2v 8kk, toista 1v 8kk ja kolmatta imetän nyt kymmenettä kuukautta, ja saa ja tulee saamaan tissiä niin pitkään kun haluaa ja siellä missä sitä sattuu haluamaan. En ymmärrä mikä siinä oman lapsen ruokkimisessa on niin kamalaa.[/QUOTE]

oikeastiko 2v8kk? jos et vieroita, niin lapsi voi tahtoa rintaa vielä 3 vuotiaanakin.
 
"Minä vaan"
[QUOTE="vieras";23203283]oikeastiko 2v8kk? jos et vieroita, niin lapsi voi tahtoa rintaa vielä 3 vuotiaanakin.[/QUOTE]

Jos tahtoo niin luultavasti sitä myös saa. Saa nähdä, aikaisemmat imetykset ovat loppuneen uuden raskauden aikana maidon loppuessa, mutta koska enää en raskaudu, saa kolmonen rintaa luultavasti vielä pidempään kuin aikaisemmat ellei suurempia esteitä tule. Aina se oma maito lehmänmaidon voittaa.
 
hinkit paljaana
Siinä on kamalaa se, että nainen paljastaa siinä rintansa ja rinnat ovat naisen yksityistä omaisuutta joiden paljastaminen julkisella paikalla on täysin sopimantonta.
Ja tässä taas juuri näemme minä minä minä asenteen :D Olet varmaankin niitä äitejä jotka lukittautuvat sinne lastenhoitohuoneeseen siksi ajaksi kun imetät?
Ensin hehkutat imetyksen puolesta ja sitten sinulla ei edes ole pokkaa imettää julkisesti!
 

Yhteistyössä