Miksi suomalainen mies itkee?

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
No voihan
Onneksi mun mies ei ilmeisestikään ole suomalainen mies. Pitänee kertoa sille. :/ Oisko ehdotuksia kuinka tehdä se hellävaraisesti? Vai pitäiskö se vaan tokasta? Ja ennen kaikkea.. mistäs sen sais selville et mikä mun Mies sitten on?
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Don:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Mie en ole nähnyt arvostamieni miesten itkevän kuin rakkauvesta! :heart:
=)
Aivan - mutta kun paljastat tunteesi ja itket rakkaudesta, nainen alkaa pitää sinua heikkona ja ripustautuvana ja jättää sinut.
Niin, ja mitäs sitten? SE nainenhan onkin sit joku "niilin jalokivi", joka kannattais säästää =)
Kyllä mustakin tuntuu, et mun vaimo joskus kattoo mun itkemistä vähän sillä silmällä, että "mitähän vittua tuo nyt poraa", mut mä en välitä. Ja hän on kyllä kieltänyt tän asian...
Turha on naisen myöskään mitään rakkauden osoituksia odottaa, jollei muunlaisiakaan tunteita saa näyttää.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Don:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Mie en ole nähnyt arvostamieni miesten itkevän kuin rakkauvesta! :heart:
=)
Aivan - mutta kun paljastat tunteesi ja itket rakkaudesta, nainen alkaa pitää sinua heikkona ja ripustautuvana ja jättää sinut.
No ei todellakaan meillä ainakaan noin! Kaikki tunteen värit saa olla käytössä - molemmilla =)
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Don:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Mie en ole nähnyt arvostamieni miesten itkevän kuin rakkauvesta! :heart:
=)
Aivan - mutta kun paljastat tunteesi ja itket rakkaudesta, nainen alkaa pitää sinua heikkona ja ripustautuvana ja jättää sinut.
Eipä olla niin yksioikoisia!

Rakkauvesta

- Naiseen
- Lapseen
- Ystävään
- Jääkiekkojoukkueeseen
- Isänmaahan

Ainakin mainittuja tapauksia olen ollut todistamassa ;)
 

Yhteistyössä